Omdat Dalando?quote:
Dat gebeurt niet automatischquote:
Best wel sneu voor de modjes die 3 keer per dag ofzo een topic zo'n recyclelabel moeten toekennen.quote:
Zo, dat is stoer!quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:39 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik heb tenminste nog iets gedaan vandaag ja![]()
iets dat niet met internet te maken heeft
Roep maar, als je wil kun je er in.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik ga niet eerder trouwens, ben nu nog koken/eten, misschien 5/10 min extra ::P
Ik wel, je weet toch. Ik ben toch ook werkloos. Jij weet alles toch zo goedquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:40 schreef Driepink het volgende:
[..]
achja, ik leef niet voor een internetsite
ik hyve niet met mannelijke fokkers, uitzonderingen daargelatenquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik wel, je weet toch. Ik ben toch ook werkloos. Jij weet alles toch zo goed![]()
Ik ben trots op jou. Wil je mijn hyvesvriendje worden?
Autisten leven in een eigen wereld, dat is waar.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:44 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik hyve niet met mannelijke fokkers, uitzonderingen daargelaten
ik weet bij lange na niet alles, dat heb je verkeerd, ik heb alleen een hele grote eigen wereld
server 1, voor de ekte ekte bazen, en jij ?quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Autisten leven in een eigen wereld, dat is waar.
Welke server zit jij?
Wat is je gearscore dan?quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:46 schreef Driepink het volgende:
[..]
server 1, voor de ekte ekte bazen, en jij ?
Daar gaan we eens verandering in brengen..quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Door 14-jarige jochies in elkaar gezette stampherrie
onwaar, het vereist meer muzikale kennis dan die autotune troep van al die negro's die denken dat ze kunnen zingenquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Door 14-jarige jochies in elkaar gezette stampherrie
quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daar gaan we eens verandering in brengen..![]()
En ik doe straks, anders morgen even die andere dingen, morgen de hele dag vrij, en ik ontwaak net uit m'n comaDus even zien of m'n stem straks in orde is voordat ik ga werken
Ik vind die terror die jij een tijd terug draaide wel tof, maar daar heb je, nu je een leven hebt, vast geen tijd meer voorquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:46 schreef Driepink het volgende:
[..]
onwaar, het vereist meer muzikale kennis dan die autotune troep van al die negro's die denken dat ze kunnen zingen
7?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
morgen wel, of eventueel vanavond, want in mijn eigen wereld heb ik nog steeds geen vriendenquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind die terror die jij een tijd terug draaide wel tof, maar daar heb je, nu je een leven hebt, vast geen tijd meer voor
Dat is niet nodigquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:48 schreef Joosterd het volgende:
Ik wil ook wel een poging wagen na mijn Examens , toch tijd te veel. Maar ik heb vast geen Epic-Radio stem:P
Nou, laten we weer liev doen dan. Dan ga ik morgen naar je gedreun luisterenquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:48 schreef Driepink het volgende:
[..]
morgen wel, of eventueel vanavond, want in mijn eigen wereld heb ik nog steeds geen vrienden![]()
ja ik was te laat met editenquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nou, laten we weer liev doen dan. Dan ga ik morgen naar je gedreun luisterenVanavond geen plek meer, tenzij je na 1:00u wil.
En als je over laatst wil praten/tips/opmerkingen hebt staat mijn msn ook altijd open hoorquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:49 schreef Driepink het volgende:
[..]
ja ik was te laat met editen![]()
nee, maar voortaan doe ik weer liever.. die kies is zo goed als over qua pijn (lang leve medicijnen
Oh, bij mij stond draakje nog in m'n player te lezen.. Sorry, maar dan gaat de radio toch even uitquote:
Het is nog 10 minuten, zometeen live Sinterklaasquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, bij mij stond draakje nog in m'n player te lezen.. Sorry, maar dan gaat de radio toch even uit
Op den radio: Hardstyle Germany Vol 6 (CD2 Mixed By G-Style Brothers)quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:50 schreef Driepink het volgende:
oh, ik vond de muziek al zo verschrikkelijk geweldig geil, maar ik luister dus al een kleine 3 kwartier naar hardbass 2010 (de volle 8 uur show)
over onze kleine discussies bedoel je?quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En als je over laatst wil praten/tips/opmerkingen hebt staat mijn msn ook altijd open hoor
nouja, het internet is weg uit het huis met het draaihok (antikraakquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het is nog 10 minuten, zometeen live Sinterklaas![]()
En Draakje draait dit omdat Dalando niet kwam
"G-style brothers"quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Op den radio: Hardstyle Germany Vol 6 (CD2 Mixed By G-Style Brothers)
Nou het was deze keer wel meer monoloog van jouw kant hoorquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:52 schreef Driepink het volgende:
[..]
over onze kleine discussies bedoel je?MSN is niet zo geweldig aan mijn kant, vraag maar naar de problemen van goudvis terwijl ze tegen me wou praten op msn
en Sharr en ToT
k ga nog even een this is terror cdtje downloadenquote:
Ik hou sowieso niet van die muzieksoorten zoals Hardstyle en Hardbass, dus helaas, avondje zonder onz radioquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het is nog 10 minuten, zometeen live Sinterklaas![]()
En Draakje draait dit omdat Dalando niet kwam
ohquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nou het was deze keer wel meer monoloog van jouw kant hoor
quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:53 schreef Driepink het volgende:
[..]
k ga nog even een this is terror cdtje downloaden![]()
koelkast, is het mogelijk dan? 01:00 vanavond ff terror afsluitertje uurtje lang ?
jij ook al ? ik heb mooi een week zwaar chagerijnig rondgelopen in het huisquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:54 schreef utopie het volgende:
godverdomme wat heb ik last van mn verstandskies
Net trance gedraaid, vanavond het wat hardere werk. Ben ik niet zo goed in maar we zien welquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:54 schreef yosander het volgende:
Vanavond maar eens meeluisteren!
Draai wel eens voor de gein wat hardstyle/hardcore platen (gewoon met Traktor enzulks), dus ben benieuwd naar 't wat stevigere werk
!
jaja, poort 80 nu en ww veranderd naar dat wachtwoord van de mailquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]tuurlijk
Heb je de nieuwe logingegevens per mail ontvangen? Je staat wel op de lijst. zoniet even DM'en dan stuur ik ze
Klopt helemaalquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:55 schreef Driepink het volgende:
[..]
jaja, poort 80 nu en ww veranderd naar dat wachtwoord van de mail
dit is de derde dag met constante pijn aan mn vreet en oorpijn. ik doe niks anders dan ibuprofen slikkenquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:54 schreef Driepink het volgende:
[..]
jij ook al ? ik heb mooi een week zwaar chagerijnig rondgelopen in het huis+ helse pijn elke ochtend
vanavond 01:00quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:54 schreef yosander het volgende:
Vanavond maar eens meeluisteren!
Draai wel eens voor de gein wat hardstyle/hardcore platen (gewoon met Traktor enzulks), dus ben benieuwd naar 't wat stevigere werk
!
Heb je je mail niet gelezenquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat? ander wachtwoord? iemand ff dm!!
aften zijn soort kleine witte blaasjes, ik heb ze (wanneer ik ze heb) meestal op het puntje van mn tong.. ik kreeg te horen dat het vitamine tekort is 9vd10 keerquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:55 schreef utopie het volgende:
[..]
dit is de derde dag met constante pijn aan mn vreet en oorpijn. ik doe niks anders dan ibuprofen slikkenDie kies drukt tegen mn wang aan waardoor er 2 aften?(gaatjes) in mn wang zijn gekomen waar die kies nu lekker in drukt
Aah, wat early stuff. Kan ik wel waarderenquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:55 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Net trance gedraaid, vanavond het wat hardere werk. Ben ik niet zo goed in maar we zien wel
het staat in je junkmail, zoals bij mij + de restquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat? ander wachtwoord? iemand ff dm!!
Dit moment met vdj omdat ik traktor niet lekker werkend krijg. Enzo early ga ik niet doen denk ikquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:57 schreef yosander het volgende:
[..]
Aah, wat early stuff. Kan ik wel waarderen!
Waar draai je mee dan?
Awww, kunnen we met zn 3en zielig zijnquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:54 schreef Driepink het volgende:
[..]
jij ook al ? ik heb mooi een week zwaar chagerijnig rondgelopen in het huis+ helse pijn elke ochtend
Ben dan nog wel opquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:56 schreef Driepink het volgende:
[..]
vanavond 01:00uurtje terror met mijzelf
jij ook al verstandkies ?quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:57 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Awww, kunnen we met zn 3en zielig zijn
hardstyle en hardcore op 1 feestquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:58 schreef yosander het volgende:
[..]
Ben dan nog wel op.
Zou vanavond misschien naar een lokaal hardstyle/hardcore feestje gaan, maar gaat dus niet meer door. Dan maar leren voor de laatste toetsen met ONZ Radio op.
Ja 2 tegelijk, boven en onder komen doorquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:59 schreef Driepink het volgende:
[..]
jij ook al verstandkies ?![]()
wat is dat met die tandartsen? oh mooi weer, we trekken ze er maar uit?
EINLOGGEN BITTE!quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hardstyle en hardcore op 1 feest
Ik heb je die mail toch doorgestuurd...quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hey wat is de poort nou? 80? ik kom er niet in
Zitten ook genoeg fijne platen tussenquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:57 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dit moment met vdj omdat ik traktor niet lekker werkend krijg. Enzo early ga ik niet doen denk ikwil een beetje wat tussen 2004 en 2008 doen ofzo.
oh bij mij werden ze getrokken, tenminste 1 werd getrokken, 1tje werd eruit geboordquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:59 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ja 2 tegelijk, boven en onder komen door
Ze hoeven niet getrokken te worden bij mij.
toen dat was kon ik niks invullen ofzo, er wat ietsquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:02 schreef djkoelkast het volgende:
ZIE JE DM NOG EEN KEER
verdorie![]()
DAAROM DUS DIE MAILLIJST HE dat we dit niet elke wissel krijgen
Naja nu heb je het, doe je bestquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
toen dat was kon ik niks invullen ofzo, er wat iets
en iemand had de leuken garp door mij een verkeerd wachtwoord te sturen
okquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:02 schreef Driepink het volgende:
[..]
oh bij mij werden ze getrokken, tenminste 1 werd getrokken, 1tje werd eruit geboord
oh en koelkast, kan het genre hardcore/terror zijn?
de andere this is terror CDs zijn letterlijk pure aids, (en dat zeg ik)
Ja, weliswaar alleen een hardcore afsluiterquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hardstyle en hardcore op 1 feest
als je mentale hulp nodig hebt, ben ik er voor je he 1 love (L)quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:04 schreef Myraela het volgende:
[Upd] Man doodgeschoten in Rotterdam-Zuid
Mijn straat, whatdefoks.
dan zou je die man toch moeten kennenquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:04 schreef Myraela het volgende:
[Upd] Man doodgeschoten in Rotterdam-Zuid
Mijn straat, whatdefoks.
Het was maar een neger.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dan zou je die man toch moeten kennen
zokunen ofzo? toon? weet ik veel, VERTEL HET ME!!!!quote:
lees voorgaande bericht!!11eéénquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:07 schreef Driepink het volgende:
[..]
zokunen ofzo? toon? weet ik veel, VERTEL HET ME!!!!
oh![]()
?quote:
wat is dat voor spul danquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:14 schreef Driepink het volgende:
[..]
?dude, wat is jou probleem ?
enige nadeel van medicijnen, ze fucken met je kop trouwens,,.
naproxen 500mg mag ik 2x daags innemen (om de 12 uur), maar ik doe 3x per dag, en eigenlijk zou 4x per dag beter uitkomen
ontstekingsremmend en zwellingminderd goedjequote:
eindelijk een goeie reden om de kortjes eraf te halenquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:19 schreef Driepink het volgende:
[..]
ontstekingsremmend en zwellingminderd goedje
soort aleve
maarja, het lieft neem ik er een om de 4-6 uur, dan heb ik 0,0 pijnalleen brood MET korst eten doet pijn, heel stom
het zijn al hele kleine boterhammenquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
eindelijk een goeie reden om de kortjes eraf te halen
iets anders ontbijten, brintaquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:21 schreef Driepink het volgende:
[..]
het zijn al hele kleine boterhammenzonder korst blijft er helemaal niets over
dat neem ik al 3 dagen als avondetenquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
iets anders ontbijten, brinta
met poedersuiker ?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:22 schreef Driepink het volgende:
[..]
dat neem ik al 3 dagen als avondeten
neequote:
ik wil het niet vloeibaar, maar ook niet zo dik dat de lepel erin blijft staanquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:24 schreef Driepink het volgende:
[..]
nee![]()
eet jij het trouwens dik of dun? ik eet het dik, dat het eerder op drijfzand lijkt dan op modderwater
Ikkequote:Op zaterdag 9 april 2011 19:29 schreef djkoelkast het volgende:
Valt er nog wat over de muziek te zeggen of wat?
Uberhaupt IEMANDquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ikke? Of alle bezoekers
tot zoquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:32 schreef Driepink het volgende:
het is een dialoog tussen mij en sinterklaas geworden, iedereen zit te fappen denk ik![]()
ik gaat ff roken ! bis später!
popjequote:Op zaterdag 9 april 2011 19:33 schreef djkoelkast het volgende:
Popje vindt het niet mooi
Popje heeft pech
Ik lusiter lekker toch
Popje zit toch naar mij te kijkenquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:33 schreef djkoelkast het volgende:
Popje vindt het niet mooi
Popje heeft pech
Ik lusiter lekker toch
wat hoorde je 10 min geledenquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:35 schreef djkoelkast het volgende:
Ik vond het 10 min geleden beter dan nu.
Meer boemboem, minder breakbeat met geluidjes.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wat hoorde je 10 min geleden
okequote:Op zaterdag 9 april 2011 19:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Meer boemboem, minder breakbeat met geluidjes.
ja ik had net gewoon een verkeerd nummer gepicktquote:
welk nummer :!?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:40 schreef yosander het volgende:
Fijn nummertje dit, melodie lijkt ook in een nummer van Ophidian voor te komen
Wat je hiervoor draaide, titel vergeten. Nu zie ik een nummer van Maissouille staanquote:
laatste 3.50 min = maisoullequote:Op zaterdag 9 april 2011 19:41 schreef yosander het volgende:
[..]
Wat je hiervoor draaide, titel vergeten. Nu zie ik een nummer van Maissouille staan.
Ooh. Wat draaide je daarvoor danquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
laatste 3.50 min = maisoulle
crystal distortion, franse underground teknoquote:
Nou enquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:43 schreef Driepink het volgende:
compleet offtopic: lekker luchtje: mexx - magnetic
zat bij mn standaardluchtje (zo'n monstertje)
Ja, die jaquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
crystal distortion, franse underground tekno
blijfenquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
tijd gaat snel
lekker om je vast te kunnen houden aan een genre, scheelt zoekwerkgewoon in de teknomap blijfen
de shit is wel te vinden op soulseek, daarbuiten denk ik nietquote:
neequote:
Haha, hoe kon het ook andersquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nee
wel een fokker
ik zoek ff mijn zelfgemaakte op
welkomquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:48 schreef Gemaskerde het volgende:
Hallo,
Ik luister ook maar eens aangezien ik die post van dat 'affiche' zag in een topic
quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:48 schreef Gemaskerde het volgende:
Hallo,
Ik luister ook maar eens aangezien ik die post van dat 'affiche' zag in een topic
Tofquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:48 schreef Gemaskerde het volgende:
Hallo,
legendarisch is iets anders dan epicquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:50 schreef Driepink het volgende:
het meest epische nummer ooit ?die bestaat al aardig wat jaartjes hoor
![]()
in mijn ogen komt gecomputeriseerde muziek niet eens in de buurt van het oldschool gitaarraggen![]()
maar vooralsnog vind ik de rest vd de computer muziek wel beter dan gitaarmuziek..
alleen qua legendarische nummers staan in mijn top 10 bijna alleen maar gitaarnummers
meestquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:51 schreef Driepink het volgende:
hahah dit nummerik blijf lachen, stop het! lachen doet nog steeds pijn!
koelkast live hakkuh uurtjequote:Op zaterdag 9 april 2011 19:51 schreef Zokunen het volgende:
Welke muziek kwam het volgende uur ook al weer? geen zin om te scrollen
koelkast hakkuh mixquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:51 schreef Zokunen het volgende:
Welke muziek kwam het volgende uur ook al weer? geen zin om te scrollen
Ik bedoel dat geluid, is toch van Powerpuff girls? Als in dat 'Powerpuff, powerpuff'.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
POWERPUFF GABBAZ heet dit nummer
Jaquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:57 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ik bedoel dat geluid, is toch van Powerpuff girls? Als in dat 'Powerpuff, powerpuff'.
ja, net ook een hele intro van powerpuff girls hoorquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:57 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ik bedoel dat geluid, is toch van Powerpuff girls? Als in dat 'Powerpuff, powerpuff'.
Hmm...was enigszins te merkenquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik wijk ff een beetje van tekno af hoor
driepink heeft toch ook mogenlijkheden daartotquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:04 schreef djkoelkast het volgende:
Ja dat ga ik ook echt doen tijdens het mixen
Ik zet je eropquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
koeklast,
mag ik morgen van 23-24
onder 'divers'
thanks, mooie tijd, zin inquote:
Alle posts staan bij mij op 1 pagina.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:06 schreef Gemaskerde het volgende:
Hebben jullie dat trouwens ook wel eens, dat je een topic opent en denkt dat je de laatste pagina aanklikt maar dan perongeluk misklikt, begint te lezen en dan denkt 'wat'? Hier ging het gesprek niet over
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
thanks, mooie tijd, zin in
nu ga ik er vandoor, zou graag meer willen luisteren maar ik heb een afspraak
Oh we willen meer duidelijkheid over het genre lees ik net sintquote:
neenquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
driepink heeft toch ook mogenlijkheden daartot?
Ik denk dat hij bedoeld in de actieve lijst of in je MyAT.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Alle posts staan bij mij op 1 pagina.
Datese!quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
thanks, mooie tijd, zin in
nu ga ik er vandoor, zou graag meer willen luisteren maar ik heb een afspraak
Dat is helemaal handigquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Alle posts staan bij mij op 1 pagina.
Nou divers kan dus alles zijn, dat helpt niemand, geef iets van een richting aan.quote:
Jaquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoeld in de actieve lijst of in je MyAT.
Dat heb ik ook wel eens namelijk.
obscure muziek, punk/electro/debiele genresquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Oh we willen meer duidelijkheid over het genre lees ik net sint
Obscure genres, hou het daar maar opquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
obscure muziek, punk/electro/debiele genres
alle rare muziek en genres die mensen niet kennen. Laat je verrassen. Ik heb genoeg onzin op mijn harde schijfquote:
Aha.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
alle rare muziek en genres die mensen niet kennen. Laat je verrassen. Ik heb genoeg onzin op mijn harde schijf
Latersquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
"obscuur" is genoeg, kmoet nu echt weg,
tot morgen
quote:
omgquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
![]()
Er is volgend weekend een GOA party in Emmen![]()
Ik kan niet heen want housewarming
Heb er 1. Zitten wel leuke games tussen maar om nou te zeggen wow die MOET je halen. Neequote:Op zaterdag 9 april 2011 20:15 schreef Gemaskerde het volgende:
Iemand die hier een Wii heeft? Zit te twijfelen om te halen. Het geld waard of niet? Heb wel eens gespeeld trouwens, mja tijdje terug.
mha voor een tijdje leuk, daarna verveling ..quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:15 schreef Gemaskerde het volgende:
Iemand die hier een Wii heeft? Zit te twijfelen om te halen. Het geld waard of niet? Heb wel eens gespeeld trouwens, mja tijdje terug.
Wanneer draai jij weer!!quote:
Ja idd. Hopen dat ze van de zomer weer GOA party's in het bos gaan gevenquote:
Dat heeft bar weinig zijn tijdens het draaien he. Sowieso vind ik het nogal onzin om in een topic te roepen dat iemand pm heeft. Dat ziet hij heus wel hoorquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb er 1. Zitten wel leuke games tussen maar om nou te zeggen wow die MOET je halen. Nee
Nja zoek iets om de tijd mee te doden.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:17 schreef dan13lv het volgende:
[..]
mha voor een tijdje leuk, daarna verveling ..
mijn ervaring en die van vrienden ook
*het is wel leuk met vrienden
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik hou er van, terwijl ik live mix
heerlijke muziek nuquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
had de radio niet aanstaan, weet ik veul
Staat ook in de OPquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou, ehm.. Laat ik het erop houden dat meningen verschillenquote:
Je kunt beter ONZ-Radio verslaafde wordenquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:19 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
[..]
Nja zoek iets om de tijd mee te doden.
Gestopt met studie maand geleden, werk nog naar opzoek etc. Gaat niet zo snel natuurlijk.
Dacht dat het wel leuk was om Wii te halen, met Mario enzo
Nja zal wel wat youtube filmpjes kijken er over.
ohja, jij was meer gitaren he ?quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou, ehm.. Laat ik het erop houden dat meningen verschillen![]()
Mjah het staat op het rooster, in het topic is het al 80 keer gezegd, de poster is over fok gespamt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
die posts worden niet alleen hier gemaakt he, dat weet je hopelijk wel ?quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah het staat op het rooster, in het topic is het al 80 keer gezegd, de poster is over fok gespamt.
Maar buiten dat. In het topic roepen dat je iemand een dm/pm hebt gestuurd is not done. Mede door dat soort posts willen de mods de reeks weg hebben.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je kunt beter ONZ-Radio verslaafde worden
Ik ga niet telkens opnieuw de OP lezen, ik ga verder met lezen waar ik gebleven ben, en dat ik dat soort dingen niet onthoud vandaag is ook niet geheel behulpzaam..quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah het staat op het rooster, in het topic is het al 80 keer gezegd, de poster is over fok gespamt.
Maar buiten dat. In het topic roepen dat je iemand een dm/pm hebt gestuurd is not done. Mede door dat soort posts willen de mods de reeks weg hebben.
Ja dat weet ik.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:21 schreef Driepink het volgende:
[..]
die posts worden niet alleen hier gemaakt he, dat weet je hopelijk wel ?
dit is waar, maar meeste mensen vergeten datquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat weet ik.
Maar als je een pm/dm krijgt springt er een heel lelijk ding in beeld. Dat kan je niet missen al zou je willen. Dus het is en blijft een overbodige post.
DIT NUMMER!!
tot ongeveer 02:00quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:25 schreef yosander het volgende:
Blijf maar doorgaan met dit soort spul ja!
True true.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:26 schreef Driepink het volgende:
[..]
dit is waar, maar meeste mensen vergeten dat
PM wordt wel eens snel vergeten, omdat het niet echt opvalt. In ieder geval vergeet ik het wel eensquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat weet ik.
Maar als je een pm/dm krijgt springt er een heel lelijk ding in beeld. Dat kan je niet missen al zou je willen. Dus het is en blijft een overbodige post.
DIT NUMMER!!
ik ben jaloers op jou dat jij dit wel heb meegemaakt en ik dit alleen hoor ik kleine volgepropte bijzaaltjes van de grotere feestenquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
True true.
Hihi dit nummer ken ik ook nog uit mijn jonge jaren
Ghehe mjah koelkast houdt zn pm goed bij, het meeste gaat over de radio namelijkquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:27 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
PM wordt wel eens snel vergeten, omdat het niet echt opvalt. In ieder geval vergeet ik het wel eens
hoe heet dit nummer eigenlijk?quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
True true.
Hihi dit nummer ken ik ook nog uit mijn jonge jaren
Energiehallenquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:27 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik ben jaloers op jou dat jij dit wel heb meegemaakt en ik dit alleen hoor ik kleine volgepropte bijzaaltjes van de grotere feesten
Geen idee.quote:
Sportpaleis/Lotto Arena Antwerpen, wat kun je daar heerlijk rondjes lopenquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Energiehallen![]()
Sportpaleis Antwerpen![]()
Martinihallen![]()
Circle studios![]()
Zaandam
ik dus alleen:quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Energiehallen![]()
Sportpaleis Antwerpen![]()
Martinihallen![]()
Circle studios![]()
Zaandam
Mijne ookquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe mjah koelkast houdt zn pm goed bij, het meeste gaat over de radio namelijk
Ghehe dat rondjes lopen lukte overal welquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:29 schreef yosander het volgende:
[..]
Sportpaleis/Lotto Arena Antwerpen, wat kun je daar heerlijk rondjes lopen!
België is (was iig) wel een aanrader altijd hoorquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:30 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik dus alleen:
AHOY
RAI
Gelredome
Almere strand (defqon voorgaande jaren)
Beekse bergen ( decibel )
en dan nog TAL van kleinere locaties, belgie ga ik niet heen
ik heb geen bananeeeeeeeeeeeeeeeenquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:31 schreef Patje1987 het volgende:
Deze draaide wander en ik ook vorige week
qua belgie gaan de gasten waar ik mee ga alleen maar naar die ethias arena in hasselt ofzo ?quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe dat rondjes lopen lukte overal wel
[..]
België is (was iig) wel een aanrader altijd hoor
Hehe, tja heb alleen daar nog maar rondjes gelopenquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe dat rondjes lopen lukte overal wel
[..]
België is (was iig) wel een aanrader altijd hoor
AH Haastenquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:36 schreef Driepink het volgende:
trouwens, eens een stomme vraag, verkopen ze bij het tankstation ibuprofen / aleve?
of moet ik me nu dan nog ff naar de AH haasten?
Sommige pomps hebben dat wel, maar lang niet alle.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:36 schreef Driepink het volgende:
trouwens, eens een stomme vraag, verkopen ze bij het tankstation ibuprofen / aleve?
of moet ik me nu dan nog ff naar de AH haasten?
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sommige pomps hebben dat wel, maar lang niet alle.
Je kan altijd nog naar een nachtapotheek
De pomp hier die de hele nacht open is heeft wel een aantal medicijnen in het assortimentquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
AH Haasten
Ze mogen geen Alcohol en potentiele drugs verkopen in Tankstations meer enzo, al heel lang niet..
Jawel.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:37 schreef Driepink het volgende:
[..]
hier in dit dorp zit geen nachtapotheek
Oh dat beloofd watquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ben er hoor, lam alles, baap gerookt 15 baco, 10 bier, 2 liquer allus sletjuhsss !!
Er zijn er wel, mar die hebben dan heel weinig in voorraad, en alleen lichte varianten dacht ikquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De pomp hier die de hele nacht open is heeft wel een aantal medicijnen in het assortiment
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ben er hoor, lam alles, baap gerookt 15 baco, 10 bier, 2 liquer allus sletjuhsss !!
In het begin ff, ik ben bier drinken en band hero spelen met 2 maten !quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dat beloofd wat![]()
Je gaat wel praten ook?
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dat beloofd wat![]()
Je gaat wel praten ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |