Wat voor PM?quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:02 schreef Beach het volgende:
Pm verstuurd naar de lijst (Menn0 en 16meter was de inbox niet beschikbaar, geen idee of er mensen verder missen)
Jep jepquote:Op maandag 11 april 2011 22:17 schreef yosander het volgende:
Gaan d'r nog mensen naar Free Festival trouwens?
Raar heb nog genoeg ruimte....quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:02 schreef Beach het volgende:
Pm verstuurd naar de lijst (Menn0 en 16meter was de inbox niet beschikbaar, geen idee of er mensen verder missen)
Leuke intro en lekkere 1e track, verder ben ik nog nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:02 schreef Beach het volgende:
http://partyflock.nl/party/195737:Free_Festival.html bedoeld ie denk ik?quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:35 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Jep jep
04-06-2011 Intents Festival (the harder styles)
[..]
Raar heb nog genoeg ruimte....
Doet me denken aan die Q-dance rubriek van vroeger "van de kaart van de week"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet niet meer wie het zei, maar idd, dat vind ik ook jammer.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:25 schreef Koepert het volgende:
Wie zei hier laatst ook dat bepaalde dj's zo vaak het woord fuck in een track propten?... Dat zit iig niet in deze dizz... dus...
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:17 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Doet me denken aan die Q-dance rubriek van vroeger "van de kaart van de week"![]()
Hier een kleine greep uit de pareltjes:Vind het maken van dat soort filmpjes altijd maar kansloos... neemt niet weg dat ik het dan wel weer best vermakelijk vind om naar te kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
Haha vet was datquote:
Kut verkeerde link gekopieerdquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:00 schreef haakon het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/party/195737:Free_Festival.html bedoeld ie denk ik?
Was ik, en in deze dizz hoor je inderdaad het woord fuck niet nee. Maar het nummer heeft wel weer een bepaalde lading. Niet dat ik me er over opwind, kan me wel inleven met de sfeer van het feest en dan zo'n nummer.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:25 schreef Koepert het volgende:
Wie zei hier laatst ook dat bepaalde dj's zo vaak het woord fuck in een track propten?... Dat zit iig niet in deze dizz... dus...
Wonder dat ik nog kon antwoordenquote:Op maandag 11 april 2011 22:05 schreef haakon het volgende:
[..]
Maximaal gtp en op de after dubbelop
Ik smste Menno nog wel toen ik op de after zat! Een wonder btw dat het gelukt was
Zo FIJN als je zo los kan gaanquote:
Whehehe.. Prachtig!quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 10:44 schreef ElDani het volgende:
Alpha Twins Records - Unleashed
Label: A2 Records
CD-release: 25-05-11
Tracklist
01. Wildstylez & Ran-D - Future Shock
02. AlphaČ & Wildstylez - Breathe
03. E-Force & Luna - Blacklight
04. Adaro - Hit You With That Bang Shit
05. AlphaČ & Wildstylez - Atrocious
06. AlphaČ - Let It Go
07. Ran-D - Feel My Fire
08. E-Force - Remote Control
09. Ran-D & B-Front - Rebirth (Official Rebirth Anthem 2011)
10. AlphaČ & B-Front - Liberate
11. E-Force & Luna - Evolved
12. Gunz For Hire (a.k.a. Ran-D & Adaro) - Gangsters Don't Dance
13. AlphaČ - Unleashed (Psyko Punkz Remix)
14. Noisecontrollers - Yellow Minute (AlphaČ Remix)
15. AlphaČ - Kick Back
16. E-Force - Brutality
17. Zatox & Ran-D - Indoctrination
18. Ran-D & AlphaČ - The New Shit
19. Zany & Ran_D feat. Nikkita - Son Of Torture
20. Adaro - Haunter Of The Dark
Zijn geen nieuwe tracksquote:Op woensdag 13 april 2011 10:44 schreef ElDani het volgende:
Alpha Twins Records - Unleashed
knip
Supervette CD al zeg ik het zelf. Zie al een aantal negatieve reacties omdat het "geen nieuwe tracks zouden zijn". Huilies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |