Maden denk ik. Kriebelt in je mond maar is vrijwel smaakloos.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:20 schreef StephanL het volgende:
Mooie grote schalenBenieuwd wat er onder zit
Maden zijn direct dood door het speeksel van een mens. Met vissen deed ik altijd een made in mijn mond om hem te verdoven.quote:
Oh, daar is de SL weer..quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:21 schreef Kaasmix het volgende:
Ben er weer. Zie dat de SL weg is
Nog blauwe plekken gespot?
ik ken het ook van het vissen hahahahah lekker eiwitjesquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maden zijn direct dood door het speeksel van een mens. Met vissen deed ik altijd een made in mijn mond om hem te verdoven.
Dus genoeg speeksel en die maden zijn meteen dood.
daarom zo erg is het allemaal niet sprinkhanen gefrituurd zijn ook nog lekker ook!quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maden zijn direct dood door het speeksel van een mens. Met vissen deed ik altijd een made in mijn mond om hem te verdoven.
Dus genoeg speeksel en die maden zijn meteen dood.
Rustig maar die zit ondergedokenquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:21 schreef Candyfreak het volgende:
Hopelijk hoeven ze geen sprinkhanen te eten anders vrees ik voor Stef![]()
+1.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:23 schreef Flashbox het volgende:
hier en daar een SL maar daar lullen we niet over, dat ze GVD allemaal de gcholera krijgen bij dat Nep5
quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:24 schreef MargrietV het volgende:
giste zei Jo toch,,,,, dat als er een broodje poep kwam, ze het zou eten. Hoop dus dat die eronder ligt voor haar.
Jij ziet Mo?quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:25 schreef suksan het volgende:
ik wou dat mo nu gewardeerd wordt voor haar karakter
Hummie is en blijft een FAKKING strontvlieg 200000%!quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
GVD, Hummie krijgt zeker niet genoeg korting bij Betty Tha Bitch haar mama?
Gaat ze maar streamertjes pesten.![]()
En dit keer is het geen grapje meer
waardeer haar echt niet, heb geen vertrouwen in haar karakter en dadenquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:25 schreef suksan het volgende:
ik wou dat mo nu gewardeerd wordt voor haar karakter
DGK copycat.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:27 schreef Wazigwijfke het volgende:
En sinds wanneer is een SL het zwembad? Waar is het oog? Wegbezuinigd?
Oog is naar Pearl voor extra zonnebrilquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:27 schreef Wazigwijfke het volgende:
En sinds wanneer is een SL het zwembad? Waar is het oog? Wegbezuinigd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |