Zou eerder missie voor Jo zijn, ze zijn erg schattig namelijkquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:30 schreef Stability het volgende:
[..]
nieuwe missie voor geer: knuffel 24 uur met je hondjes ! en jo mag er niet aankomen en zich nergens mee bemoeien
Best dom, want als hij het huis uit gaat voor haar heeft ze geen controle over zijn gedrag. Gaat ze eerder dan kan ze hem in de gaten houden en als hij terugkomt, hem ophalen van Schiphol/quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:33 schreef angeljacky het volgende:
MO wil in ieder geval pas na Maik eruit, zij wil niet alle shit over zich heen krijgen van de media, mag Maik allemaal wel ff voor haar opknappen.
ja maar ik gun het gerard alleen maar , het zijn zijn hondjesquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:33 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Zou eerder missie voor Jo zijn, ze zijn erg schattig namelijk
Daar ben ik 20 jaar geleden al mee gestopt gelukkig :-)quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:33 schreef waxmask het volgende:
[..]
Me vrouwtje heeft weekend...die is zwakker...die kijkt ook nog steeds GTST....
Ja, maik moest ook al beloven dat hij haar zou steunen in alle negativiteitquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:33 schreef angeljacky het volgende:
MO wil in ieder geval pas na Maik eruit, zij wil niet alle shit over zich heen krijgen van de media, mag Maik allemaal wel ff voor haar opknappen.
Wie?quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:28 schreef Sjalalamantha het volgende:
Alex zit nu thuis naar zijn vrouwtje te kijken met trotse traantjes in zijn ogen dat ze het zo goed doet.
hahaha ik heb er nooit naar gekeken zelfs...nederlandse series zijn zoooo boringquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:34 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Daar ben ik 20 jaar geleden al mee gestopt gelukkig :-)
Was leuk grapje over gisteren bij DWDD....vingers om zijn aarsje...duim wijsvinger hard op het neusje drukken...floept ie zo binnenste buiten....dan door de panneermeel heen....quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:33 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Zou eerder missie voor Jo zijn, ze zijn erg schattig namelijk
Idd, Geer gun ik dat ook,... Jojankertje gubn ik wel iets met Dennis en relatie verbreken enzo of een opgesnoven omaquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:34 schreef Stability het volgende:
[..]
ja maar ik gun het gerard alleen maar , het zijn zijn hondjes
Laptop + Parasol + tuinstoel + SST + bier(straks) = win!quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:35 schreef Sjalalamantha het volgende:
Ik ga weer in de zon zitten want die duurt lang
Ze zei vanmorgen wel dat als Maik er do. uitgaat zij graag die week erop uit zou gaanquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:34 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Best dom, want als hij het huis uit gaat voor haar heeft ze geen controle over zijn gedrag. Gaat ze eerder dan kan ze hem in de gaten houden en als hij terugkomt, hem ophalen van Schiphol/
Ze zullen geer denk ook wel missen, reageren ze niet op zijn stem?quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:29 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Pablo op schoot en Lola naast me op de bank.. :-) Geer zou graag z'n hondjes ff knuffen, is ie gek op.
Same here...quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:36 schreef Niki.P het volgende:
Kan alleen streams kijken via de oops pagina.. Spixtv en de gewoon site doen het niet
had dat ff eerder gezegdquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:37 schreef Reksie1981 het volgende:
Spix doet het hier gewoon nog, dus maar niet refreshen ;0
http://sstnl.web44.net/4camsonly/quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:37 schreef Reksie1981 het volgende:
Gelukkig is er ook nog UPC/Ziggoquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:37 schreef Reksie1981 het volgende:
Zou hij zeker waarderen maar nog ff volhouden, huis & haard, vrouw en beestjes zijn er zo ook nog welquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:34 schreef Stability het volgende:
[..]
ja maar ik gun het gerard alleen maar , het zijn zijn hondjes
niet op deze site vermelden ..... ze kunnen meelezen, doe liever in pmquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:38 schreef MargrietV het volgende:
[..]
http://sstnl.web44.net/4camsonly/
doet het hier heel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |