Heb je het gevoel dat die fatburners werken?quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:09 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met supplementen? Ik gebruik momenteel 4 a 6 Vaporize op een dag, en 1 a 2 Stack4 pillen.
Ja, alleen merk ik dat ik binnenkort even twee weken rustpauze moet nemen omdat je lichaam er na een tijdje gewend aan raakt. Ben nu denk ik drie a vier weken bezig en ong 4 a 5 kg kwijt (moeilijk in te schatten). Zoals ik al zei let ik op mijn voeding (geen eetschema's) en sport ik veel (drie a vier keer in de week hardlopen en één uur kracht bij de fitness) en daarbij neem ik een paar supplementen per dag.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:51 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Heb je het gevoel dat die fatburners werken?
http://www.djsteveboy.com/podrunner.htmlquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:54 schreef Schild het volgende:
Iemand nog tips voor leuke hardloop podcast's?
Ben een beetje klaar met Evy d'r muziek, en elke keer zelf muziek opzoeken vind ik teveel werk.
2x magnesiumquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:41 schreef Ach3r0n het volgende:
Momenteel slik ik ook aardig wat extra supplementen per dag.
Mineralen:
1. Magnesium 150mg, Calcium 400mg, Zink 15mg (Action verkoopt deze goedkoop)
2. Magnesium 400mg
3. Chroom 200µg
4. Selenium 100µg
Vitamines:
1. B6 100mg
2. D3 10.000 iu
Verder ook nog extra enzymen en specifieke aminozuren. Al met al toch een aardige cocktail
Klinkt wel leuk, maar komt me niet uit. Moeten deelnemers verplicht student zijn?quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:15 schreef geertp het volgende:
Heeft er nog iemand zin om mee te doen met de batavierenrace? Er hebben drie mensen afgezegd dus zoek nog 3 lopers!
PM als je interesse hebt!
inclusief zink, het bekende ZMA?quote:
Waren er maar zulke pillen inderdaad.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:26 schreef shadowflash het volgende:
Fat burnersmensen alstjeblieft , denk toch eens na. Van slikken val je niet af.
Lastig te zeggen van zo'n afstand. Waar in je heup, welke spier of pees is het? Misschien kan een fysiotherapeut je daar beter bij helpen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:25 schreef Ticootje het volgende:
Ik merk bij het lopen van de wat langere afstanden dat ik een zeurgevoel in m'n heupen krijg. Zou dat nog kunnen zijn van de zwangerschappen en de hormonen die de boel in het bekkengebied toch wat week houden?? Kan ik dat ergens mee trainen? Is dat niet op te vangen met een spier ofzo, dat als ik wat spieren daar sterker maak dat ik er dan minder last van heb?
quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:26 schreef shadowflash het volgende:
Fat burnersmensen alstjeblieft , denk toch eens na. Van slikken val je niet af.
Gewoon een beetje de standaarddingetjes. Losspringen, knieheffen, billentrappen, armzwaaien, schouderdraaien.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:04 schreef poiuytr het volgende:
Wat voor stretchoefeningen doen jullie trouwens allemaal voor het hardlopen? Of helemaal niks?
Die eerst drie kan ik nog wel inkomen maar die laatste twee niet echt? En waarom is het belangrijker om na het hardlopen te stretchen?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gewoon een beetje de standaarddingetjes. Losspringen, knieheffen, billentrappen, armzwaaien, schouderdraaien.
En stretchen na het lopen is belangrijker voor je spieren dan vooraf.
Vaak ren ik het eerste liedje, dus de eerste 3-4 minuten op een rustig tempo, daarna voer ik het pas op. Ik doe niet aan stretchen, wel loop ik nog 100 meter uit ofzo, maar dat doe ik omdat ik dat fijn vind. Heb nooit last gehad van spierpijn oid, dat is meestal weg na de 1e keer. Stretch jij wel?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:04 schreef poiuytr het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat voor stretchoefeningen doen jullie trouwens allemaal voor het hardlopen? Of helemaal niks?
Ik loop meestal eerst 500m warm (rustig beginnen) daarna begin ik mijn stretch oefeningen. Waarom ik die stretch oefeningen weet ik ook nog steeds niet maar heb nog nooit last gehad van spierpijn na die tijd of dag erna, stretchen vroeger aangewend bij de voetbal.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:54 schreef Turalyon het volgende:
[..]
Vaak ren ik het eerste liedje, dus de eerste 3-4 minuten op een rustig tempo, daarna voer ik het pas op. Ik doe niet aan stretchen, wel loop ik nog 100 meter uit ofzo, maar dat doe ik omdat ik dat fijn vind. Heb nooit last gehad van spierpijn oid, dat is meestal weg na de 1e keer. Stretch jij wel?
Squats (kniebuigingen) en lunges. Beide oefeningen met gewichten uitvoeren.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:25 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik merk bij het lopen van de wat langere afstanden dat ik een zeurgevoel in m'n heupen krijg. Zou dat nog kunnen zijn van de zwangerschappen en de hormonen die de boel in het bekkengebied toch wat week houden?? Kan ik dat ergens mee trainen? Is dat niet op te vangen met een spier ofzo, dat als ik wat spieren daar sterker maak dat ik er dan minder last van heb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |