Ik kom wel een keer op de koffie als ik in de buurt benquote:
Met oude muziek is niet zoveel mis maar met die foute jaren 80 troepquote:Op zondag 10 april 2011 10:37 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Verschrikkelijk inderdaad.
Ik begrijp niet dat Erik van zulke oude muziek houdt.
Met ASS ben je kansloos anno 2011. Wordt alleen nog slechter.quote:Op zondag 10 april 2011 10:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kan kloppen.
Denk je dat je ooit aan de slag gaat?
Je bent welkom, iedereen trouwens de achterdeur staat altijd open.quote:Op zondag 10 april 2011 10:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik kom wel een keer op de koffie als ik in de buurt ben
Baggervooruitzicht.quote:Op zondag 10 april 2011 10:53 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Met ASS ben je kansloos anno 2011. Wordt alleen nog slechter.
Kom op zeg, een beetje positiever staan in het leven scheelt al een slok op een borrel.quote:Op zondag 10 april 2011 10:53 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Met ASS ben je kansloos anno 2011. Wordt alleen nog slechter.
Dat is waar, maar de feiten liegen niet. Ik weet echt waar ik over praat en ga gerust vanuit dat ik alles geprobeerd heb.quote:Op zondag 10 april 2011 11:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kom op zeg, een beetje positiever staan in het leven scheelt al een slok op een borrel.
Bedenk bijvoorbeeld dat je nog altijd minder kansloos bent dan ik.quote:Op zondag 10 april 2011 11:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kom op zeg, een beetje positiever staan in het leven scheelt al een slok op een borrel.
Wat is er met jou aan de hand dan?quote:Op zondag 10 april 2011 11:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Bedenk bijvoorbeeld dat je nog altijd minder kansloos bent dan ik.
Sure.quote:
Kijk en dat inzicht op een zonnige zondagochtend, het leven is goedquote:Op zondag 10 april 2011 11:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Bedenk bijvoorbeeld dat je nog altijd minder kansloos bent dan ik.
Ken zo iemand. Werkt nu als kokquote:Op zondag 10 april 2011 11:19 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)&fp=8975cc89bcb51ca8
De ASS-er bestaat niet.quote:Op zondag 10 april 2011 11:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ken zo iemand. Werkt nu als kok.
Ken eigenlijk een hoop mensen die aan die symptomen voldoen en prima meedoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |