quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:14 schreef kitao het volgende:
[..]
ben al eerder met een arsenaal aan wapens in duitsland geweest eikel.
die grafhonden knal ik zo naar walhalla.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:22 schreef kitao het volgende:
[..]
had ik al uitgelegd, de staat dwingt mensen om idealen te verdedigen die slechts een handjevol elitemensen tegoed komt.
en uiteindelijk is het klootjesvolk gewoon diegenen die elkaar uitmoorden ipv samen op te trekken tegen dat regerend gespuis.
verder zie ik ook goeie kanten aan defensie maar die manifesteren zich maar weinig.
lol!quote:
ja!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Wordt nog gezellig hierquote:
Pak ook een biertje, dat helptquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:32 schreef vannilesoep het volgende:
Zijn jullie ook zo de weg kwijt?
Ik wel.... massaal zelfs
Misschien is het gezonder om naar een professional te gaan met je obsessie dan op fok jezelf belachelijk maken...quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:23 schreef kitao het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://nos.nl/video/230904-nieuwe-feiten-in-zaak-marco-kroon.html
Gaat lekker daar, trek een uniform aan en je bent god lijken ze te denken.
fijn dat je als burger hier vertrouwen in moet stellen in een stel staatscriminelen.
hier verder.
nog niet maar ik heb al schoenen aan dus wat niet is zal ongetwijfeld nog komenquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:32 schreef vannilesoep het volgende:
Zijn jullie ook zo de weg kwijt?
Ik wel.... massaal zelfs
Is dit niet SC dan?quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:32 schreef Mores het volgende:
[..]
Wordt nog gezellig hier
Volgens mij zijn we de weg kwijt want dit is volgens mij niet het DEF topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |