4 Ballan wordt Leukemansquote:Op maandag 4 april 2011 16:51 schreef maril het volgende:
Parijs Roubaix ,Ik hoop dat het regent![]()
1 Cancellara
2 Boonen
3 Langeveld
4 Ballan
5 Flecha
Heb toch niet zoveel vertrouwen in Farrar na die val woensdag en Vaitkus wordt het ook net niet denk ik. De gouden tip van Franklop blijft uiteraard staan.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:43 schreef Steven184 het volgende:
1. T. Bos
2. T. Boonen
3. T. Hushovd
4. T. Farrar F. Cancellara
5. T. Vaitkus B. Leukemans
Joking:quote:Op zondag 10 april 2011 09:42 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Heb toch niet zoveel vertrouwen in Farrar na die val woensdag en Vaitkus wordt het ook net niet denk ik. De gouden tip van Franklop blijft uiteraard staan.
mietjequote:Op zondag 10 april 2011 10:06 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Joking:
1. F. Cancellara
2. T. Hushovd
3. J.A. Flecha
4. T. Boonen
5. F. Pozzato
I know, vond het toch te zonde van die derde plaats, hehe.quote:
Daar reeds voorspeld voor P-R (vanwege wintersport) en volgens mij 4 punten waard...quote:Wegens wintersport aankomende week, maar even de prono's voor de komende 2 weekenden:
De Ronde
1. Cancellara
2. Boonen
3. Gilbert
4. Pozzato
5. Flecha
Paris - Roubaix
1. Cancellara
2. Hushovd
3. Boonen
4. Pozzato
5. Flecha
Lijkt me leuk.quote:Op woensdag 13 april 2011 09:51 schreef franklop het volgende:
idee voor volgend jaar om Brabantse pijl erbij te doen
Beetje magertjes. Mogen wat mij betreft nog wel 2 etappes bij... en geen vlakke. driekwart is nu al vlak. Balans is een beetje zoek, IMO.quote:
Ik vind 4 ritten al best veel voor de giro, meestal zijn er maar 3.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:07 schreef SuikerVuist het volgende:
1. Gilbert
2. Gesink
3. Cunego
4. Hesjedal
5. Kolobnev
[..]
Beetje magertjes. Mogen wat mij betreft nog wel 2 etappes bij... en geen vlakke. driekwart is nu al vlak. Balans is een beetje zoek, IMO.
Wordt:quote:Op woensdag 13 april 2011 22:03 schreef jantje1234 het volgende:
AGR
1. GILBERT Philippe
2. EVANS Cadel
3. CUNEGO Damiano
4. KOLOBNEV Alexandr
5. SCHLECK Andy
Vanwege afzeggen Evans wordt het:quote:Op woensdag 13 april 2011 12:55 schreef Kingstown het volgende:
AGR:
1. Gilbert
2. Evans
3. Horner
4. Hesjedal
5. Marcato
Oh heeft Evans afgezegdquote:Op donderdag 14 april 2011 09:34 schreef Szura het volgende:
AGR
1. Evans
2. Gilbert
3. Gesink
4. Kolobnev
5. Poels
Ik zal even kijken. Normaal moet die doorlinken naar mijn mailboxquote:Op donderdag 14 april 2011 14:56 schreef rubbereend het volgende:
Is mijn prono van P-R niet binnen gekomen via de mail?
In de Spambak dusquote:Op donderdag 14 april 2011 16:23 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik zal even kijken. Normaal moet die doorlinken naar mijn mailbox.
gelukkig, kan de punten goed gebruikenquote:Op donderdag 14 april 2011 16:35 schreef borisz het volgende:
[..]
In de Spambak dus.
1. Cancellara
2. Hushovd
3. Flecha
4. Leukemans
5. Boonen
Rubbereend +4. Zal worden aangepast in de sheet. Het zelfde geldt voor DeeBee
wordt:quote:Op donderdag 14 april 2011 12:07 schreef SuikerVuist het volgende:
1. Gilbert
2. Gesink
3. Cunego
4. Hesjedal
5. Kolobnev
32 man met Gilbert als winnaar en maar 30 die minstens 7 punten hebben?quote:Op zondag 17 april 2011 10:36 schreef borisz het volgende:
40 lijstjes![]()
2x Joaqium Rodriguez
1x Hoogerland
2x Gesink
1x Leukemans
1x Hesjedal
1x Cunego
32x Gilbert
Zie edit lijstjequote:Op zondag 17 april 2011 17:53 schreef franklop het volgende:
[..]
32 man met Gilbert als winnaar en maar 30 die minstens 7 punten hebben?
primaquote:
je komt idd veel te dicht bijquote:Op maandag 18 april 2011 08:01 schreef hetsjhokleek het volgende:
Weer een dagzegeen de top van het klassement is in zicht.
Idd, dat is het lullige aan deze telling. 2 kleine wisselingen zouden je 9 (!!!) punten meer opleveren.quote:Op zondag 17 april 2011 20:53 schreef rubbereend het volgende:
oke.
wel zuur trouwens die drie renners staan één plekje verkeerd
ze hadden verdomme eerst mn prono moeten lezen
dat is de charme van het spelquote:Op maandag 18 april 2011 10:22 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Idd, dat is het lullige aan deze telling. 2 kleine wisselingen zouden je 9 (!!!) punten meer opleveren.
Dat levelt zich wel uit over al die races die voorspeld moeten worden.quote:Op maandag 18 april 2011 10:22 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Idd, dat is het lullige aan deze telling. 2 kleine wisselingen zouden je 9 (!!!) punten meer opleveren.
quote:Op maandag 18 april 2011 10:22 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
daarom, was ook geen klacht over de puntentelling. Soms heb je het geluk dat precies iedereen op de goede plaats finisht en dan heb je een klapper. En daar zit ik ff op te wachten nu, dat geluk ontbrak de afgelopen jaren.quote:
Aanpassingquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:01 schreef Sporttv het volgende:
Waalse Pijl
1. Rodriguez
2. Contador
3. Anton
4. A. Schleck
5. Gilbert
Aanpassing:quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:04 schreef Gillingham het volgende:
Waalse Pijl:
1. Joaquim Rodriguez
2. Alberto Contador
3. Damiano Cunego
4. Christopher Horner
5. Andy Schleck
Aanpassing:quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:20 schreef Szura het volgende:
Maar goed dat ik hier nog kijk, dacht dat ik hem al ingevuld had
Waalse Pijl:
1. Clentador
2. J. Rodriguez
3. Anton
4. Horner
5. A. Schleck
Voelde zich niet 100%. En laat LBL schieten.quote:
Sorry, blijkbaar ging ik er vanuit dat LBL wel op papier afgedaan kon wordenquote:Op woensdag 20 april 2011 20:47 schreef komrad het volgende:
mooie podiumplaats en mijn voorsprong uitgebouwd
Alvast voor LBL:
1. Gilbert
rest volgt nog, ben benieuwd of iemand het aandurft Gilbert niet op 1 te zetten.
Steven, welke datum is de ronde van Romandië? en eerste deadline is toch LBL?
envoor vreemde eend ivm dagzege en enorme sprong in het klassement
Misschien moeten de organisatie een prono vragen voor plaats 2 tot en met 6quote:Op woensdag 20 april 2011 20:53 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Sorry, blijkbaar ging ik er vanuit dat LBL wel op papier afgedaan kon worden
Ik zat ook echt te genieten toen ik zag wie er na Gilbert over de finish kwamen. Wel irritant dat ik afgelopen weekend zelf alvast in de Ardennen wat van het parcours voor aanstaande zondag aan het verkennen wasquote:Op woensdag 20 april 2011 20:47 schreef komrad het volgende:
envoor vreemde eend ivm dagzege en enorme sprong in het klassement
valt best mee hoorquote:Op zondag 24 april 2011 21:47 schreef DeeBee het volgende:
Zo, aardige afsluiter van Ardense klassiekers, vooral na die fail van de week, dat leek echt nergens naar de Waalse Pijl... Dat was m'n eerst echte slechte prono (en eerste race gemist), maar nu weer steady top-10, helaas geen etappezege...
komrad begint trouwens aardig weg te lopen...
De echte vergeten geen enkele prono.quote:Op maandag 25 april 2011 02:24 schreef komrad het volgende:
[..]
valt best mee hoor
8 puntjes is niet veel in de competitie, vooral als er in de zomer nog wel eens een prono vergeten wordt
Machado doet geeneens mee, niet handig.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:38 schreef Steven184 het volgende:
1. J. Brajkovic
2. R. Kreuziger
3. D. Menchov
4. M. Pinotti T. Martin
5. T. Machado M. Pinotti
Staat erin.quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:43 schreef borisz het volgende:
Tijdens de giro zijn dit te voorspellen wedstrijden. Trouwens we hebben ook nog tussendoor de Ronde van Carlifornie dus het schema wordt
7/5 Eindklassement Giro
7/5 Ploegentijdrit Turijn - Turijn
15/5 Ronde van Californië
15/5 Bergrit Messina - Etna
19/5 Sprintrit Castelfidardo - Ravenna
29/5 Individuele Tijdrit Milaan – Milaan
Ambro kan jij deze data even in de OP tussen de overige data?
Je was te laat. Je had het op de avond ingevuld waarbij de proloog al gereden wasquote:Op maandag 2 mei 2011 09:56 schreef dasorakel het volgende:
Ik ben niet meegenomen voor de punten van romandie. Volgens mij kom ik op vijf uit.
wordt:quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:07 schreef SuikerVuist het volgende:
1. Contador
2. Scarponi
3. Nibali
4. Menchov
5. Rujano
1. HTC
2. Garmin
3. RadioShack
4. Saxo Bank
5. Katusha
Forum Opties | |