Hey vet, een DJ in ons middenquote:Op maandag 11 april 2011 22:56 schreef DjThera het volgende:
Thanks Koepert! Ik wilde m net al zelf posten omdat ik ook wel benieuwd ben wat jullie er hier van vinden![]()
Bedoeling was in ieder geval om een soort van kruising tussen hardstyle en hardtrance te maken
Klinkt goed man. Beetje mix inderdaad, lekker nummertje.quote:Op maandag 11 april 2011 22:56 schreef DjThera het volgende:
Thanks Koepert! Ik wilde m net al zelf posten omdat ik ook wel benieuwd ben wat jullie er hier van vinden![]()
Bedoeling was in ieder geval om een soort van kruising tussen hardstyle en hardtrance te maken
Was hier al langs gekomen geloof ik, klinkt goedquote:Op maandag 11 april 2011 23:07 schreef DjThera het volgende:
Thanks en ik begin mn sets eigenlijk altijd met dit soort spul ;-)
Deze rmx is vorige week op YT gezet van me, ook beetje in dezelfde stijl
OK boys, let's do it!quote:Op maandag 11 april 2011 23:14 schreef DjThera het volgende:
Ah goed om te weten en thanks! Morgen zal ik ook weer ff 'spammen', dan komen de previews van de nieuwe Catatonic Overload release online!
Ff checken, zometeen een updatequote:
Ik vind Ran-D & Adaro geniaal, maar die naam is echt slecht.quote:Ran-D:
Proud to announce the new name for the future act with my man @djadaro, we will be known as Gunz For Hire (G4H)
Zeg maar gerust... zwaar treurigquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:03 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik vind Ran-D & Adaro geniaal, maar die naam is echt slecht.
+ het feit dat ze er afgelopen zaterdagmiddag mee kwamen was niet echt tactisch zeg maarquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:56 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Zeg maar gerust... zwaar treurigEen veel beroerdere/ slechtere artiestennaam ken ik ook niet geloof ik
Zekers!quote:Op maandag 11 april 2011 22:17 schreef yosander het volgende:
Gaan d'r nog mensen naar Free Festival trouwens?
Wat voor PM?quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:02 schreef Beach het volgende:
Pm verstuurd naar de lijst (Menn0 en 16meter was de inbox niet beschikbaar, geen idee of er mensen verder missen)
Jep jepquote:Op maandag 11 april 2011 22:17 schreef yosander het volgende:
Gaan d'r nog mensen naar Free Festival trouwens?
Raar heb nog genoeg ruimte....quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:02 schreef Beach het volgende:
Pm verstuurd naar de lijst (Menn0 en 16meter was de inbox niet beschikbaar, geen idee of er mensen verder missen)
Leuke intro en lekkere 1e track, verder ben ik nog nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:02 schreef Beach het volgende:
http://partyflock.nl/party/195737:Free_Festival.html bedoeld ie denk ik?quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:35 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Jep jep
04-06-2011 Intents Festival (the harder styles)
[..]
Raar heb nog genoeg ruimte....
Doet me denken aan die Q-dance rubriek van vroeger "van de kaart van de week"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |