Ze weten dondersgoed dat ze geen antwoorden krijgen op hun vragen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:09 schreef motorbloempje het volgende:
Maargoed, kijk, ik begrijp dat mensen antwoorden willen én dat de autoriteiten daar iets mee moeten, maar een persconferentie beleggen MET mogelijkheid tot vragen terwijl je nog niets wil of kunt zeggen.. is dát dan wel 'geruststellend'?het gaat een beetje zijn doel voorbij zo...
quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:10 schreef thabit het volgende:
[..]
Ik wens de politie bij dezen veel sterkte toe wegens het verlies van een bekende.
Echt hè, ze DENKT dat het een automatisch wapen isquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:10 schreef Sinji het volgende:
Oprecht niet weten om welk wapen het gaat.
Suuurrreee
Hij weet ze vast wel, maar wil het niet zeggenquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:10 schreef Beaudelaire het volgende:
Hij weet de namen niet van die winkelcentra.
Donuts in de aanbieding denk ik, Amerika stylequote:Op zaterdag 9 april 2011 17:10 schreef Starlie het volgende:
[..]
Dat is mooi!! Al gingen richting dat winkelcentra wel veel politie!
dat idee krijg ik ookquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:10 schreef Infection het volgende:
Ze verzwijgen wel veel... volgensmij is er veel meer aan de hand dan dat we krijgen te weten.
Doe dan een persconferentie zonder vragen, dit is niet handig zo.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:10 schreef Toad het volgende:
Dat iedereen zo klaagt over die persconferentie. Krap 5 uur na het incident hebben ze al twee persconferenties belegd en staat al veel info op de site van de gemeente. Best knap, als je het vergelijkt met andere incidenten.
oh, ja, de VRAGERS begrijp ik wel, maar de beleggers van de persco niet als je toch weet dat je niets gaat / kunt / wilt zeggen ... zeg maar. De vorige persco was ook zonder mogelijkheid tot vragen stellen: houd dat dan zo tot je WEL antwoorden mag en kan geven?quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:10 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ze weten dondersgoed dat ze geen antwoorden krijgen op hun vragen.
Maar ze vragen ze alsnog om te kijken of ze iets kunnen uitlokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |