Ah toch als shout out naar haar Genialex!quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:13 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Sinds ik hier ben bedjes opgemaakt en zwaardjes gefixed
Dat weet ik wel maar ik laat zien dat je op een postieve manier ook kritiek kan geven.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:13 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Misschien wist je het niet, maar Laura kan dit niet lezen hoor
Dan ligt die er wel erg langquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:14 schreef ThomasSlayer het volgende:
[..]
Ik heb een gebruikte handdoek naast mijn bed waar meer leven in zit.
Je lult ook als Analexquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:14 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Dat weet ik wel maar ik laat zien dat je op een postieve manier ook kritiek kan geven.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:17 schreef MargrietV het volgende:
als Laura in bejaardenhuis zit, heeft ze eindelijk al deze topics doorgeworsteld en zegt tegen een oude baas met lange sik, wat heeft dat tuig me toch verkeerd beoordeeld, ik was de actiefste van allemaal.Ze hadden allemaal stront in hun ogen.
quote:
middag Markquote:
Franse voedbalster in je Uitje?quote:
Ik heb in de tuin een stukje oud brood wat de duiven nog niet willen vreten en dat ziet er beter uit als Mo.quote:
erg hè zo foutquote:
ik vind hem meer een medische misserquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:18 schreef Stranger1977 het volgende:
Maik is wat mij betreft echt een medisch wonder
quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:19 schreef Stability het volgende:
[..]
ik vind hem meer een medische misser
Daar zal je je wel mee afgeveegd hebben na het fappen op die foto'squote:Op zaterdag 9 april 2011 12:14 schreef ThomasSlayer het volgende:
[..]
Ik heb een gebruikte handdoek naast mijn bed waar meer leven in zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |