quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:47 schreef Acentra het volgende:
Ik zal straks een filmpje uploaden, waarbij ik het geluid van mijn boxen opneem/film. Klinkt misschien erg kansloos, maar het is om jullie een 'idee' te geven.
Logitechquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:19 schreef DumDaDum het volgende:
Bose 3-2-1?? Please
Koop dan liever een (THX-gecertificeerd) Logitech setje ofzo. Kwalitatief een stuk beter dan Bose en je houdt E 1000,- over voor andere leuke dingen
Ten opzichte van een bose321 systeem het verschil tussen een BX en een nieuwe dikke audi.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:31 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
LogitechDas ook gigantische meuk. Dat kan je echt niet per se beter noemen dan Bose.
Eerder het verschil tussen Skoda en Audi. Zelfde geluid maar gigantisch prijsverschil.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:57 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
[..]
Ten opzichte van een bose321 systeem het verschil tussen een BX en een nieuwe dikke audi.
Bose nep-surround of Logitech DTS. Dan maar een Skoda met beter geluid!quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:31 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
LogitechDas ook gigantische meuk. Dat kan je echt niet per se beter noemen dan Bose.
Je snapt het niet helemaal. Ik heb nergens gezegd dat Logitech high-end is ofzo.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:31 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Maar ik had ook nooit gedacht dat een setje van 1500 euro slechter klinkt dan een setje met geen nieuw waardequote:Op zondag 10 april 2011 02:43 schreef Bolkesteijn het volgende:
Je maakt het ook wel heel makkelijk voor je oude boxen door ze te vergelijken met Bose321. Bose321 maakt vooral herrie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |