que?quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:13 schreef Lotusss het volgende:
hier verder...
http://forum.fok.nl/fok/post_topic/634926
Reeds aangepastquote:
quote:
En het aantal vergelijkingen van militairen met gewetenloze massamoordenaars...quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja. je moet voor de lol eens het aantal posts tellen waarin staat dat de schutter in Alphen een (ex)militair is.
En sindsdien heb ik een penis van 30 cm en een IQ van 170quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
.. en dat veranderde je leven! Je bent nu in topvorm, vrienden en geld genoeg en je bent samen met je ideale vrouw!
Pics or it didn't happen!quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:19 schreef paintmeester het volgende:
[..]
En sindsdien heb ik een penis van 30 cm en een IQ van 170![]()
ja dag, dan krijg ik een bakkie voor ongewenst gedrag.quote:
Dan kom ik wel langs. Adres?quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:24 schreef paintmeester het volgende:
[..]
ja dag, dan krijg ik een bakkie voor ongewenst gedrag.![]()
Maar het is echt waar
militair forum, dus delen door 3....quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:19 schreef paintmeester het volgende:
[..]
En sindsdien heb ik een penis van 30 cm en een IQ van 170![]()
Gmorning sergeant-majorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Defensiepersoneel massaal de weg kwijt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Pics!quote:
quote:
Sergeant going on weekend leave, "Have a nice weekend top".quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:40 schreef FadetoGreen het volgende:
[..]
Gmorning sergeant-major
How do you know what kind of a fucking day it is!
Beautiful morning sergeant-major
What are you, the fucking weatherman now?
Echt fakking vet die Sergeant-majoor.
If any of you call me grandfather... I'll kill you.
Ik begrijp hieruit dat je dat wel wil proberen?quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:49 schreef Vronsky het volgende:
Ik weiger hockey the erkennen als een sport tot je elkaar de ziekte in mag meppen met die sticks.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:50 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Sergeant going on weekend leave, "Have a nice weekend top".
First Sergeant, "Is non of of your goddamn business Sergeant".
Bij Hockey doen ze dat ook, bij field hokey doen ze het (meestal) niet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:49 schreef Vronsky het volgende:
Ik weiger hockey the erkennen als een sport tot je elkaar de ziekte in mag meppen met die sticks.
Shinty!quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:49 schreef Vronsky het volgende:
Kijk, dat klinkt al beterquote:
Ben van Nederlandse afkomst, en in Nderland opgegroeid. En om je volgende vraag meteen te beantwoorden, heb eerst als burger voor de Army gewerkt en ben daarna militair geworden.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:51 schreef FadetoGreen het volgende:
[..]![]()
Jij zit in het amerikaanse leger toch? Hoezo kun je dan eigenlijk zo goed nederlands(gewoon nieuwsgierig
Ja heb nu de DUI van de eenheid als avatar.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:54 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Kijk, dat klinkt al beter
Sine, nieuwe avatar zie ik?
Je moet bij de eerste twee keren ook niet meteen fistfucken, dat moet je geleidelijk opbouwenquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:34 schreef Braamyo het volgende:
[..]
militair forum, dus delen door 3....
Dus een Piemol van 10cm en een IQ van 55,66![]()
enne, een vriend van mij, zijn eerste vriendinnetje (en enige tot nu toe) maakte het uit na twee keer sexen want hij was te groot. Dus 30 cm moet je niet willen
Die scene is idd gaafquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:40 schreef FadetoGreen het volgende:
[..]
Gmorning sergeant-major
How do you know what kind of a fucking day it is!
Beautiful morning sergeant-major
What are you, the fucking weatherman now?
Echt fakking vet die Sergeant-majoor.
If any of you call me grandfather... I'll kill you.
Coolquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:55 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ben van Nederlandse afkomst, en in Nderland opgegroeid. En om je volgende vraag meteen te beantwoorden, heb eerst als burger voor de Army gewerkt en ben daarna militair geworden.
(Ik denk dat ik bij de mods maar een sticky aan moet vragen zodat ik dit in de toekomst niet nogeens tig maal moet uitlegen.)
Pienter mannetje ben je, je hebt me door.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:57 schreef m.k het volgende:
Hey maar Sine, hoe kan het eigenlijk dat jij zo goed Nederlands kan? Ik denk dat ik je niet geloof eigenlijk, je bent zeker zo'n wannabe
quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:01 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Pienter mannetje ben je, je hebt me door.
Men kan dienen als men een zogenaamde green card en social fiscaal nummer hebt. Enkel officiers en posities met geheimhouding moet men Amerikaans staatburger voor zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:01 schreef FadetoGreen het volgende:
[..]
Cool![]()
Ik dacht dat je alleen als je amerikaans staatsburger bent in het leger mag... Moet je dan ook niet van Amerikaanse afkomst zijn? Of is dat de president?
Vetquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:03 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Men kan dienen als men een zogenaamde green card en social fiscaal nummer hebt. Enkel officiers en posities met geheimhouding moet men Amerikaans staatburger voor zijn.
Ik ben werkzaam bij USASOC.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:07 schreef FadetoGreen het volgende:
[..]
VetDat wist ik niet
![]()
Mag ik weten in welke afdeling (Rangers, Marines, etc. bedoel ik dan) je dient?
2 onderzoeken. 1 bij de locatie waar geschoten is en 1 bij een ander winkelcentrum waar een bommelding is binnen gekomen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:11 schreef Maitje het volgende:
EOD is ter plaatse in Alphen aan de rijn..
Bommelding?
Apart, dus als immigrant kun je je maar beperkt omhoogwerken.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:03 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Men kan dienen als men een zogenaamde green card en social fiscaal nummer hebt. Enkel officiers en posities met geheimhouding moet men Amerikaans staatburger voor zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |