Door naar 10quote:Op maandag 11 april 2011 22:52 schreef travelman het volgende:
Zo, toch nog een laat rondje gedaan; 5KM in een min. of 27 schat ik. Ging lekker en kon steeds versnellen. IK had mijn horloge niet mee (vergeten), liep best relaxed zonder telkens op de klok te kijken.
Week 8 zit erop, schema bijna af. Dus door voor de 10 KM of gewoon de 5 KM blijven doen is de vraag....
Dat weet ik, maar ik wil mezelf ook niet teveel belasten aangezien ik nu al moeilijk de trap op kom als ik gelopen hebquote:Op maandag 11 april 2011 22:41 schreef Ach3r0n het volgende:
Als je echt snel progressie wil boeken en je het fysiek aan kan, maakt drie keer trainen per week echt wel een verschil![]()
Das wel fijn!quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:42 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb echt een ideaal 5 km-rondje gevonden waarbij ik maar 1 keer (redelijk in het begin) hoef te klimmen).
quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:42 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb echt een ideaal 5 km-rondje gevonden waarbij ik maar 1 keer (redelijk in het begin) hoef te klimmen).
Argg, over een paar weken moeten mijn verstandskiezen er ook aan geloven.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:25 schreef Lush-lady het volgende:
Ik hoop het weekend weer te mogen lopen, na de verwijdering van mijn verstandskies mocht ik een week niet sporten,
Ik heb bij het schema van Evy achter elke les het aantal (berekende) kilometers gezet. Vind ik zelf wat makkelijk om een passende route uit te zetten...quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:59 schreef douche-eendje het volgende:
Heb net les 14 gelopen, 4.31 km. Als dat zo door gaat zit ik bij les 27 ruim boven de 5 km
Hmm dat vind ik nog wel erg lastig, ik heb namelijk een erg grote sprong gemaakt van les 13 naar 14, bij 13 heb ik 3.4 km gelopen en nu dus 4.3. Waar zat jij ongeveer bij les 14?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:26 schreef Schild het volgende:
[..]
Ik heb bij het schema van Evy achter elke les het aantal (berekende) kilometers gezet. Vind ik zelf wat makkelijk om een passende route uit te zetten...
Bij les 20 kom ik dan al uit op 5,75 km, en les 23 al bijna 6 km.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |