Laten we maar even afwachten wat voor een vader hij überhaupt is geweest.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:07 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Die arme manVrouw kwijt, zoon kwijt en zoon heeft zes mensen meegenomen
Er is niet zoiets als een standaard mitrailleur.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:05 schreef Jordony het volgende:
Hij heeft 3 magazijnen leeg geschoten met een mittrailleur... Aangezien er vaak 30 in een magazijn gaan van een standaard mitrailleur... Zieke geest.
ach, dat is nou journalistiek.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:07 schreef Bolter het volgende:
Stiekem ook wel respectloos om als journalist bij een politiebureau ooggetuigen te gaan opwachten.
Is dat nou al zeker of niet? In eerdere berichten hadden ze het over een kortere tijd, maar omdat het voor de slachtoffers een eeuwigheid leek te duren wisten ze (toen) niet of die 20 minuten wel de juiste tijd was...quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:07 schreef Jordony het volgende:
Als het automatisch is kan dat best snel zijn... Ze weten nog niet welk geweer.. Maar hij zal wss wel accuraat hebben geschoten. Het heeft namelijk 20 minuten geduurd.
Ik denk dat ik een ban krijg als ik pipashop.nl noem, maar ik dacht dat ik ergens gelezen had dat hij bij een schiet vereniging zat, mogelijk heeft hij daar dit wapen mee genomen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:06 schreef Darklight het volgende:
Hoe kom je aan een machinegeweer en explosieven,is ook geen zuivere koffie
Met een volautomaat onafgebroken vurend een paar seconden.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:06 schreef Habork het volgende:
[..]
Hoelang duurt het voordat zo'n magazijn leeg is, nog best even of niet?
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:08 schreef Ronaldsen het volgende:
RT @MarinaZegt: Ik boerde net. Sorry #twitterstilte
Plus nog zeer ernstige gewonden...quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:07 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Die arme manVrouw kwijt, zoon kwijt en zoon heeft zes mensen meegenomen
Ligt er o.a. aan of ie op single shot, burst of full auto staat.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:06 schreef Habork het volgende:
[..]
Hoelang duurt het voordat zo'n magazijn leeg is, nog best even of niet?
Is die shop echt?quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:08 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een ban krijg als ik pipashop.nl noem, maar ik dacht dat ik ergens gelezen had dat hij bij een schiet vereniging zat, mogelijk heeft hij daar dit wapen mee genomen.
Trendquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:10 schreef Wootism het volgende:
http://twitter.com/#search?q=%23twitterstilte
Geslaagde Twitterstilte!
Jah, is dat erg dan?quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:10 schreef Darklight het volgende:
ze zeggen gewoon zn volledige naam op tv
Uitstekende film!quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:10 schreef Stefan het volgende:
Ik heb de film Elephant hier nog liggen,misschien maar eens kijken vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |