abonnement Unibet Coolblue
pi_95420017
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 22:29 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Het is op zich natuurlijk ook wel logisch dat ze boos op hem wordt; hij doet jou pijn terwijl hij (in haar ogen iig) van twee walletjes eet ;)
Ik zou liever zoiets vertellen aan iemand die geen contact met hem of haar op kan nemen, gewoon uit voorzorg :)
Logisch, misschien, maar niet helemaal terecht in mijn ogen. Het aan iemand vertellen die hem niet kent kan niet, er zijn maar een aantal mensen die ik genoeg vertrouw en zij kennen hem. Ik vertrouw de vriendin in kwestie nog mijn leven toe, ik zou het haar nog het snelste vertellen. Het blijft alleen niet ideaal nee...
pi_95420268
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 22:31 schreef Druffel het volgende:

[..]

Logisch, misschien, maar niet helemaal terecht in mijn ogen. Het aan iemand vertellen die hem niet kent kan niet, er zijn maar een aantal mensen die ik genoeg vertrouw en zij kennen hem. Ik vertrouw de vriendin in kwestie nog mijn leven toe, ik zou het haar nog het snelste vertellen. Het blijft alleen niet ideaal nee...
Niet terecht in jouw ogen, omdat jij hem leuk vindt :) Zij zien alleen dat jij er last van hebt en het jou pijn doet, en ze kunnen beter boos worden op hem dan op jou, omdat ze om jou geven ;)

Het blijft lastig, ik zou in jouw geval bang zijn dat ze naar hem toe stapt :@
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  woensdag 13 april 2011 @ 10:28:03 #203
334388 Lamborghini_LP640
is geen Ferrari F430
pi_95433810
quote:
Op zaterdag 9 april 2011 16:57 schreef SebasM het volgende:
Waarom voel je je schuldig? Jij bent niet degene die vreemd gegaan is.

Ik kan begrijpen dat je je kut voelt, want je zal diegene nooit voor jezelf hebben. Maar he, het was leuk zolang het duurde toch?
CJ: I take a number 9.
Ryder: A number 9, just like his.
Sweet: A number 6 with extra dip.
Big Smoke: I'll have two number 9s, a number 9 large, a number 6 with extra dip, a number 7, two number 45s, one with cheese, and a large soda.
  vrijdag 15 april 2011 @ 18:46:16 #204
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_95551837
Ik kan me voorstellen dat je advies zoekt maar dat is niet de goede oplossing. Iedereen beantwoord de vraag vanuit diens eigen normen, waarden en perceptie.
JIJ moet doen waar je je goed bij voelt en er zal op dit moment vast al een keuze zijn die je diep van binnen net iets liever wil dan die andere... DAT is de juiste en die moet je nastreven.

Succes.
pi_95560362
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 18:46 schreef Ziewoarut het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je advies zoekt maar dat is niet de goede oplossing. Iedereen beantwoord de vraag vanuit diens eigen normen, waarden en perceptie.
JIJ moet doen waar je je goed bij voelt en er zal op dit moment vast al een keuze zijn die je diep van binnen net iets liever wil dan die andere... DAT is de juiste en die moet je nastreven.

Succes.
_O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')