sandwich heb ik aan de katten gegegeven en asjeblieft ga klagen over mijquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:45 schreef Viro het volgende:
[..]
er valt niet veel te klagen over jou. Mening mag je hebben maar of er naar word geluisterd is een ander verhaal. En waar blijft mijn sandwich?
Sorryquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:46 schreef Viro het volgende:
[..]
nee lamlul, niet jij maar als je een muziek war hebt op de radio.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weet ik, daarom verzoekje gedaan voor jou. Lees bericht maar eens straks.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Sorry![]()
Ik vat hem inmiddels. Ben nog een beetje fel door de afelopen dagen
quote:
quote:
quote:
Wat lievquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:53 schreef Viro het volgende:
[..]
weet ik, daarom verzoekje gedaan voor jou. Lees bericht maar eens straks.
.....quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
sandwich heb ik aan de katten gegegeven en asjeblieft ga klagen over mij
ik wil best een ban hebben heur
Nee ik wil dat je over mij gaat klagenquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:55 schreef Viro het volgende:
[..]
.....je weet dat liefde door de maag van een man gaat en dan geef je mijn sandwich aan de katten.
wil je soms dat ik die katten van je op de bbq leg?
Sorry maar ik vind em zooo leukquote:
Ik wil het wel openen om 4 uurquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:57 schreef Goratj het volgende:
hoi hoi allemaal, zin in vandaag gaat goeie radio worden
oh knetters ben je weer in een geile onderdanige bui?quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nee ik wil dat je over mij gaat klagen
Dat is toch niet oud Patjequote:Op zaterdag 9 april 2011 13:59 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga niet hele oude hardstyle draaien, maar wel van rond 2007/2008
Het gaat snel met die muziekquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dit ben ik niet met je eens, aangezien er 16 mensen luisteren, van de meeste weet je dat ze een hardstyle nummertje wel kunnen waarderen, wat minder kunnen ook wel een hardcore nummertje waarderen.. ik bijvoorbeeld waardeer die klote bliepjes muziek niet, maar toch word het gedraaid![]()
dus 1 of 2 een nummertje kan makkelijk gedraaid worden in mijn ogen, en daarom zijn die regels voor mij ook geen regels, maar eerder richtlijnen. klaar, zegje gedaan, ik ga douchen, ik voel me vies
quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:02 schreef Driepink het volgende:
ik zat nog in het oude topic..
kamer is weer schoon
maarja, in een spoiler, aangezien dit weer een oorlog word:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. begrijpend lezen is zo moeilijk tegenwoordig.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:08 schreef Viro het volgende:
[..]ja, maar verzoekjes is dus eigenlijk gewoon hetzelfde als draakje, knuppel..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. begrijpend lezen is zo moeilijk tegenwoordig.
plus stel ik zeg nu 5 mins van te voren: oh ik draai wel, en SBT vraagt noisekick aan, wie ben ik dan om het niet te draaien? maarja, laat ook maar zitten ook, ik ga eindelijk ff ontbijten, en dan ff de zon opzoeken..
i bid you farewell, zolderkamerusertjes
allemaal geen mainstream, mag niet gedraaid worden. sorryquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:13 schreef Viro het volgende:
Nelly ft justin timberlake dan enrique vervolgens p diddy. Jullie willen mij blij maken ofnie?
Ik heb rode nagels en een rode huid en dat had ik ook niet van te voren bedachtquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:15 schreef Myraela het volgende:
Grijs vestje. Grijze nagels. En ik had het niet eens van te voren uitgedacht.
Kut zon hequote:Op zaterdag 9 april 2011 14:17 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik heb rode nagels en een rode huid en dat had ik ook niet van te voren bedacht
Ook een goede combinatie.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:17 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik heb rode nagels en een rode huid en dat had ik ook niet van te voren bedacht
Ja maar ik had me ook niet ingesmeerdquote:
Dat moet je ook niet zelf doen, maar laten doen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:19 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ja maar ik had me ook niet ingesmeerd
Lezen is wel moeilijk. Er staat namelijk niets over mainstream in Draakje.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:14 schreef Driepink het volgende:
[..]
allemaal geen mainstream, mag niet gedraaid worden. sorry
Jaquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:20 schreef heloef het volgende:
Ik kan niet meer luisteren via VLC is er een nieuw listen bestandje ofzo?
Ja, volg de link uit de OP.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:20 schreef heloef het volgende:
Even op de link in de OP klikkenquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:20 schreef heloef het volgende:
zoals ik zei: begrijpend lezen is moeilijk tegenwoordig. Verzoek is noisdkick dan is er niets aan de hand, draai je het terwijl het geen verzoek is, dan was je fout bezig. Blijkbaar kan je niet nadenken anders had je mijn vorige post begrepen kontkruimel.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:13 schreef Driepink het volgende:
[..]
ja, maar verzoekjes is dus eigenlijk gewoon hetzelfde als draakje, knuppel..
plus stel ik zeg nu 5 mins van te voren: oh ik draai wel, en SBT vraagt noisekick aan, wie ben ik dan om het niet te draaien? maarja, laat ook maar zitten ook, ik ga eindelijk ff ontbijten, en dan ff de zon opzoeken..
i bid you farewell, zolderkamerusertjes
Hoezee!quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:21 schreef Snuf. het volgende:
Mijn moeder gaat zo ook een Apple laptop halen.
Nu kan ik met 2 Apple computers tegelijk Onzin Radio luisteren
Maar waarom zou je dat doen?quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:21 schreef Snuf. het volgende:
Mijn moeder gaat zo ook een Apple laptop halen.
Nu kan ik met 2 Apple computers tegelijk Onzin Radio luisteren
iemand is op zijn pikkie getrapt dat huidigr muziek gewaardeerd word als mainstream maar hardcore niet, ga toch in een hoekje zitten huilen klein kind dat je bentquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:14 schreef Driepink het volgende:
[..]
allemaal geen mainstream, mag niet gedraaid worden. sorry
quote:
Maar dan heb je geen lichtgevend appeltjequote:Op zaterdag 9 april 2011 14:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor het geld van 2 apples kun je op 6 gewone pc's ONZ radio luisteren
God, gewoon niet teveel over nadenken. Keertje een nummertje hardcore als je het zelf wil is heus niet dodelijk hoor. Lekker boeiend. Zolang je het dan maar niet de hele tijd gaat doen als dat niet ingepland stond.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:21 schreef Viro het volgende:
[..]
zoals ik zei: begrijpend lezen is moeilijk tegenwoordig. Verzoek is noisdkick dan is er niets aan de hand, draai je het terwijl het geen verzoek is, dan was je fout bezig. Blijkbaar kan je niet nadenken anders had je mijn vorige post begrepen kontkruimel.
Korte samenvatting voor je want anders snap je het niet met die lege kop van je:
bij opvullen van open gat op rooster op het laatste moment geld:
Verzoek = hardcore, dat is prima.
nummer is hardcore maar geen verzoek = fout bezig.
Sta je al geruime tijd ingepland op het rooster dan is er niets aan de hand ongeacht muziekgenre dat je draait.
Snap je het nu wel?
Dat is waar, echte ballers hebben een lichtgevend appeltjequote:Op zaterdag 9 april 2011 14:24 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Maar dan heb je geen lichtgevend appeltje
BTW leuke UI
Hij heeft juist problemen met de 2 regels die er zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
God, gewoon niet teveel over nadenken. Keertje een nummertje hardcore als je het zelf wil is heus niet dodelijk hoor. Lekker boeiend. Zolang je het dan maar niet de hele tijd gaat doen als dat niet ingepland stond.
Gewoon logisch nadenken, niet zo moeilijk doen met regeltjes of iets, dat maakt het alleen maar kut.
Ik ookquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:27 schreef heloef het volgende:
Ik draaide deze plaat zo kapot twee jaar terug.
Meatspinquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:27 schreef heloef het volgende:
Ik draaide deze plaat zo kapot twee jaar terug.
dit was dus het geval myraquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
God, gewoon niet teveel over nadenken. Keertje een nummertje hardcore als je het zelf wil is heus niet dodelijk hoor. Lekker boeiend. Zolang je het dan maar niet de hele tijd gaat doen als dat niet ingepland stond.
Weet je snuf. ik moet echt elke keer lachen als jij me mama noemtquote:
Vraag wat vrolijks aan danquote:
Ohja.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:38 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Vraag wat vrolijks aan dan
Dit is toch geen jankmuziek
jij hebt snuf op je 14de ter wereld gebracht?quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet je snuf. ik moet echt elke keer lachen als jij me mama noemt
Hoe kan je mijn verzoekje nou weer pestherrie vindenquote:
Uiteraard.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:40 schreef Viro het volgende:
[..]
jij hebt snuf op je 14de ter wereld gebracht?
quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:41 schreef djkoelkast het volgende:
Dit vind ik helemaal een schijtnummer
quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:43 schreef Royco1 het volgende:
Jeugd van Tegenwoordig vind ik dus helemaal episch
Nee. Waar/wanneer is het dan? Dan ontloop ik het.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:42 schreef Snuf. het volgende:
Myraela ga je naar de album presentatie van U-niq? Vlak bij je huis
+1quote:
Dan zit ie vol. Straks iemand anders op het roosterquote:
Ja off corso morgenavond :p Niet heel dichtbij maar je bent er zo met de metroquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee. Waar/wanneer is het dan? Dan ontloop ik het.
Dat vroeg ik me ook afquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Snuf. Waarom vraag je kerstmuziek aan?
En ik had zo'n leuke in de planning staan.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan zit ie vol. Straks iemand anders op het rooster
En wat heeft dat met de radio te maken?quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:52 schreef Viro het volgende:
Ben benieuw of naatje nu een blauwe oog heeft of zijn ballen naar binnen zijn getrapt door faye...
Hahaquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:52 schreef Viro het volgende:
Ben benieuw of naatje nu een blauwe oog heeft of zijn ballen naar binnen zijn getrapt door faye...
hetzelfde dat jij post dat je op skaip bent of een WA van iemand ontvangt...quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En wat heeft dat met de radio te maken?
hij was idd heel vrolijk vannacht tijdens zijn show, hij gaf de luisteraars zelf munitie om hem belachlijk te makenquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:53 schreef Snuf. het volgende:
[..]
HahaHij was trots dat ie 2 meets had in 2 dagen
Vanaf 15:00u begint het feestquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:58 schreef Patje1987 het volgende:
Het wordt tijd voor de goede muziek want er wordt nu enkel aids aangevraagd.
Nog 1 minuut dusquote:
quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:02 schreef Viro het volgende:
Ik zat gewoon naar vrijdag te kijken op het rooster.
1 shirt zeefdruk is niet te doenquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:04 schreef -Datdus- het volgende:
Waar zou dit goedkoop te drukken zijn?? Ik moet toch binnenkort visitekaartjes hebben dan mag je toch ook meestal een t-shirt laten drukken?
[ afbeelding ]
Op onzinradio.nl/rooster zijn ze weer blauwquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:22 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hee, jij hebt rode vakjes, bij mij zijn ze geel
quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
Heeft iemand een .png van dat logo waar we het gister over hadden?
Dat wordt oranjequote:Op zaterdag 9 april 2011 15:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
We moeten wel van dat smerige roze af hoor
Dat ga ik nu andere kleurtjes makenquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
We moeten wel van dat smerige roze af hoor
quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:33 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ja die sloeg ik dus op, maar ik kon die niet openen in Fireworks
Heb nu de .psd gedownload
quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:33 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat ga ik nu andere kleurtjes maken![]()
quote:
Komt over als een milieubewegingquote:
Ja weet ik.. ik heb geen illustrator en mn skills daarin zuigen al sowieso..quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:44 schreef Patje1987 het volgende:
Maar datdus waarom geen AI of EPS? Dit bestand was 44 mb in psd formaat!
Ik zet hem morgen wel ff om of straks.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:44 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ja weet ik.. ik heb geen illustrator en mn skills daarin zuigen al sowieso..
Wij danken u zeer.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik zet hem morgen wel ff om of straks.
General Leequote:Op zaterdag 9 april 2011 15:49 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik dacht aan General Lee oranje
Een beetje feller
Zie DMquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:More Info
LINE UP
Live MAD CONTRABENDER
( midijum records/ sin records/ NL )
DJs BUDDHA'S SOURCE
( Trancescape/ DE )
GUTEMINE
( Psysiety/ U&D Porta/ DE )
IXILION
( Children of Ganesh/ NL )
MAD CONTRABENDER
( Synergetic records/ NL )
ORKATEK
( Badubeats/ NL )
Chill
GOALISTIC AREA ( NL )
GALAXY TRAVELER INC. ( NL )
Deco
QAIGUS ( DE )
CHILDREN OF GANESH ( NL )
FRIENDS & BLANKO ( HOMETOWN )
Zaal open: 21:00
Zaal dicht: 06:00
Entree: ¤8
Geld is het probleem niet hoorquote:
Dit.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:13 schreef djkoelkast het volgende:
Wat een fijne introductie op een nog fijnere avond
quote:
Mooien UIquote:
Lekkere muziekquote:
Kan je die bovenste bij mn Rick plakken?quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:27 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
voor de liefhebber.
top !!quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:38 schreef -Datdus- het volgende:
ik heb een betere !!!1!!1 omdat koelkast me bashde
[ afbeelding ]
Wel voor print etc maar niet voor een symbol omdat dan de tekst niet meer leesbaar wordt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
[ afbeelding ]
Veel moeite in gestoken
Misschien leuk?
Ligt eraan hoe groot het symbol gaat wordenquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:41 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Wel voor print etc maar niet voor een symbol omdat dan de tekst niet meer leesbaar wordt.
tot 16 x 16 px i.v.m favicon!quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe groot het symbol gaat worden
quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:44 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
tot 16 x 16 px i.v.m favicon!
[ afbeelding ]
90x 90 ongeveer... misschien kleiner...quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
![]()
Maar op de site komt vast wel een grotere
Gayquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:46 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
90x 90 ongeveer... misschien kleiner...
voor de flyersquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
[ afbeelding ]
Veel moeite in gestoken
Misschien leuk?
Wel vet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
[ afbeelding ]
Veel moeite in gestoken
Misschien leuk?
quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:57 schreef djkoelkast het volgende:
Ik bedoelde meer zoiets:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:57 schreef djkoelkast het volgende:
Ik bedoelde meer zoiets:
[ afbeelding ]
Eensquote:
haha mooi mooiquote:
Ooh daar heb ik ook nu al zin in, maar ik geniet zeker ook al van de lekkere housemuziek nu.quote:
Lossen we wel op eventueelquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:20 schreef djkoelkast het volgende:
zo, ik reken op zijn komst. Ik heb namelijk geen hardstyle.
www.onzinradio.nl/topic ?quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:27 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik ben nog steeds in de war van die centrale topic.
Ik ookquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb liever dat hij gewoon komt draaien
Ohja, dat heb ik helemaal niet gebruiktquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:29 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
En die kan je dan weer in je custom menu zetten.![]()
Of een nieuwe monitorquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:41 schreef -Datdus- het volgende:
Ik ben erachter dat ik het verschil tussen rood en oranje heel slecht kan zien... Misschien toch maar eens na laten kijken.
je UI is oranjequote:Op zaterdag 9 april 2011 17:41 schreef -Datdus- het volgende:
Ik ben erachter dat ik het verschil tussen rood en oranje heel slecht kan zien... Misschien toch maar eens na laten kijken.
Heb een plasma als scherm zal 't daar aan liggen? heb wel eens gehoord dat na verloop van tijd geel minder wordt.quote:
1 manier om er achter te komen: bekijk hetzelfde eens op een laptop bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:44 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Heb een plasma als scherm zal 't daar aan liggen? heb wel eens gehoord dat na verloop van tijd geel minder wordt.
dj spees in je speakersquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:00 schreef djkoelkast het volgende:
Laten we 2 min op hem wachten na het uitloggen.
Als hij niet komt wat stellen we dan voor?
ah sorry was al ana het afbouwenquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:00 schreef djkoelkast het volgende:
Laten we 2 min op hem wachten na het uitloggen.
Als hij niet komt wat stellen we dan voor?
Sorry ik vind hem niet grappig;.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Misschien heeft dalando zichzelf doodgeschoten?
Normaal had het echt gemogen, maar men rekent er op gezien:quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ik heb geen hardstyle
wel lady gaga
Ik was even eten maar ben er inmiddels weer.quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Normaal had het echt gemogen, maar men rekent er op gezien:
[ afbeelding ]
Holaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |