Alphen is inderdaad een typisch voorbeeld van een rustig Nederlands dorpjequote:Op zaterdag 9 april 2011 13:22 schreef juxtaposition het volgende:
Bizar, Amerikaanse taferelen in Alphen of all places
Jong jij bent zo goed als de baas hier; je kan toch gewoon zelf berichten plaatsen op de FP mag ik aannemen of niet??????quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja ik heb ze er om 1 uur al op gewezen
Mjah een 'schietpartij in winkelcentrum Alphen a/d Rijn, meerdere doden en gewonden, dader mogelijk nog aanwezig. Later meer.' berichtje duurt natuurlijk ook wel een half uur om op te stellenquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja ik heb ze er om 1 uur al op gewezen
Maatschappij drijft steeds meer mensen naar de wanhoop. Kijk er niet van op.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:23 schreef 3-voud het volgende:
Wat een drama weer. Wat bezielt mensen tegenwoordig toch?
Gaat over die schietpartij van van de week, maar dat ging om drugs.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:24 schreef Thomas B. het volgende:
Opnieuw schietpartij in Alphen a/d Rijn
Opnieuw? Heb ik iets gemist?
Ik kan het wel geloof ik, maar ik doe het niet. Ik ben van het forum, niet de fp.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:23 schreef vosss het volgende:
[..]
Jong jij bent zo goed als de baas hier; je kan toch gewoon zelf berichten plaatsen op de FP mag ik aannemen of niet??????
Beetej rare titel bij een schietincident van deze proportie.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:24 schreef Thomas B. het volgende:
Ja vorige week. 4 man neergeschoten, 2 gewonden, 2 doden.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:24 schreef Thomas B. het volgende:
Twee doden door schietpartij Alphen a/d Rijnquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:24 schreef Thomas B. het volgende:
Dat is wel flink veelquote:
Ik had gewoon mijn macht misbruikt als ik jou wasquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kan het wel geloof ik, maar ik doe het niet. Ik ben van het forum, niet de fp.
Ah, dat had ik idd gemist jaquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:24 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja vorige week. 4 man neergeschoten, 2 gewonden, 2 doden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |