quote:Op zondag 10 april 2011 10:35 schreef betyar het volgende:
ik heb toch liever muziek uit de jaren 60 en 70, uitgezonderd de Beatles en dat soort meuk.
Melding zondagspolitie.quote:Op zondag 10 april 2011 10:36 schreef betyar het volgende:
verder ben ik op deze mooie zondag lekker twee raamkozijntjes aan het maken.
Och, ik begrijp zoveel dingen niet.quote:Op zondag 10 april 2011 10:37 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Verschrikkelijk inderdaad.
Ik begrijp niet dat Erik van zulke oude muziek houdt.
Dat soort meuk behoort ook daartoe.quote:
quote:
Zit ik nu ook op, zal tijdens mijn stage wel intensiever gaan gebruiken.quote:Op zondag 10 april 2011 10:42 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik ben fan van Linkedin. Als er ergens een kermisattractie is dan is dat daar wel.
Het lijkt mij wel aardig om daar een fake profiel aan te maken op 1 april. Met een cv van heb ik jou daar. Ik ben benieuwd hoeveel organisatietijgers er dan gaan reagerenquote:Op zondag 10 april 2011 10:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zit ik nu ook op, zal tijdens mijn stage wel intensiever gaan gebruiken.
Mike & the Mechanics is ook kut geworden zeg, nu alle oude leden weg zijn
En als die dat dan doen, wat dan?quote:Op zondag 10 april 2011 10:45 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het lijkt mij wel aardig om daar een fake profiel aan te maken op 1 april. Met een cv van heb ik jou daar. Ik ben benieuwd hoeveel organisatietijgers er dan gaan reageren
Zou je niet gewoon gebruikmaken van hun aanbod en aan de slag gaan?quote:
Ik heb even alle teringherrie gemarkeerd.quote:Op zondag 10 april 2011 10:47 schreef betyar het volgende:
Liever Rolling Stones, Deep Purple, Black Sabbath, AC/DC, ZZ top, Metallica, Rammstein, Nirvana, Guns N' Roses, Alice Cooper, Michael Jackson, K's Choice, Cranberries,Smashing Pumpkins, etc. etc.
1 dag en dan lig je eruit. Dat is de praktijk. Zeker als ze je aannemen op pure leugens.quote:Op zondag 10 april 2011 10:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zou je niet gewoon gebruikmaken van hun aanbod en aan de slag gaan?
quote:Op zondag 10 april 2011 10:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb even alle teringherrie gemarkeerd.
Kan kloppen.quote:Op zondag 10 april 2011 10:49 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
1 dag en dan lig je eruit. Dat is de praktijk. Zeker als ze je aannemen op pure leugens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |