abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95231840
hier verder...
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  vrijdag 8 april 2011 @ 20:04:54 #2
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_95232002
Goede TT.
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_95232032
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 april 2011 20:04 schreef Lotusss het volgende:
Goede TT.
:P
pi_95232146
quote:
Goede TT.
  vrijdag 8 april 2011 @ 20:15:05 #5
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_95232508
quote:
Goede TT.
^O^ goede tt
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  vrijdag 8 april 2011 @ 20:17:51 #6
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_95232647
Goede TT.

Eigenlijk weinig nieuws gehoord vandaag, alleen dat de op te heffen eenheden al per 6 mei (alleen de datum al!) stilgezet worden vond ik wel schokkend!

Waar ik me wel zorgen over maak is het geringe bedrag dat uitgetrokken wordt voor het Sociaal BeleidsKader. Dat is het geld dat gebruikt wordt om mensen die ontslagen gaan worden te ondersteunen.

In vergelijking: voor de ABN-amro is dit ook door de staat betaalt. Dat waren al die extra miljarden die telkens op tafel moesten komen om te 'reorganiseren'. Die regeling is dan ook erg luxueus en goed, zo krijgt iemand die daar weg moet sowieso het aantal dienstjaren aan maanden salaris bruto + nog een toeslag daarop van tot 300% als je boven de 50 bent. En als je nieuw werk vindt dat minder verdient dan legt de bank (lees de staat) het verschilbedrag bij!!
http://www.unie.nl/Nieuws(...)kader-2010-2012.aspx

Nu zou ik het extreem vreemd vinden als bankmedewerkers van een commercieel bedrijf dat door de staat gered moest worden, uit een sector die nota bene verantwoordelijk is voor de kredietcrisis, waar de salarissen ook nog veel hoger liggen, zo'n hoge vergoeding krijgen, terwijl militairen die heel hun carriére trouw zijn geweest aan het vaderland, die veel minder kansen hebben buiten het bedrijf, die niets met de crisis te maken hebben, met een schijntje naar huis worden gestuurd en binnen zes maanden bijstand kunnen gaan trekken. Dat moeten we goed in de gaten houden!

Ik zal de bond eens een mailtje sturen om het ABN-beleidskader als richtlijn te gebruiken bij Defensie. Dat lijkt me wel zo fair. Vreemd als bankmedewerkers een factor 10x zoveel krijgen als militairen, terwijl laatstgenoemden nota bene wél altijd klaar hebben gestaan voor het land!!

Als je wil, stuur dan ook een mailtje. Ik pak de ACOM wel.
The End Times are wild
  vrijdag 8 april 2011 @ 20:19:24 #7
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_95232718
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 20:17 schreef LXIV het volgende:
Goede TT.

Eigenlijk weinig nieuws gehoord vandaag, alleen dat de op te heffen eenheden al per 6 mei (alleen de datum al!) stilgezet worden vond ik wel schokkend!

Waar ik me wel zorgen over maak is het geringe bedrag dat uitgetrokken wordt voor het Sociaal BeleidsKader. Dat is het geld dat gebruikt wordt om mensen die ontslagen gaan worden te ondersteunen.

In vergelijking: voor de ABN-amro is dit ook door de staat betaalt. Dat waren al die extra miljarden die telkens op tafel moesten komen om te 'reorganiseren'. Die regeling is dan ook erg luxueus en goed, zo krijgt iemand die daar weg moet sowieso het aantal dienstjaren aan maanden salaris bruto + nog een toeslag daarop van tot 300% als je boven de 50 bent. En als je nieuw werk vindt dat minder verdient dan legt de bank (lees de staat) het verschilbedrag bij!!

Nu zou ik het extreem vreemd vinden als bankmedewerkers van een commercieel bedrijf dat door de staat gered moest worden, uit een sector die nota bene verantwoordelijk is voor de kredietcrisis, waar de salarissen ook nog veel hoger liggen, zo'n hoge vergoeding krijgen, terwijl militairen die heel hun carriére trouw zijn geweest aan het vaderland, die veel minder kansen hebben buiten het bedrijf, die niets met de crisis te maken hebben, met een schijntje naar huis worden gestuurd en binnen zes maanden bijstand kunnen gaan trekken. Dat moeten we goed in de gaten houden!

Ik zal de bond eens een mailtje sturen om het ABN-beleidskader als richtlijn te gebruiken bij Defensie. Dat lijkt me wel zo fair. Vreemd als bankmedewerkers een factor 10x zoveel krijgen als militairen, terwijl laatstgenoemden nota bene wél altijd klaar hebben gestaan voor het land!!

Als je wil, stuur dan ook een mailtje. Ik pak de ACOM wel.
Geweldig idee! ^O^
... and I feel fine.
pi_95232822
http://frontpage.fok.nl/nieuws/438517/1/1/100/flinke-duinbrand-aan-rand-van-bergen.html

tja, we hebben straks geen Cougar helicopters meer om die dingen te blussen. Dus laat maar lekker branden...
Blood Sugar Sex Magik
  vrijdag 8 april 2011 @ 20:24:23 #9
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_95232964
Dan werk je voor Defensie en krijg je zelf als een van de laatsten te horen wat nou precies de plannen zijn. Maandag hebben wij pas een praatje.

Ik heb de afgelopen week maar iets van tien tot vijftien uur geslapen in totaal gok ik. Jeuj :P
Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead
pi_95233149
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 17:03 schreef gerco94 het volgende:
jankaas zijn boot gaat er ook aan onderdoor ;(
Ik zat al een tijdje niet meer op de 020 ;)
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
pi_95233272
quote:
Op vrijdag 8 april 2011 20:27 schreef jankaas020 het volgende:

[..]

Ik zat al een tijdje niet meer op de 020 ;)
Oké ;)
pi_95233273
AFMP: 16 juni; landelijke actiedag Defensie personeel.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  vrijdag 8 april 2011 @ 20:31:15 #13
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_95233348
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 20:19 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Geweldig idee! ^O^
Dit heb ik ze gemailed:
quote:
Beste ACOM,

Nu de grote lijnen van de bezuinigingen vaststaan is de tijd gekomen om in het SBK te
verdiepen.
Er is hier relatief zeer weinig geld voor uitgetrokken. Hierbij wil ik jullie de tip
geven om eens te kijken naar de voorwaarden die voor het personeel van ABN-AMRO gemaakt
zijn. Nota bene dat dit ook door de staat betaalt is, dat waren de miljardentegenvallers
die de afgelopen jaren in 'de bank' gepompt zijn. Het gevolg is dat de ex-medewerkers van
de bank goed terecht gekomen zijn.

Nu zou ik het zeer vreemd vinden wanneer het SBK voor defensie een ordegrootte lager komt
te liggen, en wel om de volgende redenen:
1) Defensiemedewerkers en militairen zijn altijd in dienst geweest van de Staat en zeer
loyaal daaraan. ABN-AMRO medewerkers niet. Waarom laatsten dan veel ruimer bejegenen?
2) Voor defensiemedewerkers is het veel lastiger om passend werk te vinden. Er is maar
één leger, banken genoeg
3) Sowieso liggen de salarissen bij ABN al hoger, dus de percentages zijn absoluut gezien
ook meer.
4) Militairen hebben op geen enkele wijze geprofiteerd van of schuld aan de kredietcrisis
en de toeloop er naar toe. Waarom hen dan bovenmatig belasten?

Hopelijk brengt dit jullie op een idee. Het SBK ABN-AMRO kunt u hier vinden

Met vriendelijke groet,
LXIV
Onder de voorwaarden van de ABN wil ik best vertrekken! Dan wordt ik hier in de buurt de best betaalde boswachter van Nederland en geloof ik het verder allemaal wel!
The End Times are wild
pi_95233427
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 20:31 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dit heb ik ze gemailed:

[..]

Onder de voorwaarden van de ABN wil ik best vertrekken! Dan wordt ik hier in de buurt de best betaalde boswachter van Nederland en geloof ik het verder allemaal wel!
^O^
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_95233836
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 20:24 schreef Vortix het volgende:
Dan werk je voor Defensie en krijg je zelf als een van de laatsten te horen wat nou precies de plannen zijn. Maandag hebben wij pas een praatje.

Ik heb de afgelopen week maar iets van tien tot vijftien uur geslapen in totaal gok ik. Jeuj :P
Is bij jouw al bekend of de cavaleristen die zijn opgekomen gelijk kunnen vertrekken, of gaat dat automatisch naar de cav. verkenning mochten ze de opleiding afmaken?
Blood Sugar Sex Magik
pi_95233978
quote:
Op vrijdag 8 april 2011 20:21 schreef hoogvlieger het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/438517/1/1/100/flinke-duinbrand-aan-rand-van-bergen.html

tja, we hebben straks geen Cougar helicopters meer om die dingen te blussen. Dus laat maar lekker branden...
Boontje ... ;) daar komt Nederland vanzelf nog wel een keer achter :)
You know how to curl up like a bitch, don't you, reporter?
pi_95234052
is dit trouwens echt van vandaag:

http://www.dumpert.nl/mediabase/1435091/6281b3ef/nederlandse_f_16_landt_op_buik_in_belgi_.html

weer een minder...., en een meer om weg te bezuinigen want voor deze krijg je geen geld meer.
Blood Sugar Sex Magik
pi_95234285
pi_95235575
DLN dnovanedeoG
  vrijdag 8 april 2011 @ 21:11:54 #21
253713 Maitje
Hihi.. hai
pi_95235650
Avond
Er was eens....
pi_95235653
Laat dat deoG er maar vanaf.. :{
  vrijdag 8 april 2011 @ 21:12:13 #23
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_95235671
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 21:10 schreef Sine_Pari het volgende:
DLN dnovanedeoG
Haal dat "DEOG" maar weg :N
... and I feel fine.
pi_95235673
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 21:10 schreef Sine_Pari het volgende:
DLN dnovanedeoG
laat dat goeden maar weg. :(
pi_95235707
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 21:11 schreef Maitje het volgende:
Avond
Maitje! O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')