SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden.
[ Bericht 9% gewijzigd door kastanova op 09-04-2011 16:26:48 ]I was an atheist until I realized I was God
Zal ik gewoon alles wat ik niet herken er uit flikkeren?quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:11 schreef Godshand het volgende:
Hahaha leuke TT. Misschien moeten de UI's van de " Ervaringsdeskundigen" nog worden aangepast?
Er komen al een hele hoop daarvan hier niet meer, en er zijn een hoop nieuwe erbij...
Dan kunnen we elkaar een hand gevenquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:19 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb vooral ervaring hoe het niet moet
Ik wel. Je onderschat het klaagvermogen van Nine....quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:07 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat Seven over mijn (overigens fitnessloze) lichaam zou klagen.
Ik zit ook te dubben, enerzijds heb ik al een leuk meisje met wie nog niets serieus is. Wij hebben beide een moeilijke relatie achter de rug alhoewel zij een half jaar voorsprong heeft mbt vrijgezel zijn. Maar enerszijds benauwd het mij om nu wat met haar te beginnen, anderzijds zou het wel eens een hele leuke tijd kunnen worden.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:12 schreef Thornado het volgende:
Ik heb op dit moment helemaal geen zin meer om opnieuw te gaan daten...
Misschien moet ik het maar even laten rusten.
Ah bezem doorheen gegaanquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:16 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zal ik gewoon alles wat ik niet herken er uit flikkeren?
Namen zij een mager joh met bierbuik wel serieus dan?quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:37 schreef VacaLoca het volgende:
*mager mannetje met bierbuik meldt
Tenminste, 74 kilo is mager begreep ik
Overigens net even 2 uur gezonnebaad, wil ik terug naar huis lopen... staan daar 3 pubermeisjes een ander meisje te bedreigen die mij vraagt 'meneer kan u mij helpen??'
Sta je daar paar opgefokte tienermeisjes tegen te houden die echt niet van plan waren haar te laten gaan![]()
En op welke ben je nu verliefd geworden? Ben je van de hulpeloze of de agressieve?quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:37 schreef VacaLoca het volgende:
*mager mannetje met bierbuik meldt
Tenminste, 74 kilo is mager begreep ik
Overigens net even 2 uur gezonnebaad, wil ik terug naar huis lopen... staan daar 3 pubermeisjes een ander meisje te bedreigen die mij vraagt 'meneer kan u mij helpen??'
Sta je daar paar opgefokte tienermeisjes tegen te houden die echt niet van plan waren haar te laten gaan![]()
Meer dan ik verwacht had, als je ziet dat van die pubers tegenwoordig soms tegen alles en iedereen agressief doen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:45 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Namen zij een mager joh met bierbuik wel serieus dan?
quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:50 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
En op welke ben je nu verliefd geworden? Ben je van de hulpeloze of de agressieve?
Mwhehehe de hehehequote:Op zaterdag 9 april 2011 18:50 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
En op welke ben je nu verliefd geworden? Ben je van de hulpeloze of de agressieve?
* tijnbrein geeft handquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:25 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Dan kunnen we elkaar een hand geven
Alleen als je een kopie bent van Brad Pitt...quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:05 schreef ohwyeah het volgende:
Reageren vrouwen nou echt bijna nooit terug op datingsites ? Ik heb van 2 vd 20 wat teruggehoord ofzo..
RP moet je een abo hebben om iets te kunnen sturen. Bij SecretFlirt kan ik in ieder geval iets terug sturen.... bij Paiq ookquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:05 schreef ohwyeah het volgende:
Reageren vrouwen nou echt bijna nooit terug op datingsites ? Ik heb van 2 vd 20 wat teruggehoord ofzo..
Mij is opgevallen dat zodra je een betaalde account hebt, je veel meer reacties krijgt....zelfs zonder eerst interesse getoont te hebben. Heb overigens alleen ervaring met RP.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:05 schreef ohwyeah het volgende:
Oja... zijn de dames al een keer online geweest?quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:09 schreef ohwyeah het volgende:
Via relatieplanet stuur ik mn email mee in een berichtje naar gratis members, schiet vaak ook niet op.
Het bericht staat wel als gelezen in m'n postvak uit.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oja... zijn de dames al een keer online geweest?
Ik heb volgens mij in geen weken mijn RP geopend.
Okay.... dan kan het nog zijn dat ze erover na aan het denken zijn, maar hoop er maar niet opquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:12 schreef ohwyeah het volgende:
Het bericht staat wel als gelezen in m'n postvak uit.
Qua uiterlijk vind ik het nog wel meevallen, maar als ik dan de rest van het profiel bekijk hoeft het voor mij vaak niet meer.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:15 schreef ohwyeah het volgende:
Ik vind overigens slechts 1 % v.d. matches op relatieplanet "mijn type" .., op straat is het ongeveer 10 tot 15 % :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |