Echt? Misschien is het wel allameel de schuld van zn ouders.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:47 schreef paddy het volgende:
[..]
Dus zou de getuige misschien wel gelijk kunnen hebben met zijn 5 a tien doden.
Nu heb ik ook medelijden met de familie van die moordenaar
Waarom is daar nou weer een redelijke kans op. Wat een onzin praten mensen altijd.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:43 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Maar de 2de JSF is wel besteld...
Anyway redelijke kans dat het een ex-militair is die daarop is doorgedraait en dit heeft gedaan
Ja ik postte dit voor de beelden zelf. Hoopte op nieuw materiaalquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:49 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Deze beelden heb ik al vier keer gezien.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik interesseer me over het algemeen niet zo voor onze millitairen, mijn excuses dat het niet is blijven hangen.
Waarom zou je zoiets willen zien?quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:50 schreef marcb1974 het volgende:
Zouden er ook beelden zijn van de schietpartij zelf? Er hangen toch vaak zat camera's in winkelcentra.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | [quote] In Alphen aan de Rijn vond zaterdagmiddag een schietpartij plaats in het winkelcentrum De Ridderhof, waarbij twee doden en meerdere gewonden zouden zijn gevallen. Een woordvoerster van de gemeente heeft dat bevestigd. Volgens het Leidsch Dagblad was er mogelijk geschoten met een mitrailleur. Het winkelende publiek vluchtte voor zijn leven. Het centrum is door de politie afgesloten en er zou grote chaos heersen. De dader schoot zich na zijn daad door zijn hoofd. Mogelijk liggen er in het winkelcentrum meer doden. Ooggetuigen spreken van vier doden. Het beleidsteam van de gemeente, met waarnemend burgemeester Bas Eenhoorn is inmiddels bijeengekomen op het stadhuis. Ooggetuige Volgens een ooggetuige schoot de dader met een grote mitrailleur om zich heen. "Er zijn veel gewonden. Ik denk zeker vijf tot tien doden", zegt hij op Radio 1. [/quote] [b]MEER NIEUWS VIA Alphen Stad FM: http://www.alphenstadfm.nl/ OF 105.4 FM[/b] [quote] In het winkelcentrum De Ridderhof in Alphen aan den Rijn heeft weer een schietpartij plaatsgevonden. Dit meldden TV West en een verslaggever van Alphen Stad FM. Volgens de verslaggever zou er een dode en tenminste een gewonde zijn gevallen. Ter plaatse zijn twee traumahelikopters waarbij nog een politiehelikopter. De situatie is door de politie opgeschaald naar GRIP-3, dit houdt in dat de situatie gevaarlijk is en de daders mogelijk nog rond lopen. [/quote] http://frontpage.fok.nl/nieuws/438580/1/1/50/opnieuw-schietpartij-in-alphen-a-d-rijn.html [quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img][b] Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1635228/6/50#95259901]zaterdag 9 april 2011 14:45[/url] schreef Banjerkanjer het volgende:[/b] 6 doden, 4 heel zwaar gewonden, 5 middelzwaar gewond, en ten minste 2 lichtgewonden, waarschijnlijk meer. [/quote] |
Vast wel, maar die beelden zullen nu eerst wel door de politie onderzocht worden.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:50 schreef marcb1974 het volgende:
Zouden er ook beelden zijn van de schietpartij zelf? Er hangen toch vaak zat camera's in winkelcentra.
Dat is inderdaad duidelijk.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:49 schreef marcb1974 het volgende:
Zo te horen weten ze dus al wel wie de schutter was.
Die gaan ze nooit vrijgeven, lijkt me.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:50 schreef marcb1974 het volgende:
Doet dat er wat toe?quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:50 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Besef je wel dat het vaak militairen zijn die zo'n doorgedraaide crimineel moeten neerhalen voordat hij meer slachtoffers maakt als onderdeel van een interventie-team?
Ga jij maar lekker iemand filmen die met een machinegeweer in het rond schiet.....quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:51 schreef ouderejongere het volgende:
Stelletje helden in Alphen. Toen op de Dam iemand zichzelf in brand stak waren er meer mensen die stonden te filmen dan te blussen, nu denkt niemand eraan om beelden te maken.
Ja, want het eerste wat je doet als iemand op je loopt te schieten is natuurlijk je camera pakken.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:51 schreef ouderejongere het volgende:
Stelletje helden in Alphen. Toen op de Dam iemand zichzelf in brand stak waren er meer mensen die stonden te filmen dan te blussen, nu denkt niemand eraan om beelden te maken.
Klinkt als een heel autochtone dader iig.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:52 schreef Elusive het volgende:
half lang krullend haar,geen kaalkopje dus ?
Vind je dat heel gek?quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:51 schreef ouderejongere het volgende:
Ga er serieus op in.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:52 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ja, want het eerste wat je doet als iemand op je loopt te schieten is natuurlijk je camera pakken.
zelfs bokito is toen gefilmdquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:52 schreef Dayshine het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker iemand filmen die met een machinegeweer in het rond schiet.....
Ik hoorde juist dat hij blond stekelhaar had, blauwe ogen, een cammouflage broek.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:52 schreef Elusive het volgende:
Dan moeten ze ze naar het goede ziekenhuis brengen. Zoveel heel veel gewonden zijn er nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:52 schreef paddy het volgende:
ziekenhuizen hebben moeite de gewonden te behandelen.
Ja wat had je dan verwacht, dat ie zonder kogels verder ging? Kan je moeilijk schieten.quote:
dat half lang krullend haar kwam van een ooggetuige zojuist op TVquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:53 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ik hoorde juist dat hij blond stekelhaar had, blauwe ogen, een cammouflage broek.
Ga jij lekker filmen als er een gek lekker om zich heen staat te schieten?quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:51 schreef ouderejongere het volgende:
Bel anders even richting Alphen, met je goeie tips.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan moeten ze ze naar het goede ziekenhuis brengen. Zoveel heel veel gewonden zijn er nou ook weer niet.
Een ooggetuige vertelt net op nl1, dat hij halflang, blond, krullend haar had.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:53 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ik hoorde juist dat hij blond stekelhaar had, blauwe ogen, een cammouflage broek.
Bokito legt het toch wel af tegen een man met een mitrailleur.quote:
Het was een blanke man volgens een getuige. Een blanke man die eruit zag als iemand uit een oorlogsfilmquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:52 schreef Elusive het volgende:
Oja, de 'kijk eens hoe erg ik meeleef' condoleance-site waar geen enkele condoleance zonder spelfout staatquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:52 schreef ouderejongere het volgende:
http://www.condoleance.nl(...)en-aan-den-rijn.html
Sta jij altijd met je mobiel paraat als je gaat winkelen?quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:54 schreef Arcee het volgende:
Toch opvallend dat er geen beelden zijn van de schietpartij, zelfs niet iets wat er een beetje in de buurt komt...
Meestal zijn ze idd vrij snel met een of ander vaag telefoon filmpje..quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:54 schreef Arcee het volgende:
Toch opvallend dat er geen beelden zijn van de schietpartij, zelfs niet iets wat er een beetje in de buurt komt...
Het geeft wel aan dat hij weloverwogen gehandeld heeft en niet in een vlaag van verstandsverbijstering heeft rondgeschoten.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:53 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja wat had je dan verwacht, dat ie zonder kogels verder ging? Kan je moeilijk schieten.
Ze gaan niet alles 1 2 3 vrijgeven. Eerst moet natuurlijk gecensureerd bepaald worden wat wel en niet mag.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:54 schreef Arcee het volgende:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:53 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja wat had je dan verwacht, dat ie zonder kogels verder ging? Kan je moeilijk schieten.
zijn er vast wel, maar het grote deel van die ooggetuigen hebben ze volgens mij opgevangen in een soort van trauma centrumquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:54 schreef Arcee het volgende:
Waarom een redelijke kans? Het is gewoon achterlijke speculatie van jou.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:43 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Maar de 2de JSF is wel besteld...
Anyway redelijke kans dat het een ex-militair is die daarop is doorgedraait en dit heeft gedaan
Hij niet kon schieten, als hij met twee magazijnen 'slechts' vijf mensen raakt kunnen we heeel misschien nog van een klein beetje geluk spreken.quote:
Maakt het uit? Die mensen bedoelen het goed. Waarom dan meteen zo reageren?quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:54 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Oja, de 'kijk eens hoe erg ik meeleef' condoleance-site waar geen enkele condoleance zonder spelfout staat
Nog niet hé. Die mensen krijgen eerst allemaal opvang. En in zo'n geval ben je echt zo bang voor je leven dat je dat niet meer doet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:54 schreef Arcee het volgende:
Hij liep toevallig met een machinegeweer in het winkelcentrum...quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:54 schreef Raug het volgende:
[..]
Het geeft wel aan dat hij weloverwogen gehandeld heeft en niet in een vlaag van verstandsverbijstering heeft rondgeschoten.
Hoezo opvallend. Bij vanalles trekt men welliswaar de mobiel erbij om te filmen tegenwoordig... maar bij een schietpartij natuurlijk niet he.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:54 schreef Arcee het volgende:
Mensen die daar wonen zouden vanaf hun balkon of raam toch wel hebben kunnen filmen, ja.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:54 schreef Arcee het volgende:
De meeste zijn in De Bron ondergebracht, een kerk daar vlakbij.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:55 schreef Elusive het volgende:
[..]
zijn er vast wel, maar het grote deel van die ooggetuigen hebben ze volgens mij opgevangen in een soort van trauma centrum
Ik denk dat hij gewoon wild om zich heen heeft geschoten en niet gericht geschoten...quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:55 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Hij niet kon schieten, als hij met twee magazijnen 'slechts' vijf mensen raakt kunnen we heeel misschien nog van een klein beetje geluk spreken.
RIP
Wel beelden van beveiligingscamera's natuurlijk, maar ik ben ook wel benieuwd...niet omdat ik mensen dood wil zie gaan, gewoon om wat meer een beeld te hebben wat die mensen daar hebben gezien.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:54 schreef Arcee het volgende:
Wat ik net zei, idioten die alles staan te filmen, maar nu nergens te bekennen zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:54 schreef Arcee het volgende:
Zitten een hoop zwaargewonden bij. Kan me voorstellen dat een ziekenhuis niet genoeg chirurgen en OK's heeft om die allemaal direct te helpen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:52 schreef Darklight het volgende:
ziekenhuizen hebben moeite om de gewonden te behandelen? Zoveel zijn dat er toch niet
Het was redelijk snel voorbij volgens mij.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:56 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Mensen die daar wonen zouden vanaf hun balkon of raam toch wel hebben kunnen filmen, ja.
Zullen vast nog wel wat beelden komen, denk ik.
Verbaast me toch altijd maar weer, hoe weinig doden er vallen bij zulk soort gekken.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:55 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Hij niet kon schieten, als hij met twee magazijnen 'slechts' vijf mensen raakt kunnen we heeel misschien nog van een klein beetje geluk spreken.
RIP
quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:55 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
RIP
Freakyquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:54 schreef paddy het volgende:
[..]
Het was een blanke man volgens een getuige. Een blanke man die eruit zag als iemand uit een oorlogsfilm
Het betrof toch een mitrailleur?quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:55 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
RIP
Dat werkt hier nietquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:56 schreef Joe-Momma het volgende:
6 doden incl dader en 5 zwaargewonden. #sick!!
Als je het goed bedoelt, neem dan ook even de tijd voor een net bericht. Maar goed, dat is mijn mening.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:55 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Maakt het uit? Die mensen bedoelen het goed. Waarom dan meteen zo reageren?
Ja hij wou vast eigenlijk gewoon de juwelier overvallen en toen stootte iemand hem aanquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:55 schreef Dayshine het volgende:
[..]
Hij liep toevallig met een machinegeweer in het winkelcentrum...
Er zijn er 4quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:56 schreef Pino112 het volgende:
'Er zijn drie ingangen, de dader kwam binnen via één van de ingangen'.
Dat inderdaad. Mensen met schotwonden zijn een stuk moeilijker te behandelen dan conventionele gewonden.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:56 schreef nikk het volgende:
[..]
Zitten een hoop zwaargewonden bij. Kan me voorstellen dat een ziekenhuis niet genoeg chirurgen en OK's heeft om die allemaal direct te helpen.
Hij schoot alleen op zwart/buitenlands, toch? Dat werd net gezegd door een ooggetuigequote:Op zaterdag 9 april 2011 14:55 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
RIP
Ik denk dat je eerst gaat rennen als er iemand met een geweer op je gaat schieten, dan heb je geen tijd om je mobieltje uit je zak te trekken om even te gaan filmen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:56 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Wat ik net zei, idioten die alles staan te filmen, maar nu nergens te bekennen zijn.
Misschien lekken er nog (particuliere) beveiligingscamera's uit.
Er zijn er zelfs 5!quote:
Ja, ook bij school shootings bijvoorbeeld. Je wacht even tot de pauze en je hebt hele gangen vol, zou je denken. Of gewoon een willekeurig volle klas inlopen...quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:56 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Verbaast me toch altijd maar weer, hoe weinig doden er vallen bij zulk soort gekken.
Dat dacht ik ook alquote:
Net alsof iemand op de kleur van z'n ogen let als ze worden neergemaaidquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja hij wou vast eigenlijk gewoon de juwelier overvallen en toen stootte iemand hem aan
Wat is daar raar aan? Betekent toch gewoon dat ze gebruik mogen maken van elkaars beelden etc.?quote:
Misschien aan de andere kant? Boom staat op beeld aan de rechterzijde van de flat.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:57 schreef ouderejongere het volgende:
is dit dezelfde flat als op de achtergrond?
dit is de ramp van vier maanden geleden btw
Dat kan, gedurende dergelijke momenten zorgt de adrenaline ervoor dat je bijzonder scherp bent.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:58 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Net alsof iemand op de kleur van z'n ogen let als ze worden neergemaaid
Ex-militair, wellicht, die hebben iets minder moeilijk toegang tot dergelijke wapens dan de gemiddelde burger, maar dat verhaal over bezuinigingen lijkt me inderdaad wat vergezocht.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:55 schreef apple_pie het volgende:
[..]
Waarom een redelijke kans? Het is gewoon achterlijke speculatie van jou.
Mja, misschien staat het beeld van de dader als een foto op zijn netvlies, als de dader (opvallend) blauwe ogen heeft en je aankijkt, dan maakt dat wel indruk denk ik.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:58 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Van die 4 heel zwaar gewonden, moeten we idd maar hopen dat ze dit nog gaan overleven.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:58 schreef Re het volgende:
denk dat het totaal aantal dodelijke slachtoffers nog niet bereikt is
Dat zou kunnen, maar volgens mij staat CNN dan op een hogere tree. Vind ik raar klinken in ieder geval.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:58 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Wat is daar raar aan? Betekent toch gewoon dat ze gebruik mogen maken van elkaars beelden etc.?
Dat dus, op een drukke dag in een winkelstraat...quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, ook bij school shootings bijvoorbeeld. Je wacht even tot de pauze en je hebt hele gangen vol, zou je denken. Of gewoon een willekeurig volle klas inlopen...
Dat vrees ik ook.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:58 schreef Re het volgende:
denk dat het totaal aantal dodelijke slachtoffers nog niet bereikt is
Met hunquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:50 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Besef je wel dat het vaak militairen zijn die zo'n doorgedraaide crimineel moeten neerhalen voordat hij meer slachtoffers maakt als onderdeel van een interventie-team?
of toch wat anders?quote:
Ja, dat vond ik dus ook raar...quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:58 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
gelukkig maar dat het geen bom was zegquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik denk dat je eerst gaat rennen als er iemand met een geweer op je gaat schieten, dan heb je geen tijd om je mobieltje uit je zak te trekken om even te gaan filmen.
Nee, maar het was daar idd niet zo gek ver vandaanquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:57 schreef ouderejongere het volgende:
is dit dezelfde flat als op de achtergrond?
dit is de ramp van vier maanden geleden btw
Yep, kom wel eens met een geweer op je afrennen wild schietend om me heen, mag jij je phone uit je zak pakken poseer ik ook nog wel netjes op de foto voor jequote:Op zaterdag 9 april 2011 14:54 schreef Arcee het volgende:
lolquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:00 schreef Gramulanion het volgende:
Sky News. The fuck.
[ afbeelding ]
http://news.sky.com/skyne(...)n_Alphen_Aan_De_Rijn
Eilandbewoners.....quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:00 schreef Gramulanion het volgende:
Sky News. The fuck.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:00 schreef Gramulanion het volgende:
Sky News. The fuck.
[ afbeelding ]
Sky News. The fuck.
[ afbeelding ]
Eerst nog even reclamequote:Op zaterdag 9 april 2011 15:00 schreef Michael-H het volgende:
Eerste beelden na bloedbad Alphen (RTL)
En die zitten nog wel in een buurlandquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:00 schreef Gramulanion het volgende:
Sky News. The fuck.
[ afbeelding ]
Dat is wel heel dramatischquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:00 schreef Gramulanion het volgende:
Sky News. The fuck.
[ afbeelding ]
Nederland heeft extra ruimte gekregen zie ik?quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:00 schreef Gramulanion het volgende:
Sky News. The fuck.
[ afbeelding ]
Alle Sahars mogen blijven. Plek genoegquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nederland heeft extra ruimte gekregen zie ik?
Ik hoop voor die ooggetuige dan wel dat er een Pearl/Specsavers/Hans Anders/etc. in dat winkelcentrum zit.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:57 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Hij schoot alleen op zwart/buitenlands, toch? Dat werd net gezegd door een ooggetuige
quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:58 schreef Fredo55 het volgende:
[ afbeelding ]
Meer fotos http://www.regio15.nl/act(...)tie-in-winkelcentrum
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:00 schreef Gramulanion het volgende:
Sky News. The fuck.
[ afbeelding ]
En dat de opticien het heeft overleefdquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:02 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik hoop voor die ooggetuige dan wel dat er een Pearl/Specsavers/Hans Anders/etc. in dat winkelcentrum zit.
[..]
Dat is wel heel slechtquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:00 schreef Gramulanion het volgende:
Sky News. The fuck.
[ afbeelding ]
close enoughquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:00 schreef Gramulanion het volgende:
Sky News. The fuck.
[ afbeelding ]
hahahaha ik zag hem eerst niet, dacht al Amsterdam en Alphen aan de Rijn staan toch goed aangegevenquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:00 schreef Gramulanion het volgende:
Sky News. The fuck.
[ afbeelding ]
Ja, het IJsselmeer is ingepolderd, en Amsterdam is herbouwd in waar voorheen Den Oever lag.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nederland heeft extra ruimte gekregen zie ik?
Sky News. The fuck.
[ afbeelding ]
Alphen zelf ligt nu ook opeens in Noord-Hollandquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:03 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ja, het IJsselmeer is ingepolderd, en Amsterdam is herbouwd in waar voorheen Den Oever lag.
Jij gaat voortaan met je camera op zoek naar bloedbaden om maar de mooiste kiekjes te maken?quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:03 schreef Elusive het volgende:
die gasten die die foto's maken, hoeveel vangen ze nou van bv RTL als hun een fototje gebruiken ? altijd afgevraagd
Oke, dat is zowaar nog triester.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:03 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
hahahaha ik zag hem eerst niet, dacht al Amsterdam en Alphen aan de Rijn staan toch goed aangegeven
ATquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:03 schreef Stekelbees het volgende:
[ afbeelding ]
wat is dit dan? secret service?
CTUquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:03 schreef Stekelbees het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom moet dat per se in dure BMWs en Mercedessen?quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:03 schreef Stekelbees het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan me nog herinneren van toen hier een bankoverval was dat je voor een goede foto makkelijk rond de 200 euro kon krijgen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:03 schreef Elusive het volgende:
die gasten die die foto's maken, hoeveel vangen ze nou van bv RTL als hun een fototje gebruiken ? altijd afgevraagd
Hij ziet er idd heel onopvallend uit.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:03 schreef Stekelbees het volgende:
[ afbeelding ]
nee, maar die mensen zijn er. van die sjappies die ambulance achtervolgens met hun p2000 scannertjes. is daar nou je brood mee te verdienen?quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:03 schreef Dayshine het volgende:
[..]
Jij gaat voortaan met je camera op zoek naar bloedbaden om maar de mooiste kiekjes te maken?
open er een topic over in BNWquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:03 schreef Stekelbees het volgende:
[ afbeelding ]
Anti terrorisme.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:03 schreef Stekelbees het volgende:
[ afbeelding ]
AT/DSIquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:03 schreef Stekelbees het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat een hele rits aan dure apparatuur in een 2CV er niet uitziet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waarom moet dat per se in dure BMWs en Mercedessen?
Omdat die zelf ook goed beschermd kunnen worden, lijkt me.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zo komen die gasten altijd, worden goed betaald.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
zie 't al voor mequote:Op zaterdag 9 april 2011 15:05 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Omdat een hele rits aan dure apparatuur in een 2CV er niet uitziet.
Een sniper met een MP5, jaja...quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:04 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij ziet er idd heel onopvallend uit.
Sniper oid.
Omdat die gasten in rotvaart van verschillende plekken vanuit Nederland naar Alphen moetenquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Daar komt het AT in hun Toyota Aigo...quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:06 schreef Faux. het volgende:
http://news.sky.com/skynews/Article/201104115969271
Alphen aan de Rijn![]()
Gelukkig staat er of iets dergelijks achter.quote:
bij mij ook niet.. woon in Leiden.. dus best dichtbij.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:06 schreef FireFox1 het volgende:
*slik* dat is bij mij hier niet zo ver vandaan
Proestquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:06 schreef Dayshine het volgende:
[..]
Daar komt het AT in hun Toyota Aigo...
Compjoeterspelletjes.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:06 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Hoe de neuk herken je zo een ding?
Dat stond er ook in de eerste twee topics van deze reeks.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:06 schreef Faux. het volgende:
http://news.sky.com/skynews/Article/201104115969271
Alphen aan de Rijn![]()
Denk hetquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:07 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
'Inenen', is dat Alphens voor 'ineens'?
Op dezelfde manier hoe andere mensen auto's herkennen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:06 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Spuit 11 ...quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:07 schreef Infection het volgende:
Zie dan waar Amsterdam ligt volgens Skynews
[ afbeelding ]
Is gewoon het standaard wapen van het AT.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:06 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Wtf nee!quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:07 schreef Infection het volgende:
Zie dan waar Amsterdam ligt volgens Skynews
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |