gerardquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:03 schreef Candyfreak het volgende:
Voor welk team zijn jullie?
Ik voor the screamers
Screamer uiteraardquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:03 schreef Candyfreak het volgende:
Ik voor the screamers
Je kunt verdomme Mo niet eens verstaan als je beide streams aan hebtquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:03 schreef henkvandetillaart het volgende:
Ik heb de sharon stream op mute staan, wat een belachelijke herrie door Sherrie en Jo
Het gaat daar iig een stuk beter dan tina tientonner sharon die mijn oren naar de kloten helpt...quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:04 schreef Flashbox het volgende:
Ach die wandelende kapstok lig weer te zeiken dat het niet eerlijk gaat.
ik ook.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:03 schreef Candyfreak het volgende:
Ik voor the screamers
Kan zij niet gewoon oprotten? Ze is ook nog eens een ondankbaar kreng en erg nep.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:04 schreef Flashbox het volgende:
Ach die wandelende kapstok lig weer te zeiken dat het niet eerlijk gaat.
nee, Mootje moet blijven, Maik naar huisquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:04 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Screamer uiteraardMo en Lau moeten op de bank
Hier ook voor de screamersquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:03 schreef Candyfreak het volgende:
Ik voor the screamers
fobiacsquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:03 schreef Candyfreak het volgende:
Ik voor the screamers
Niet van die flauwe grapjes he!quote:
Mwa al deze dingen kunnen makkelijk beinvloed worden door "het programma" en dit lijkt ook voor een groot deel te gebeuren.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:54 schreef Je_Psychiater het volgende:
Mijn top vijf voor de winst in de finale volgt uit
Meeste geheimen geraden op ranking + langste geheim bewaard op ranking + meeste geld in kluis op ranking.
you've jinxed it!quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:05 schreef Niki.P het volgende:
Mo en Laura hebben commentaar op de productie vast zo weer SL...
(Ik weet niet wat er gebeurt is maar ik zie de productie er inderdaad voor aan om het afgelopen spel in het voordeel voor de screamers te hebben gespeeld voor gelijkspel...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |