Laptop + Parasol + tuinstoel + SST + bier(straks) = win!quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:35 schreef Sjalalamantha het volgende:
Ik ga weer in de zon zitten want die duurt lang
Ze zei vanmorgen wel dat als Maik er do. uitgaat zij graag die week erop uit zou gaanquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:34 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Best dom, want als hij het huis uit gaat voor haar heeft ze geen controle over zijn gedrag. Gaat ze eerder dan kan ze hem in de gaten houden en als hij terugkomt, hem ophalen van Schiphol/
Ze zullen geer denk ook wel missen, reageren ze niet op zijn stem?quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:29 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Pablo op schoot en Lola naast me op de bank.. :-) Geer zou graag z'n hondjes ff knuffen, is ie gek op.
Same here...quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:36 schreef Niki.P het volgende:
Kan alleen streams kijken via de oops pagina.. Spixtv en de gewoon site doen het niet
had dat ff eerder gezegdquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:37 schreef Reksie1981 het volgende:
Spix doet het hier gewoon nog, dus maar niet refreshen ;0
http://sstnl.web44.net/4camsonly/quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:37 schreef Reksie1981 het volgende:
Gelukkig is er ook nog UPC/Ziggoquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:37 schreef Reksie1981 het volgende:
Zou hij zeker waarderen maar nog ff volhouden, huis & haard, vrouw en beestjes zijn er zo ook nog welquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:34 schreef Stability het volgende:
[..]
ja maar ik gun het gerard alleen maar , het zijn zijn hondjes
niet op deze site vermelden ..... ze kunnen meelezen, doe liever in pmquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:38 schreef MargrietV het volgende:
[..]
http://sstnl.web44.net/4camsonly/
doet het hier heel goed.
Je openhaard zou vanacht maar brand veroorzakenquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:38 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Zou hij zeker waarderen maar nog ff volhouden, huis & haard, vrouw en beestjes zijn er zo ook nog wel
Lola hadden we nog maar paar weken toen Geer vertrok. Pablo reageert wel af en toe op zijn stem ja..quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:36 schreef bamby het volgende:
[..]
Ze zullen geer denk ook wel missen, reageren ze niet op zijn stem?
Echt happy de peppy is het niet in reall life atm...quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:39 schreef MargrietV het volgende:
TV aan op Ned.1 met dovenondertiteling. Die Blauwe zijn saai.
Ja leuk hier!quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:40 schreef Niki.P het volgende:
Is de roze slaapkamer een beetje leuk, vind het met die muziek heel irritant om twee streams met geluid aan te hebben..
Ik vind er geen bal aan. Ze lopen maar te ijsberen, met de muziek mee te lallen en idioot te gillen. Ze doen niks, praten niet, gillen alleen maar.. en ze zijn zich al een uur aan het optutten.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:40 schreef Niki.P het volgende:
Is de roze slaapkamer een beetje leuk, vind het met die muziek heel irritant om twee streams met geluid aan te hebben..
die zal Pappa Gerebeer zeker missen! Lola zal nog in het blaf tegen het hondje in de spiegelstadium zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:40 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Lola hadden we nog maar paar weken toen Geer vertrok. Pablo reageert wel af en toe op zijn stem ja..
quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:41 schreef Pablolaatje het volgende:
Ik ga weer, toodles. Hondjes uitlaten.
Leuk dat je even meeposttequote:Op zaterdag 9 april 2011 14:41 schreef Pablolaatje het volgende:
doegiequote:Op zaterdag 9 april 2011 14:41 schreef Pablolaatje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |