Nu al dronken?quote:
APPLEquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nieuw bureau in elkaar gezet![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nog die subwoofer er opquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nieuw bureau in elkaar gezet![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik ga dit 1 keer zeggen:quote:
Goedemorgen Fantaquote:
ff quoten voordat je het editquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga dit 1 keer zeggen:
Ik vind jou een enorme sukkel, je voegt niks toe, je loopt te paniekzaaien, je grapjes zijn alles behalve leuk en je faalt gewoon hard.
Ik stel het zeer op prijs als je mij gewoon negeert want dat doe ik ook bij jou. Het is verstandig als je nu even stopt met drinken en gaat slapen. Sukkel!
Deze ga ik ook quoten voor het nageslacht.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga dit 1 keer zeggen:
Ik vind jou een enorme sukkel, je voegt niks toe, je loopt te paniekzaaien, je grapjes zijn alles behalve leuk en je faalt gewoon hard.
Ik stel het zeer op prijs als je mij gewoon negeert want dat doe ik ook bij jou. Het is verstandig als je nu even stopt met drinken en gaat slapen. Sukkel!
Ik denk eerder dat Huppel haar emmer door jou vol stront is gegooid en die moet af en toe een keer geleegd worden.quote:
jah da kan ook nantuurlijkquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Huppel haar emmer door jou vol stront is gegooid en die moet af en toe een keer geleegd worden.
Ik had de emmer al vervangen door een speciekuip. Nadeel is alleen dat hij ook die binnen no time vol krijgt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Huppel haar emmer door jou vol stront is gegooid en die moet af en toe een keer geleegd worden.
Dont touch a black man's cookiesquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
I got 99 cookies cause a bitch ate one
Ben je ooit weggeweest danquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:48 schreef Driepink het volgende:
zo, stiekem doet het mij toch wel deugd, dat ik terugkom bij ONZ Radio, en precies dezelfde staat aantref, als waarin hij verkeerde toen ik wegging
jij bent toch klein?quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:48 schreef Driepink het volgende:
zo, stiekem doet het mij toch wel deugd, dat ik terugkom bij ONZ Radio, en precies dezelfde staat aantref, als waarin hij verkeerde toen ik wegging
Ik heb ook even reclame gemaakt voor de pre party van vanavondquote:
Oh, nee dat is foutquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:50 schreef Watertornado het volgende:
Dj. Koelkast: is het nu echt de bedoeling dat het topicnummer binnen de vleeshaken staat?
Nee. Die moet ernaast.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:50 schreef Watertornado het volgende:
Dj. Koelkast: is het nu echt de bedoeling dat het topicnummer binnen de vleeshaken staat?
quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb ook even reclame gemaakt voor de pre party van vanavond
Uiteraard.quote:
Tuuurrrlijk.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Myr ga je vanavond ook luisteren?
Hmm ik volgde je om de een of andere manier niet meerquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uiteraard.
Zal het ook ff op mn facebook en hyves zetten
Ik had echt veel mensen verwijderdquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm ik volgde je om de een of andere manier niet meer
Jij mij nog wel?
Heldinquote:
Ik zag het. Engheidquote:
Nee, dit is geen vezoekjequote:Op zaterdag 9 april 2011 11:54 schreef ToT het volgende:
Sow, echt weer een mainstream aanvraag in Draakje...
Ik kan wel wat hebben.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kunnen jouw tere oortjes dat aan?
stamp stamp stamp
Ben jij klein?quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:55 schreef Driepink het volgende:
Wut, het topic kwam niet meer in de actieve topics lijst voor enzo! wutwutwut
Halve tamme?quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:54 schreef _Fanta het volgende:
Huppel doe us lief en scheld me niet uit voor klapjosti ok?
Ik vind klaphark wel lief klinkenquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Halve tamme?
Klaphark? Sukkel? Alcoholist? WoW-nerd? Achtergestelde hark?
Als je die allemaal niet leuk vindt vraag ik wel een paar suggesties aan SSB. Misschien dat je die wel kan waarderen
Schele monyet vind ik altijd wel leukquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Halve tamme?
Als je die allemaal niet leuk vindt vraag ik wel een paar suggesties aan SSB. Misschien dat je die wel kan waarderen
je solliciteerd echt naar een ban ofnie?quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Halve tamme?
Dat is allemaal niet banwaardig.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:57 schreef _Fanta het volgende:
[..]
je solliciteerd echt naar een ban ofnie?
Maar niet te hard want burenquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Snuf
Bericht:
Huppel en ik gaan los ik voel het
Telt dat mee voor het UWV?quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:57 schreef _Fanta het volgende:
[..]
je solliciteerd echt naar een ban ofnie?
Patjen, straks de verkoop van Defqon 1 gekquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:58 schreef Patje1987 het volgende:
Goedemorgen radio vriendjes en vriendinnetjes
Kater?quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:58 schreef Patje1987 het volgende:
Goedemorgen radio vriendjes en vriendinnetjes
Pics van je buurmeisje?quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:59 schreef Snuf. het volgende:
[..]
buren
onze buren hebben een 20 jarige dochter ongeveer en die is zeker![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Neequote:Op zaterdag 9 april 2011 12:00 schreef Driepink het volgende:
he, maar weet niemand waarom de reeks oppeens niet meer in de lijst staat met alle topics
Wat heb je gedaan dan?quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:00 schreef _Fanta het volgende:
[..]
i know, maar volgens mij is ze wel beetje boos op mij ofzow
Hij staat centraalquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:00 schreef Driepink het volgende:
he, maar weet niemand waarom de reeks oppeens niet meer in de lijst staat met alle topics
Totaal geen katerquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kater?
Zin in vanavond? Fijn avondje radio luisteren (en hups whatsappen dat je volgende week op zeker komt)
Hoi. huppel post niets tegen je, als jij nou eens hetzelfde doet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:03 schreef _Fanta het volgende:
Huppel leg je er nou gewoon bij neer, word niks tussen ons oke!
Als jij het zegt altijdquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:03 schreef Huppelmuts het volgende:
ssb en snuf komen jullie eens naar de chat
lijkt me ook het beste, ben wel beetje klaar met haarquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoi. huppel post niets tegen je, als jij nou eens hetzelfde doet.
ktnxbai.
Hij drinkt zelfs nog tijdens het drinkenquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:09 schreef djkoelkast het volgende:
fanta
drink jij ook tijdens het poepen?
tijdens het poepen lees ik meestal de donald duckquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:09 schreef djkoelkast het volgende:
fanta
Ik wel, ben ik nu een alcoholist?quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:09 schreef djkoelkast het volgende:
fanta
quote:
WTF?quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:17 schreef _Fanta het volgende:
njah eigenlijk boeit Fok! me nie zoveel als ik nuchter ben, vind pas leuk ik een slok op heb. nuchter heb ik wel betere dinge te doen dan mn tijd te lopen verklooien op Fok! (no offence btw)
Ik ook. Daarom ben ik nooit nuchter. Zit altijd vol met alcohol en pillen, gek. Zoals het hoort.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:17 schreef _Fanta het volgende:
njah eigenlijk boeit Fok! me nie zoveel als ik nuchter ben, vind pas leuk ik een slok op heb. nuchter heb ik wel betere dinge te doen dan mn tijd te lopen verklooien op Fok! (no offence btw)
De hele nacht niet slapen, lam zuipen en dan fokken is niet levenloos bedoel je ?quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:17 schreef _Fanta het volgende:
jah is echt zo, nuchter lees ik ook wel us beetje over het forum, maar als ik echt begin te typen dan zit er wel aantal drankjes inquote:
En je hebt nog een lever? En hersencellen?quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:18 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jah is echt zo, nuchter lees ik ook wel us beetje over het forum, maar als ik echt begin te typen dan zit er wel aantal drankjes in
pillen doe ik nie aan, ik blow zelfs nie eens. enigste drug die ik gebruik is dan die alcohol. ohjah en ik rook. en voel me dr happy bij, dan is het goed toch?quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ook. Daarom ben ik nooit nuchter. Zit altijd vol met alcohol en pillen, gek. Zoals het hoort.
Geloof je het zelf?quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:20 schreef _Fanta het volgende:
[..]
pillen doe ik nie aan, ik blow zelfs nie eens. enigste drug die ik gebruik is dan die alcohol. ohjah en ik rook. en voel me dr happy bij, dan is het goed toch?
Nee dat is dus niet goed.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:20 schreef _Fanta het volgende:
[..]
pillen doe ik nie aan, ik blow zelfs nie eens. enigste drug die ik gebruik is dan die alcohol. ohjah en ik rook. en voel me dr happy bij, dan is het goed toch?
ik ben nu 25 en weet eigenlijk nogsteeds nie echt wie ik ben.. vaag ofnie?quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
De hele nacht niet slapen, lam zuipen en dan fokken is niet levenloos bedoel je ?
Of je bent een gruwelijk sneu figuur, of een gruwelijk goede troll
HAHAHA!! Dat zegt ik ook altijd, hewaittoch. Zolang je der maar goed bij voelt, dan ken het geen kwaad.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:20 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Dat denkt ik niet hoor, gewoon een drankje op zn tijd moet kennen he.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:24 schreef _Fanta het volgende:
vind het alleen wel beetje jammer dat jullie denke dat ik zwaar aan de drugs zit, ligt toch net ff iets anders..
Okay mono en Ezechielk vinden het een leuk idee en die willen dan wel draaien op locatiequote:Op zaterdag 9 april 2011 12:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Koelkast, ik heb dat Butt op mn craptop staan he. En ik heb hier de 16de een paar dj's, zal ik kijken of die dan willen draaien vanaf locatie ?
vind ik ook, en ik drink nie dagelijks, maar als ik drink dan drink ik ook gewoon goed door tot echt lazerus ben. anders heeft weinig zin toch?quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat denkt ik niet hoor, gewoon een drankje op zn tijd moet kennen he.
Ja inderdaad, wat heb je aan 1 drankje als je ook meteen de hele fles leeg kan drinken. Ik snap je wel hoor.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:26 schreef _Fanta het volgende:
[..]
vind ik ook, en ik drink nie dagelijks, maar als ik drink dan drink ik ook gewoon goed door tot echt lazerus ben. anders heeft weinig zin toch?
Centraal staat onder de actieve topics in ONZ. boven de gesloten topicsquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:28 schreef Driepink het volgende:
zwaar irritant dat de radio nu oppeens "centraal" staat..
centraal betekent meestal toch makkelijk te vinden?
ik kan hem alleen in mijn actieve topics terugvinden!
Troll (PI)quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja inderdaad, wat heb je aan 1 drankje als je ook meteen de hele fles leeg kan drinken. Ik snap je wel hoor.
nou, dat is toch niet makkelijk?quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Centraal staat onder de actieve topics in ONZ. boven de gesloten topics
Ach het is even wennenquote:
idd, dan kan je net zo goed cola zuipenquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja inderdaad, wat heb je aan 1 drankje als je ook meteen de hele fles leeg kan drinken. Ik snap je wel hoor.
en dat vind ik zelf al helemaal niet makkelijkerquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
www.onzinradio.nl/topic
dan heb je altijd het goede topic
Als je die bookmarkt? Dat is puur en alleen het topic he.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:31 schreef Driepink het volgende:
[..]
en dat vind ik zelf al helemaal niet makkelijker
Neehoor, kom daar in deel 1477 uit.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
www.onzinradio.nl/topic
dan heb je altijd het goede topic
Koop een iMacquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:32 schreef -Datdus- het volgende:
Pfff mn pc wordt echt langzaam... 3 minuten om een psd te laten...
Mijn buurman ookquote:
Ik moet dat ook nog steeds doenquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:35 schreef Snuf. het volgende:
Ik ga onzinradio linkje even in mijn link bar zetten
Ja dus?quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Weet je hoe goed het deze doet in de club?
Als je dat niet hoort dan luister je echt te weinigquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat voor iemand is die Boudewijn nou__ ?!
Het is toch niet Dragems hehquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als je dat niet hoort dan luister je echt te weinig
Lol dat is dragems, sukkel!quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat voor iemand is die Boudewijn nou__ ?!
dit dus...quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
En Jlo zou ik nog steeds keihard schenken hoor !
nie fucken met Dragems, want ik word ik boos he!quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
wtf, hij praat echt onherkenbaar daar...
Volgende keer even beter op letten
onherkenbaar? dat accent hoor je meteen manquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
wtf, hij praat echt onherkenbaar daar...
Volgende keer even beter op letten
Donequote:Op zaterdag 9 april 2011 12:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wie wil Lady Gaga - Alejandro (Skrillex Remix) aanvragen?
Je stelt me teleur SnuffaGquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:48 schreef Snuf. het volgende:
IK KAN DIT LIED NIET HANDELEN OMG WAT IS DEZEN
neequote:Op zaterdag 9 april 2011 12:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Goede investeringze zijn na 4 jaar nog steeds de helft van de aanschaf waarde waard
omdat je betaalt voor de logo en naam...quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Goede investeringze zijn na 4 jaar nog steeds de helft van de aanschaf waarde waard
Aah je kan natuurlijk beter je geld uitgeven aan drank die je de volgende dag uitpist en hoofdpijn van krijgtquote:
Onwaarheidquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:50 schreef _Fanta het volgende:
je koopt een macbook gewoon vanwege de looks, meer niet. je hebt voor helft van de geld dat je kwijt bent aan een macbook pro een goede laptop die vele male beter presteerd. apple is gewoon geldklopperij, en ze zijn dr vrij goed in
Awquote:
Je koopt niet alleen een Apple voor de looks maar ook voor het feit dat het hardstikke chill werkt, goede OS die het lekker doet op de laptop zelf. Bij Apple gaat het niet om de specs.quote:
ik heb met macs gewerkt idd. klote OS. je kan amper zelf wa doen. te beperkt allemaal, geef mij maar win7quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:52 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Je koopt niet alleen een Apple voor de looks maar ook voor het feit dat het hardstikke chill werkt, goede OS die het lekker doet op de laptop zelf. Bij Apple gaat het niet om de specs.
Heb je wel eens een Apple computer gehad?
Ok geef mij maar OSXquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:54 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik heb met macs gewerkt idd. klote OS. je kan amper zelf wa doen. te beperkt allemaal, geef mij maar win7
dat het hardstikke chill werkt en goede OS bevat is puur persoonlijk ervaring/kwestie.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:52 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Je koopt niet alleen een Apple voor de looks maar ook voor het feit dat het hardstikke chill werkt, goede OS die het lekker doet op de laptop zelf. Bij Apple gaat het niet om de specs.
Heb je wel eens een Apple computer gehad?
Maar wat nou als ik gewoon 1149 voor mijn Macbook wil betalen? Wat is daar mis mee?quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:55 schreef Viro het volgende:
[..]
dat het hardstikke chill werkt en gorde OS bevat is puur persoonlijk ervaring/kwestie.
Oh bij apple gaat het idd niet om specs, daarom betaal je 1499 voor de hardware dat bij een normale laptop 799 kost.
geef mij maar gewoon iets wat werkt en waar ik mn shit op kan doen zonder 1500 euro uit te moetten gevenquote:
OSX werkt ook en ik kan er ook mijn shit op doen en ik heb geen 1500 euro uitgegevenquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:57 schreef _Fanta het volgende:
[..]
geef mij maar gewoon iets wat werkt en waar ik mn shit op kan doen zonder 1500 euro uit te moetten geven
ik ben een gamer, dus ik hoef al die exotische osses zoewieso niequote:Op zaterdag 9 april 2011 12:58 schreef Snuf. het volgende:
[..]
OSX werkt ook en ik kan er ook mijn shit op doen en ik heb geen 1500 euro uitgegeven
1. Betaal je te veel voor de hardware, voor minder zelfde hardware. Voor zelfde prijs zelfs betere hardware.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:57 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Maar wat nou als ik gewoon 1149 voor mijn Macbook wil betalen? Wat is daar mis mee?
Ik ben niet degene die loopt te zeggen dat het beter is iedereen hier begon te hatenquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:59 schreef Driepink het volgende:
Snuf, als jij dat wilt prima, maar loop dan niet te zeggen dat het beter is, dat is ieders eigen mening
Maar met dezelfde specs als Windows is een Apple computer sneller. Het werkt efficiënter.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:59 schreef Viro het volgende:
[..]
1. Betaal je te veel voor de hardware, voor minder zelfde hardware. Voor zelfde prijs zelfs betere hardware.
2. Ben je keiharde genomen door apple omdat jij te veel wou betalen voor de logo en naam.
dat dus, en snap opzich wel dat zoveel mensen mac kopen, zijn mooie laptops. maar je word gewoon keihard genaait iddquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:59 schreef Viro het volgende:
[..]
1. Betaal je te veel voor de hardware, voor minder zelfde hardware. Voor zelfde prijs zelfs betere hardware.
2. Ben je keiharde genomen door apple omdat jij te veel wou betalen voor de logo en naam.
het meest verstandige wat jij heb gepost afgelopen 2 dagen op fokquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:59 schreef Driepink het volgende:
Snuf, als jij dat wilt prima, maar loop dan niet te zeggen dat het beter is, dat is ieders eigen mening
Ik vind dat echt faal.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
____ Defqon1
__
Een ogenblik geduld alsjeblieft (± 2 uur)
Dit is een automatische wachtrij. Je wordt over ongeveer 2 uur doorgeleid naar de bestelpagina.
De wachtrij onthoudt je plek. Indien je de pagina ververst, sta je automatisch weer achter in de rij. Wij adviseren je dit dus niet te doen.
De wachtrij werkt volgens het principe "wie het eerst komt, die het eerst maalt". Deze methode geeft je geen garantie tot een kaart, maar iedereen heeft een eerlijke plek in de rij en wordt op die volgorde behandeld.
mac osx en windows hebben totaal verschillende doelgroepen als eindgebruiker. Dus qua effienctie kan je ze niet met elkaar vergelijken.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:00 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Maar met dezelfde specs als Windows is een Apple computer sneller. Het werkt efficiënter.
Ja tot iemand de TT weer verneukt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:00 schreef sharr het volgende:
Werkt die /topic link altijd? Ik kan het huidige topic namelijk niet vinden in ONZ op mijn telefoon maar kom er wel via die link
quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:07 schreef Dalando het volgende:
Mijn moeder is net terug
Ze was om 10 voor 12 weg gegaan, godver ze was echt net optijd weg
Dat is wel heftig jaquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:09 schreef Dalando het volgende:
Doden bij schietpartij winkelcentrum Alphen aan de Rijn
[..]
IK WOON DAAR 100 METER VANDAAN!quote:
Wat was er gebeurd dan? Dat kon ik zo snel niet terug vindenquote:
wow heftigquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:09 schreef Dalando het volgende:
Doden bij schietpartij winkelcentrum Alphen aan de Rijn
[..]
Bart stuurt net WA dat ie over 6 minuten kaarten heeftquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:16 schreef Patje1987 het volgende:
Echt dat kaartenkoop systeem is zo vertyft, nu al uitverkocht defqon en ik was precies om 13:00 op die site. Hoeren
quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:21 schreef Viro het volgende:
Gewoon 2 schiet partijen in zeer korte tijd in alphen a/d rijn.
En wie vroeg shaggy met boombastic aan? Wie wou mij niet weg hebben?
niet mijn quote aanpassen dat ik caro niet leuk vindquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
niet mijn quote aanpassen dat ik caro niet leuk vind
quote:
wil jij dat ik geband word?quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:27 schreef Viro het volgende:
[..]
ik zeg bannen die handel!!!!!!
Verrote tieten aan toe, tokio hotel op onz radio.
Poort is veranderd he. Heb je ook per mail gekregen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:28 schreef Driepink het volgende:
waarom kan ik niet luisteren
moet ik zeker weer een nieuwe listen.pls download?
ik vroeg aanquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:28 schreef djkoelkast het volgende:
16 luisteraars en niemand vraagt aan?
Wil je dat ik wat aanvraag, dat waardeer je meestal niet zoquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:28 schreef djkoelkast het volgende:
16 luisteraars en niemand vraagt aan?
Het gaat toch niet om mij?quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:30 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Wil je dat ik wat aanvraag, dat waardeer je meestal niet zo
alsof die van mij altijd gewaardeerd wordenquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:30 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Wil je dat ik wat aanvraag, dat waardeer je meestal niet zo
duidelijker dan dat kan ik toch niet zijn? En hup nu naar de keuken jij, make me a sandwich!quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wil jij dat ik geband word?
nee en nee. enquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:32 schreef Viro het volgende:
[..]
duidelijker dan dat kan ik toch niet zijn? En hup nu naar de keuken jij, make me a sandwich!
ik kan niet begrijpen wat men zo moeilijk vind aan de bovenstaande regels.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:32 schreef djkoelkast het volgende:
Gewoon aanvragen wat je leuk vindt hoor. Alleen overdag geen te harde platen, that's all.
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
djkoelkast
Bericht:
Voor fanta
Er zijn er helaas door anderen nog steeds denken dat ik de grote boze baas ben hier die alles bepaalt en zorgt dat niet gedraaid wordt wat ik verafschuw.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:33 schreef Viro het volgende:
[..]
ik kan niet begrijpen wat men zo moeilijk vind aan de bovenstaande regels.
Slaap lekker manquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:35 schreef _Fanta het volgende:
ik begin aardig in te kakke hiero, dus ga afsluiten. latezz ppl
jij bent gewoon stom, een beetje willen dat ik geband wordquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:35 schreef Viro het volgende:
[..]
wat nou huil smiley, ik laat je echt huilen zo meteen...
Tenzij je van death metal én speedcore houdtquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er zijn er helaas door anderen nog steeds denken dat ik de grote boze baas ben hier die alles bepaalt en zorgt dat niet gedraaid wordt wat ik verafschuw.
Gewoon aanvragen wat je wil hoor. Mits binnen bepaalde grenzen, anders krijgen we straks deathmetal vs speedcore oorlog en dat is voor niemand leuk.
Dan moet je dat 's nachts aanvragenquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:38 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Tenzij je van death metal én speedcore houdt![]()
![]()
Ik van allebei niet tbhquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:38 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Tenzij je van death metal én speedcore houdt![]()
![]()
Iemand die zo into retro games is is gewoon een eindbaas.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er zijn er helaas door anderen nog steeds denken dat ik de grote boze baas ben hier die alles bepaalt en zorgt dat niet gedraaid wordt wat ik verafschuw.
Gewoon aanvragen wat je wil hoor. Mits binnen bepaalde grenzen, anders krijgen we straks deathmetal vs speedcore oorlog en dat is voor niemand leuk.
Knetter laat um ff, Viro is toffe gozer. en hij heeft nu nogal we shit aan zn kop. Laat hem ff ok?quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij bent gewoon stom, een beetje willen dat ik geband word![]()
ga klagen over mij dan
Blij dat hier vrienden over de vloer komenquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:40 schreef djkoelkast het volgende:
Wel een dikke lineup vanavond
17-18 Goratj (house/techno)
18-19 Dalando (hardstyle)
19-20 Sinterklaaskapoentje (live tekno/frenchcore)
20-21 Dj. Koelkast (live hakkuh mix)
21-22 So_SuHappy_Hardcore
22-23 EggsTC (GOA/Psytrance)
23-00 Patje (early hardstyle)
00-01 Quyxz_ (hardstyle)
Dat is het voordeel aan inplannen, jij houdt er niet van dus kun je sowieso een avondje overslaanquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Blij dat hier vrienden over de vloer komen![]()
plus het feit dat je ook luisteraars wegjaagt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
mag ik dat ff lekker zelf beslissen.dankuquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:41 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Knetter laat um ff, Viro is toffe gozer. en hij heeft nu nogal we shit aan zn kop. Laat hem ff ok?
Wacht effe.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:42 schreef Viro het volgende:
[..]
plus het feit dat je ook luisteraars wegjaagt.
Ik denk dat ie bedoelt, als je speedcore enzo aanvraagtquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wacht effe.
Het is een FEIT dat IK luisteraars wegjaag? WUT?
Oh, dan las ik het verkeerdquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:43 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Ik denk dat ie bedoelt, als je speedcore enzo aanvraagt
Ah dat is altijd vervelend inderdaad...quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:43 schreef Myraela het volgende:
Ik wil hele hele hele hele hele dikke wimpers (goed in verhouding met mijn lichaam, jewaits). Maar het wil niet lukken.
FYLquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:43 schreef Myraela het volgende:
Ik wil hele hele hele hele hele dikke wimpers (goed in verhouding met mijn lichaam, jewaits). Maar het wil niet lukken.
Die djkoelkast ertussen is dan wel weer een beetje jammer.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:40 schreef djkoelkast het volgende:
Wel een dikke lineup vanavond
17-18 Goratj (house/techno)
18-19 Dalando (hardstyle)
19-20 Sinterklaaskapoentje (live tekno/frenchcore)
20-21 Dj. Koelkast (live hakkuh mix)
21-22 So_SuHappy_Hardcore
22-23 EggsTC (GOA/Psytrance)
23-00 Patje (early hardstyle)
00-01 Quyxz_ (hardstyle)
er valt niet veel te klagen over jou. Mening mag je hebben maar of er naar word geluisterd is een ander verhaal. En waar blijft mijn sandwich?quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij bent gewoon stom, een beetje willen dat ik geband word![]()
ga klagen over mij dan
Held.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Net binnengekomen![]()
[ afbeelding ]
PS3quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Net binnengekomen![]()
[ afbeelding ]
PLaystationquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Net binnengekomen![]()
[ afbeelding ]
Ja hij moest zo nodig. Kan moeilijk weigeren he.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:45 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Die djkoelkast ertussen is dan wel weer een beetje jammer.
Amigaquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:46 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
PLaystation![]()
![]()
Inb4 playstation vs xbox discussie
nee lamlul, niet jij maar als je een muziek war hebt op de radio.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wacht effe.
Het is een FEIT dat IK luisteraars wegjaag? WUT?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |