Deel: #1, #2 en #3.quote:Vanaf donderdag 24 maart nieuw op de sterke donderdagavond van RTL 5 het reality-programma ‘Echte Meisjes in de Jungle’. In ‘Echte Meisjes in de Jungle’ doen de goedgebekte en opvallendste meisjes uit eerdere RTL 5 reality-programmas mee. Zo doen o.a. Amanda en Nadia mee uit de Gouden Kooi en Pauline en Leslie mee van Echte Gooische Meisjes.
In iedere aflevering van ‘Echte Meisjes in de Jungle’ staan twee opdrachten centraal. In deze opdrachten worden de meisjes op meerdere manieren getest. Hun uithoudingsvermogen. Hun kracht. Hun kennis van Suriname. Allemaal met als doel om te bepalen wie de sterkste en de slimste is.
Damn.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:50 schreef ukga het volgende:
[..]
Hm, vreemd, ze heeft best een sexy lichaam
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en het erge is ik blij ernaar kijkenquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Damn.Daar valt ook niet veel aan te doen.
Ja, ik snap het ook niet. Volgens mij heeft m'n moeder van eind vijftig nog geeneens van zulke hangtieten.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:15 schreef sherezade het volgende:
[..]
en het erge is ik blij ernaar kijkenik heb nog nooit zoiets lelijks gezien bij zo'n jonge meid...
Ik bedoel die buik??? toen had ze nog geen kind...what happened?? en die brede rug, Inge de bruin zou jaloers zijn... en die borsten??![]()
nouja dat valt ook wel weer mee, misschien een mislukte lipo laten uitvoeren vroeger??quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ik snap het ook niet. Volgens mij heeft m'n moeder van eind vijftig nog geeneens van zulke hangtieten.Gelukkig heeft ze wel een mooi hoofd.
Britt is niet zo dom als ze lijkt, die dingen bestaan echt:quote:Op vrijdag 8 april 2011 03:04 schreef Rapaille het volgende:
Die BrittWat voor boek heeft die in hemelsnaam gelezen over de jungle? Met dat mannetje die fietst om electriciteit op te wekken en die koppensnellers? Lijkt mij echt iets uit een oude Suske&Wiske ofzo
![]()
Of ze is 80 kilo afgevallen zonder erbij te sporten ofzoquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:10 schreef sherezade het volgende:
[..]
nouja dat valt ook wel weer mee, misschien een mislukte lipo laten uitvoeren vroeger??
het lijkt wel of ze 3 navels heeft
quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Of ze is 80 kilo afgevallen zonder erbij te sporten ofzo
Ja, en ze hebben een kind (verwekt in de gouden kooiquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:12 schreef sherezade het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
even off topic maar is ze nog samen met Dennix ?
ja dat van dat kind had ik nog meegekregen destijds ook zoietsquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, en ze hebben een kind (verwekt in de gouden kooi)
quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:12 schreef sherezade het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
even off topic maar is ze nog samen met Dennix ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |