Het moet spannend blijven en luisterd meequote:Op zaterdag 9 april 2011 16:26 schreef henkvandetillaart het volgende:
Gaat hij nu opeens streng doen ?
Nee,... HOOFD onder water,... niet GEZICHTquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:26 schreef henkvandetillaart het volgende:
ja want jo klaagdequote:Op zaterdag 9 april 2011 16:26 schreef henkvandetillaart het volgende:
Op aanrijken van JO, die zei dat de stem nu eens eerlijk moest zijn, want de stem zei inderdaad helemaal onder waterquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:26 schreef henkvandetillaart het volgende:
dit dusquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:27 schreef Flashbox het volgende:
Doen ze alleen maar omdat het dan anders al 3-0 geweest was. En dan is die vijfkamp niks meer aan
hoi....ja wel leuk die spelletjes, straks bitch fight jo/mo als we geluk hebbenquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:27 schreef meneertje1972 het volgende:
Hey Stability is het leuk de spelletjes? Ik kom net binnen. Wat komt er nog meer?
Uitleg was duidelijk....quote:
zat weer met zon sjerren blik te starenquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:27 schreef Reksie1981 het volgende:
Wat loopt die Lau Sjerren af te bekken?
we hebben het alleeen over het eten sjerrenquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:27 schreef Reksie1981 het volgende:
Wat loopt die Lau Sjerren af te bekken?
Zijn moeder zal wel diep in de reet van alfons zittenquote:
Ja. als je het over eten hebt is het niet gek dat Sjer naar je luistert tochquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:28 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
we hebben het alleeen over het eten sjerren
nee, Mootje moet nog even blijvenquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:28 schreef meneertje1972 het volgende:
Ik wil dat de groep van Karim verliest want dan gaat Monique eruit hoop ik met sms-en door de kijker. Wat hopen jullie?
Kijk jij andere streams dan ik? De opdracht was toch duidelijk? Hoofd onder water.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:28 schreef Gamey het volgende:
Gerard lekker uit de hoogte, moet je maar luisteren naar de opdracht.
de losers verliest, word gered door de stem met een domme regel en voelt zich de man
quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:28 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ja. als je het over eten hebt is het niet gek dat Sjer naar je luistert toch
maar dat wil net5 niet want dan komen er geen smsjesquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:28 schreef meneertje1972 het volgende:
Ik wil dat de groep van Karim verliest want dan gaat Monique eruit hoop ik met sms-en door de kijker. Wat hopen jullie?
quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:29 schreef meneertje1972 het volgende:
Maar het is de week van de angst, toch niet de week van de oud Hollandsche spelletjes?
dat dus, opdracht is opdrachtquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijk jij andere streams dan ik? De opdracht was toch duidelijk? Hoofd onder water.
Ik hoop op poepsex met Joanna en Maik en Mo die kan kijken via de LCD monitorquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:28 schreef meneertje1972 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |