que?quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:13 schreef Lotusss het volgende:
hier verder...
http://forum.fok.nl/fok/post_topic/634926
Reeds aangepastquote:
quote:
En het aantal vergelijkingen van militairen met gewetenloze massamoordenaars...quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja. je moet voor de lol eens het aantal posts tellen waarin staat dat de schutter in Alphen een (ex)militair is.
En sindsdien heb ik een penis van 30 cm en een IQ van 170quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
.. en dat veranderde je leven! Je bent nu in topvorm, vrienden en geld genoeg en je bent samen met je ideale vrouw!
Pics or it didn't happen!quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:19 schreef paintmeester het volgende:
[..]
En sindsdien heb ik een penis van 30 cm en een IQ van 170![]()
ja dag, dan krijg ik een bakkie voor ongewenst gedrag.quote:
Dan kom ik wel langs. Adres?quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:24 schreef paintmeester het volgende:
[..]
ja dag, dan krijg ik een bakkie voor ongewenst gedrag.![]()
Maar het is echt waar
militair forum, dus delen door 3....quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:19 schreef paintmeester het volgende:
[..]
En sindsdien heb ik een penis van 30 cm en een IQ van 170![]()
Gmorning sergeant-majorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Defensiepersoneel massaal de weg kwijt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Pics!quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |