sandwich heb ik aan de katten gegegeven en asjeblieft ga klagen over mijquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:45 schreef Viro het volgende:
[..]
er valt niet veel te klagen over jou. Mening mag je hebben maar of er naar word geluisterd is een ander verhaal. En waar blijft mijn sandwich?
Sorryquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:46 schreef Viro het volgende:
[..]
nee lamlul, niet jij maar als je een muziek war hebt op de radio.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weet ik, daarom verzoekje gedaan voor jou. Lees bericht maar eens straks.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Sorry![]()
Ik vat hem inmiddels. Ben nog een beetje fel door de afelopen dagen
quote:
quote:
quote:
Wat lievquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:53 schreef Viro het volgende:
[..]
weet ik, daarom verzoekje gedaan voor jou. Lees bericht maar eens straks.
.....quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
sandwich heb ik aan de katten gegegeven en asjeblieft ga klagen over mij
ik wil best een ban hebben heur
Nee ik wil dat je over mij gaat klagenquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:55 schreef Viro het volgende:
[..]
.....je weet dat liefde door de maag van een man gaat en dan geef je mijn sandwich aan de katten.
wil je soms dat ik die katten van je op de bbq leg?
Sorry maar ik vind em zooo leukquote:
Ik wil het wel openen om 4 uurquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:57 schreef Goratj het volgende:
hoi hoi allemaal, zin in vandaag gaat goeie radio worden
oh knetters ben je weer in een geile onderdanige bui?quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nee ik wil dat je over mij gaat klagen
Dat is toch niet oud Patjequote:Op zaterdag 9 april 2011 13:59 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga niet hele oude hardstyle draaien, maar wel van rond 2007/2008
Het gaat snel met die muziekquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dit ben ik niet met je eens, aangezien er 16 mensen luisteren, van de meeste weet je dat ze een hardstyle nummertje wel kunnen waarderen, wat minder kunnen ook wel een hardcore nummertje waarderen.. ik bijvoorbeeld waardeer die klote bliepjes muziek niet, maar toch word het gedraaid![]()
dus 1 of 2 een nummertje kan makkelijk gedraaid worden in mijn ogen, en daarom zijn die regels voor mij ook geen regels, maar eerder richtlijnen. klaar, zegje gedaan, ik ga douchen, ik voel me vies
quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:02 schreef Driepink het volgende:
ik zat nog in het oude topic..
kamer is weer schoon
maarja, in een spoiler, aangezien dit weer een oorlog word:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. begrijpend lezen is zo moeilijk tegenwoordig.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:08 schreef Viro het volgende:
[..]ja, maar verzoekjes is dus eigenlijk gewoon hetzelfde als draakje, knuppel..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. begrijpend lezen is zo moeilijk tegenwoordig.
plus stel ik zeg nu 5 mins van te voren: oh ik draai wel, en SBT vraagt noisekick aan, wie ben ik dan om het niet te draaien? maarja, laat ook maar zitten ook, ik ga eindelijk ff ontbijten, en dan ff de zon opzoeken..
i bid you farewell, zolderkamerusertjes
allemaal geen mainstream, mag niet gedraaid worden. sorryquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:13 schreef Viro het volgende:
Nelly ft justin timberlake dan enrique vervolgens p diddy. Jullie willen mij blij maken ofnie?
Ik heb rode nagels en een rode huid en dat had ik ook niet van te voren bedachtquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:15 schreef Myraela het volgende:
Grijs vestje. Grijze nagels. En ik had het niet eens van te voren uitgedacht.
Kut zon hequote:Op zaterdag 9 april 2011 14:17 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik heb rode nagels en een rode huid en dat had ik ook niet van te voren bedacht
Ook een goede combinatie.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:17 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik heb rode nagels en een rode huid en dat had ik ook niet van te voren bedacht
Ja maar ik had me ook niet ingesmeerdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |