straatnamen geven zoals de andere drugs.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoe zou jij ze willen noemen, dan?
Wat meer beschrijvend. Zoals ... okay geen idee. Maar iig een code ervoor met wat erin zit of wat het doet. Ik bedoel: benzodiazepine ... wattes?quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoe zou jij ze willen noemen, dan?
Leer Latijns.quote:Op zondag 10 april 2011 01:15 schreef Snuwerd het volgende:
[..]
Wat meer beschrijvend. Zoals ... okay geen idee. Maar iig een code ervoor met wat erin zit of wat het doet. Ik bedoel: benzodiazepine ... wattes?
Dan krijg je namen als Cyproteronacetaat/Ethinylestradiol. Ik krijg het bijna mijn bek niet uit als ik moet bellen voor een herhaalrecept.quote:Op zondag 10 april 2011 01:15 schreef Snuwerd het volgende:
[..]
Wat meer beschrijvend. Zoals ... okay geen idee. Maar iig een code ervoor met wat erin zit of wat het doet. Ik bedoel: benzodiazepine ... wattes?
quote:Op zondag 10 april 2011 08:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan krijg je namen als Cyproteronacetaat/Ethinylestradiol. Ik krijg het bijna mijn bek niet uit als ik moet bellen voor een herhaalrecept.
Oké.quote:Op zondag 10 april 2011 08:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Latijn of de Latijnse taal, niet Latijns.
Waar dient het dan voor? Mensen uit gymnasium hebben toch Latijn in hun vakkenpakket omdat ze in veel gevallen later arts of psychiater willen worden?quote:Op zondag 10 april 2011 11:26 schreef Snuwerd het volgende:
[..]
Oja dan is het opgelost. Medicijnnamen zijn overigens helemaal niet in Latijn.
Omdat veel medische termen wel in het Latijn zijn.quote:Op zondag 10 april 2011 11:37 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Waar dient het dan voor? Mensen uit gymnasium hebben toch Latijn in hun vakkenpakket omdat ze in veel gevallen later arts of psychiater willen worden?
kun je niet gewoon zeggen dat je de pil wil ?quote:Op zondag 10 april 2011 08:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan krijg je namen als Cyproteronacetaat/Ethinylestradiol. Ik krijg het bijna mijn bek niet uit als ik moet bellen voor een herhaalrecept.
Goed om te weten. Kan ik je posts wat beter begrijpen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:10 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Wat hebben wapens hiermee te maken? Dus?
[..]
Ik ben al onder de behandeling van een psychiater en daarom stel ik de vraag. Dit is een medische forum, houd het ontopic graag.
Dan komt scheikunde op de middelbare school nog eens van pas.quote:Op zondag 10 april 2011 08:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Da's wel erg generiek.quote:Op zondag 10 april 2011 14:35 schreef Re het volgende:
[..]
kun je niet gewoon zeggen dat je de pil wil ?
Dan krijg je gewoon het huismerk tochquote:
ik neem aan dat ze bij de apotheek wel weten welke pil je gebruiktquote:
Niet per se daarom. Ook om de grammatica en omdat veel oude teksten in het latijn zijn. Maar als je het mij vraagt is het een beetje elitair doen en vrij willekeurig gekozen. Spaans zou ook een goede optie zijn, al wordt dat geloof ik al op steeds meer plekken gegeven?quote:Op zondag 10 april 2011 12:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Omdat veel medische termen wel in het Latijn zijn.
heroine en crack schijnen goed te helpenquote:Op maandag 11 april 2011 08:07 schreef Maanvis het volgende:
zijn er niet bepaalde soft of harddrugs die een positief effect op de autismeheid van autisten kunnen hebben?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |