Nu al dronken?quote:
APPLEquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nieuw bureau in elkaar gezet![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nog die subwoofer er opquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nieuw bureau in elkaar gezet![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik ga dit 1 keer zeggen:quote:
Goedemorgen Fantaquote:
ff quoten voordat je het editquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga dit 1 keer zeggen:
Ik vind jou een enorme sukkel, je voegt niks toe, je loopt te paniekzaaien, je grapjes zijn alles behalve leuk en je faalt gewoon hard.
Ik stel het zeer op prijs als je mij gewoon negeert want dat doe ik ook bij jou. Het is verstandig als je nu even stopt met drinken en gaat slapen. Sukkel!
Deze ga ik ook quoten voor het nageslacht.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga dit 1 keer zeggen:
Ik vind jou een enorme sukkel, je voegt niks toe, je loopt te paniekzaaien, je grapjes zijn alles behalve leuk en je faalt gewoon hard.
Ik stel het zeer op prijs als je mij gewoon negeert want dat doe ik ook bij jou. Het is verstandig als je nu even stopt met drinken en gaat slapen. Sukkel!
Ik denk eerder dat Huppel haar emmer door jou vol stront is gegooid en die moet af en toe een keer geleegd worden.quote:
jah da kan ook nantuurlijkquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Huppel haar emmer door jou vol stront is gegooid en die moet af en toe een keer geleegd worden.
Ik had de emmer al vervangen door een speciekuip. Nadeel is alleen dat hij ook die binnen no time vol krijgt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Huppel haar emmer door jou vol stront is gegooid en die moet af en toe een keer geleegd worden.
Dont touch a black man's cookiesquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
I got 99 cookies cause a bitch ate one
Ben je ooit weggeweest danquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:48 schreef Driepink het volgende:
zo, stiekem doet het mij toch wel deugd, dat ik terugkom bij ONZ Radio, en precies dezelfde staat aantref, als waarin hij verkeerde toen ik wegging
jij bent toch klein?quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:48 schreef Driepink het volgende:
zo, stiekem doet het mij toch wel deugd, dat ik terugkom bij ONZ Radio, en precies dezelfde staat aantref, als waarin hij verkeerde toen ik wegging
Ik heb ook even reclame gemaakt voor de pre party van vanavondquote:
Oh, nee dat is foutquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:50 schreef Watertornado het volgende:
Dj. Koelkast: is het nu echt de bedoeling dat het topicnummer binnen de vleeshaken staat?
Nee. Die moet ernaast.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:50 schreef Watertornado het volgende:
Dj. Koelkast: is het nu echt de bedoeling dat het topicnummer binnen de vleeshaken staat?
quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb ook even reclame gemaakt voor de pre party van vanavond
Uiteraard.quote:
Tuuurrrlijk.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Myr ga je vanavond ook luisteren?
Hmm ik volgde je om de een of andere manier niet meerquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uiteraard.
Zal het ook ff op mn facebook en hyves zetten
Ik had echt veel mensen verwijderdquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm ik volgde je om de een of andere manier niet meer
Jij mij nog wel?
Heldinquote:
Ik zag het. Engheidquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |