Omdat Dalando?quote:
Dat gebeurt niet automatischquote:
Best wel sneu voor de modjes die 3 keer per dag ofzo een topic zo'n recyclelabel moeten toekennen.quote:
Zo, dat is stoer!quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:39 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik heb tenminste nog iets gedaan vandaag ja![]()
iets dat niet met internet te maken heeft
Roep maar, als je wil kun je er in.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik ga niet eerder trouwens, ben nu nog koken/eten, misschien 5/10 min extra ::P
Ik wel, je weet toch. Ik ben toch ook werkloos. Jij weet alles toch zo goedquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:40 schreef Driepink het volgende:
[..]
achja, ik leef niet voor een internetsite
ik hyve niet met mannelijke fokkers, uitzonderingen daargelatenquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik wel, je weet toch. Ik ben toch ook werkloos. Jij weet alles toch zo goed![]()
Ik ben trots op jou. Wil je mijn hyvesvriendje worden?
Autisten leven in een eigen wereld, dat is waar.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:44 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik hyve niet met mannelijke fokkers, uitzonderingen daargelaten
ik weet bij lange na niet alles, dat heb je verkeerd, ik heb alleen een hele grote eigen wereld
server 1, voor de ekte ekte bazen, en jij ?quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Autisten leven in een eigen wereld, dat is waar.
Welke server zit jij?
Wat is je gearscore dan?quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:46 schreef Driepink het volgende:
[..]
server 1, voor de ekte ekte bazen, en jij ?
Daar gaan we eens verandering in brengen..quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Door 14-jarige jochies in elkaar gezette stampherrie
onwaar, het vereist meer muzikale kennis dan die autotune troep van al die negro's die denken dat ze kunnen zingenquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Door 14-jarige jochies in elkaar gezette stampherrie
quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daar gaan we eens verandering in brengen..![]()
En ik doe straks, anders morgen even die andere dingen, morgen de hele dag vrij, en ik ontwaak net uit m'n comaDus even zien of m'n stem straks in orde is voordat ik ga werken
Ik vind die terror die jij een tijd terug draaide wel tof, maar daar heb je, nu je een leven hebt, vast geen tijd meer voorquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:46 schreef Driepink het volgende:
[..]
onwaar, het vereist meer muzikale kennis dan die autotune troep van al die negro's die denken dat ze kunnen zingen
7?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
morgen wel, of eventueel vanavond, want in mijn eigen wereld heb ik nog steeds geen vriendenquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind die terror die jij een tijd terug draaide wel tof, maar daar heb je, nu je een leven hebt, vast geen tijd meer voor
Dat is niet nodigquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:48 schreef Joosterd het volgende:
Ik wil ook wel een poging wagen na mijn Examens , toch tijd te veel. Maar ik heb vast geen Epic-Radio stem:P
Nou, laten we weer liev doen dan. Dan ga ik morgen naar je gedreun luisterenquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:48 schreef Driepink het volgende:
[..]
morgen wel, of eventueel vanavond, want in mijn eigen wereld heb ik nog steeds geen vrienden![]()
ja ik was te laat met editenquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nou, laten we weer liev doen dan. Dan ga ik morgen naar je gedreun luisterenVanavond geen plek meer, tenzij je na 1:00u wil.
En als je over laatst wil praten/tips/opmerkingen hebt staat mijn msn ook altijd open hoorquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:49 schreef Driepink het volgende:
[..]
ja ik was te laat met editen![]()
nee, maar voortaan doe ik weer liever.. die kies is zo goed als over qua pijn (lang leve medicijnen
Oh, bij mij stond draakje nog in m'n player te lezen.. Sorry, maar dan gaat de radio toch even uitquote:
Het is nog 10 minuten, zometeen live Sinterklaasquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, bij mij stond draakje nog in m'n player te lezen.. Sorry, maar dan gaat de radio toch even uit
Op den radio: Hardstyle Germany Vol 6 (CD2 Mixed By G-Style Brothers)quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:50 schreef Driepink het volgende:
oh, ik vond de muziek al zo verschrikkelijk geweldig geil, maar ik luister dus al een kleine 3 kwartier naar hardbass 2010 (de volle 8 uur show)
over onze kleine discussies bedoel je?quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En als je over laatst wil praten/tips/opmerkingen hebt staat mijn msn ook altijd open hoor
nouja, het internet is weg uit het huis met het draaihok (antikraakquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het is nog 10 minuten, zometeen live Sinterklaas![]()
En Draakje draait dit omdat Dalando niet kwam
"G-style brothers"quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Op den radio: Hardstyle Germany Vol 6 (CD2 Mixed By G-Style Brothers)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |