8 luisteraars is aardig wat rond dit tijdstip idd. maar er moetten gewoon veel meer mensen gaan luisteren naar radio-onz. we hadde net al in de chat over om wa dames van het topic in een shirtje met onz radio text erop inc url enzow voor het station van utrecht te laten flyerenquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:32 schreef naatje_1 het volgende:
Stream Status: Stream is up at 192 kbps with 8 of 500 listeners (8 unique)
Hoezo, er luistert niemand? 8 mensen, dat is veel gek
mouse t daarna t.i. ft justin timberlakequote:Op zaterdag 9 april 2011 02:40 schreef naatje_1 het volgende:
hmm, met wat voor een nummer begint draakje denken jullie?
ik von wel toffe muziek de je gedraait hebt, van mij mag je best vaker draaienquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:42 schreef naatje_1 het volgende:
ik heb al wat in mijn hoofd afsluiter. Dit was echter wel het enalaatste echte turn up the bass plaatje.
ik draai ook vaker lieve schat, iedere week rond deze tijd heb ik mij verdekt opgesteld achter mijn dierbare computer.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:43 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik von wel toffe muziek de je gedraait hebt, van mij mag je best vaker draaien
quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik draai ook vaker lieve schat, iedere week rond deze tijd heb ik mij verdekt opgesteld achter mijn dierbare computer.
lieve schatquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik draai ook vaker lieve schat, iedere week rond deze tijd heb ik mij verdekt opgesteld achter mijn dierbare computer.
Ja ze vinden het raar dat ik nu nog op mn laptop zit. Pff, iedereen zou wakker moeten blijven voor deze bazenmuziekquote:
Jeweetoch, je rapper, extincequote:Op zaterdag 9 april 2011 02:46 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja ze vinden het raar dat ik nu nog op mn laptop zit. Pff, iedereen zou wakker moeten blijven voor deze bazenmuziek
dit dusquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:46 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja ze vinden het raar dat ik nu nog op mn laptop zit. Pff, iedereen zou wakker moeten blijven voor deze bazenmuziek
dat gezeik had ik dus ook altijd toen ik nog thuis woondequote:Op zaterdag 9 april 2011 02:46 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Waarom ben ik pas zestien?quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:49 schreef _Fanta het volgende:
[..]
dat gezeik had ik dus ook altijd toen ik nog thuis woonde
Meisjes van 16.quote:
+1quote:
of met mijquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:53 schreef Viro het volgende:
Blijf allemaal van faye af, anders krijg je met mij te maken
Ik mag er toch wel een keer overheen?quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:53 schreef Viro het volgende:
Blijf allemaal van faye af, anders krijg je met mij te maken
quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik mag er toch wel een keer overheen?
laat ze dat maar denken, i got your back broquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:54 schreef naatje_1 het volgende:
"Haha, die schattige jongen van 17 denkt dat hij ons wel aankan, wat schattig"
quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:55 schreef Viro het volgende:
[..]
correctie, MYV heeft mij aan een ketting
ik verdenk jou ervan dat jij de neger van faye bent, maar dat kan nietquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:55 schreef Viro het volgende:
[..]
laat ze dat maar denken, i got your back bro
Viro is geen Neger toch? althans dat zegt ie altijd..quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik verdenk jou ervan dat jij de neger van faye bent, maar dat kan niet
Ik ben je buurjongen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:57 schreef gewoonfaye het volgende:
Niggas please, denken jullie nou echt dat jullie kansmaken?wat zou ik in godsnaam met een fokker moeten? En dan wonen jullie allemaal zo klereverweg..
DAT KAN TOCH NIET?
Het is ook maar een grapjen he.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:57 schreef gewoonfaye het volgende:
Niggas please, denken jullie nou echt dat jullie kansmaken?wat zou ik in godsnaam met een fokker moeten? En dan wonen jullie allemaal zo klereverweg..
DAT KAN TOCH NIET?
on-mo-ge-lijk, hoe zou ik in godsnaam in jouw gehucht bij de grens van Duitsland terecht moeten komen...quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:57 schreef gewoonfaye het volgende:
DAT KAN TOCH NIET?
Wat je ver zoekt is lekker zegt m'n vader altijd.. En hij heeft gelijk!quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:57 schreef gewoonfaye het volgende:
DAT KAN TOCH NIET?
iddquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik verdenk jou ervan dat jij de neger van faye bent, maar dat kan niet
Klopt, ben surinamerquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:56 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Viro is geen Neger toch? althans dat zegt ie altijd..
quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:57 schreef naatje_1 het volgende:
want de neger van faye is niet een stoere neger, maar eerder dat van het soort nerdneger
quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:58 schreef _Fanta het volgende:
[..]
en ik die enge tegenoverbuur die altijd met zn verrekijker naar je aan het loeren is
Zag je net hoe ik de gordijnen dichtdeed in niets anders dan ondergoed?quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:58 schreef _Fanta het volgende:
[..]
en ik die enge tegenoverbuur die altijd met zn verrekijker naar je aan het loeren is
Dat is nigel de fietsneger!quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:57 schreef naatje_1 het volgende:
want de neger van faye is niet een stoere neger, maar eerder dat van het soort nerdneger
quote:
Neequote:Op zaterdag 9 april 2011 03:03 schreef Viro het volgende:
[..]
ga jij nu beweren dat je geen surinamer bent?
zag het idd, echt stom dat ik me nu verraden hebquote:Op zaterdag 9 april 2011 03:02 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Zag je net hoe ik de gordijnen dichtdeed in niets anders dan ondergoed?
Maar, fanta! Dat was mijn zusje van 11!quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:03 schreef _Fanta het volgende:
[..]
zag het idd, echt stom dat ik me nu verraden heb
11.quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:05 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Maar, fanta! Dat was mijn zusje van 11!
quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:05 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nou, er kwam wel iets omhoog hier hoor. Mijn hele maaginhoud ligt nu op de vloer...quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:02 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Zag je net hoe ik de gordijnen dichtdeed in niets anders dan ondergoed?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:[..]
Dat is nigel de fietsneger!
en ik maar zoomen met mn verrekijker om die borsten goed te kunne zienquote:Op zaterdag 9 april 2011 03:05 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou, er kwam wel iets omhoog hier hoor. Mijn hele maaginhoud ligt nu op de vloer...Een hard plassertje en een gesprongen bloedvaatje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]Anonimity is a bliss
Nee.quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:07 schreef _Fanta het volgende:
[..]
kijken naar meisjes van 11 is nie strafbaar toch?
nee, mijn maaginhoud kwam omhoog zeg ik tochquote:Op zaterdag 9 april 2011 03:07 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Een hard plassertje en een gesprongen bloedvaatje?
Leugens van ongelovigen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:04 schreef Viro het volgende:
[..]
ja wat wil je nou, dubbele nationaliteit?Het is surinamer of neger!
Vertel eens waarom.quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nee, mijn maaginhoud kwam omhoog zeg ik toch
Instant boner.quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:08 schreef _Fanta het volgende:
[..]
is Faye haar schuld, ze zit ons gewoon allemaal op te geilen hiero
Jamaar waren die niet voor papa zelf?quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:07 schreef _Fanta het volgende:
[..]
kijken naar meisjes van 11 is nie strafbaar toch?
ik weet nie wa voor vader jij hebt, maar is nie gezond als vaders geilen op 11 jarige..quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jamaar waren die niet voor papa zelf?
iets met een 12jarige die zwanger was van haar vaderquote:Op zaterdag 9 april 2011 03:10 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik weet nie wa voor vader jij hebt, maar is nie gezond als vaders geilen op 11 jarige..
Oh jongens, maak me gekquote:Op zaterdag 9 april 2011 03:08 schreef _Fanta het volgende:
[..]
is Faye haar schuld, ze zit ons gewoon allemaal op te geilen hiero
Als er gras op groeit..quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
iets met een 12jarige die zwanger was van haar vader
best sick idd. is ook nummer inmiddels over gemaakt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
iets met een 12jarige die zwanger was van haar vader
Iets met slechte grappen enzo.quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:10 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik weet nie wa voor vader jij hebt, maar is nie gezond als vaders geilen op 11 jarige..
ik ken het nummer...quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:11 schreef _Fanta het volgende:
[..]
best sick idd. is ook nummer inmiddels over gemaakt.
Mama van je papaquote:Op zaterdag 9 april 2011 03:11 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik ook niequote:Op zaterdag 9 april 2011 03:11 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Iets met slechte grappen enzo.
Maar ik heb geen zusje van 11. Wel een stiefzusje van 14
Hoorde het bij Giel.quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:11 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Allebeiquote:Op zaterdag 9 april 2011 03:13 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik ook nie. maar stiefzusje jah? heb je nu een stiefma of een stiefpa?
neequote:Op zaterdag 9 april 2011 03:15 schreef _Fanta het volgende:
heb je dat gesprek vanmorgen ook meegekregen toen Giel met Anouk aan de telefoon hing?
Dat was wel heftig zeg.quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:15 schreef _Fanta het volgende:
heb je dat gesprek vanmorgen ook meegekregen toen Giel met Anouk aan de telefoon hing?
oke, beide weer nieuwe partner gevonde dus. maar lijkt me wel allemaal ingewikkeld, zeker als je nog zo jong bent ofnie?quote:
Jamaar jij staat laat opquote:Op zaterdag 9 april 2011 03:14 schreef naatje_1 het volgende:
maar faye, moeten we niet eens gaan slapen, anders wordt die meet morgen ook niets...
Ik verwijs je naar een zeker topic in de klbquote:Op zaterdag 9 april 2011 03:17 schreef _Fanta het volgende:
[..]
oke, beide weer nieuwe partner gevonde dus. maar lijkt me wel allemaal ingewikkeld, zeker als je nog zo jong bent ofnie?
idd, en weetje, ik denk dat Anouk gewoon de waarheid verteld. volgens mij is die Dox echt een enorme lul gewoon!quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:18 schreef _Fanta het volgende:
[..]
idd, en weetje, ik denk dat Anouk gewoon de waarheid verteld. volgens mij heeft die Dox echt een enorme lul gewoon!
jij zit met wallen onder je ogen, RLD onder je ogen...quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:17 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jamaar jij staat laat op
Ergo, ik kan uitslapen
jij niet
Hij heeft zn lul wel gebruiktquote:Op zaterdag 9 april 2011 03:18 schreef _Fanta het volgende:
[..]
idd, en weetje, ik denk dat Anouk gewoon de waarheid verteld. volgens mij is die Dox echt een enorme lul gewoon!
Ik zag hem bij S&S vond het een enorme lul valt ook niet te vertrouwen. Maar ja dat had Anouk ook al van mijlenver aankunnen zien.quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:18 schreef _Fanta het volgende:
[..]
idd, en weetje, ik denk dat Anouk gewoon de waarheid verteld. volgens mij is die Dox echt een enorme lul gewoon!
Concealer, koude lepels en komkommer. Dan móet het wel weg zijn. Ga nou maar slapenquote:Op zaterdag 9 april 2011 03:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jij zit met wallen onder je ogen, RLD onder je ogen...
jij eerst, een jongen hoort niet eerder in slaap te zijn dan een meisjequote:Op zaterdag 9 april 2011 03:20 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Concealer, koude lepels en komkommer. Dan móet het wel weg zijn. Ga nou maar slapen
hoorde ook dat hij zoiets al us eerder had geflikt bij een andere vrouw?quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zag hem bij S&S vond het een enorme lul valt ook niet te vertrouwen. Maar ja dat had Anouk ook al van mijlenver aankunnen zien.
Mannen stonden voor vrouwen tochquote:Op zaterdag 9 april 2011 03:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jij eerst, een jongen hoort niet eerder in slaap te zijn dan een meisje
quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jij eerst, een jongen hoort niet eerder in slaap te zijn dan een meisje
Ik moest vijf keer lezen voordat ik "us" snaptequote:Op zaterdag 9 april 2011 03:21 schreef _Fanta het volgende:
[..]
hoorde ook dat hij zoiets al us eerder had geflikt bij een andere vrouw?
Preciesquote:Op zaterdag 9 april 2011 03:23 schreef MarkM het volgende:
[..]
Naatje wacht graag toch het meisje slaapt en gaat haar dan betasten.
zo moeilijke zin wat het toch ook weer nie?quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:23 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik moest vijf keer lezen voordat ik "us" snapte
Hij flikte het ook bij zijn ex.quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:21 schreef _Fanta het volgende:
[..]
hoorde ook dat hij zoiets al us eerder had geflikt bij een andere vrouw?
Je hebt geen ogen?quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:23 schreef naatje_1 het volgende:
een geigerteller (of hoe die krengen ook heten), zou bij vrouwen wel handig zijn, gewoon dat ie gaat piepen als er een lekkere vrouw in de buurt is... Of nee, niet piepen, dan stuurt ie gewoon een seintje naar hersenen en dan word je lul als echte wichelroede gebruikt...
niet in mijn achterhoofd, en als die vrouwen zo'n trui aan hebben die alles verhuld, of een bh met opvulling van hier tot ginder...quote:
Nee, maar de creativiteit als het om het woord "eens" gaat. Mijn hemel, tis laatquote:Op zaterdag 9 april 2011 03:23 schreef _Fanta het volgende:
[..]
zo moeilijke zin wat het toch ook weer nie?
ga slapenquote:Op zaterdag 9 april 2011 03:25 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee, maar de creativiteit als het om het woord "eens" gaat. Mijn hemel, tis laat
Ach joh zeker in deze tijd is dat niet nodig nu lopen ze allemaal in strakke t-shirtjes en rokjes.quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
niet in mijn achterhoofd, en als die vrouwen zo'n trui aan hebben die alles verhuld, of een bh met opvulling van hier tot ginder...
Goed gezien.quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:26 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik ben ook echt het enige meisje hier nu
tjah, je kan nou eenmaal niet overal even succesvol in zijn denk ik. Ik ken haar eigenlijk voor het grote deel alleen als artiest. maar het zijn ook gewoon mensen, al vergeten we dat soms. ik denk dat het goed was dat ze ff haar woordje deed bij 3fm vanmorgenquote:Op zaterdag 9 april 2011 03:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij flikte het ook bij zijn ex.
Maar ja Anouk heeft het ook over zichzelf afgeroepen vond haar altijd al een beetje labiel als het om relaties gaat.
ja, dan is die opvulbh er nog steeds.quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach joh zeker in deze tijd is dat niet nodig nu lopen ze allemaal in strakke t-shirtjes en rokjes.
Ja joh zo is er altijd wat niemand is perfect, behalve Gerrie dan.quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, dan is die opvulbh er nog steeds.
Oh, en of het hangtieten zijn weet je ook niet met die kleding. Of namaaktieten...
'T is watquote:Op zaterdag 9 april 2011 03:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, dan is die opvulbh er nog steeds.
Oh, en of het hangtieten zijn weet je ook niet met die kleding. Of namaaktieten...
quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja joh zo is er altijd wat niemand is perfect, behalve Gerrie dan.
ja jaa jaaaaaa JAAAAAAAAAAAAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarom pics van der tieten als ik die morgen ook gewoon kan voelenquote:Op zaterdag 9 april 2011 03:29 schreef MarkM het volgende:
[..]
Het is gewoon een verkapte vraag om pics van je tieten..
jij komt morgen met een blauwe oog of gebroken ballen thuisquote:Op zaterdag 9 april 2011 03:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
waarom pics van der tieten als ik die morgen ook gewoon kan voelen
zo ruig was die seks, niet normaalquote:Op zaterdag 9 april 2011 03:31 schreef Viro het volgende:
[..]
jij komt morgen met een blauwe oog of gebroken ballen thuis
Als ze tegenvallen kun je gewoon thuisblijven.quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mwah wordt er niet warm van.quote:
Is dat nadat je me met een moker bewusteloos geslagen hebt? Want daarvoor lukt het je nietquote:Op zaterdag 9 april 2011 03:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
GHB is een bitch.quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:32 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Is dat nadat je me met een moker bewusteloos geslagen hebt? Want daarvoor lukt het je niet
Rosé? Ah, neem er nog één!quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:32 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Is dat nadat je me met een moker bewusteloos geslagen hebt? Want daarvoor lukt het je niet
Met MDMA ben je zo op de knieetjes.quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:32 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
sssstttt moet je niet zeggen, nu weet naatje dat faye hem anaal gaat uitwonen met een voorbinddildoquote:
Je kan zien dat je ook echt 16 bent.quote:
De slet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Enige verschil is dat zij het al wel gedaan heeft, en ik niet en ik ben 17...
En dat was geen breezeractiequote:Op zaterdag 9 april 2011 03:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zegt niks, ik ken een dikke troll die alleen maar geneukt heeft omdat ze een chick is. Als ze een vent was geweest was ik een stuk knapper geweest. Voor vrouwen is het gewoon zo makkelijk om te neuken.quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
In us staat er eentje en total.. en elk stukje van mijn lichaam is adoratie waardquote:Op zaterdag 9 april 2011 03:36 schreef _Fanta het volgende:
[..]
1 foto in haar fobo, en ook nog wazige foto, post us wa pics van jezelf Faye
Nee valt mee.quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:38 schreef _Fanta het volgende:
Faye is toch nie zo'n vieze vatsige dikke Fok! zeug hoop ik?
Niets mis met vollere vrouwenquote:Op zaterdag 9 april 2011 03:38 schreef _Fanta het volgende:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:38 schreef _Fanta het volgende:
Die foto zegt ook watquote:
Ze moet niks he, ze moet het gewoon lekker zelf weten.quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:43 schreef _Fanta het volgende:
Faye je mag ook gewoon je mooiste foto's posten. hoef nie meteen heel fotoalbum van jezelf op Fok! te gooien. maar gewoon paar fotootjes zodat we beter beeld bij je hebben
pcies, zal wel leuk zijn. maar niks hoeft he fayequote:Op zaterdag 9 april 2011 03:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze moet niks he, ze moet het gewoon lekker zelf weten.
kan um nie vinde, heb je linkje?quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:39 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
In us staat er eentje en total.. en elk stukje van mijn lichaam is adoratie waard
dankjequote:Op zaterdag 9 april 2011 03:48 schreef gewoonfaye het volgende:
Iets met een safari cola te veel op. Blame it on the alcohol
[PICS ONLY] #52 Wat draag jij vandaag
die foto dat je een safari cola teveel op hebt staat verder in dat topic? als is die foto dat je panty hebt in je minirokje ook vrij sexy opzichquote:
Inderdaad, ik kwam bijna.quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Voor veel mannelijke fok!kers is dit het wel
quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:52 schreef _Fanta het volgende:
[..]
die foto dat je een safari cola teveel op hebt staat verder in dat topic? als is die foto dat je panty aan hebt in je minirokje ook vrij sexy opzich
Tis een heeel kort broekje en hij benadrukt mijn sterke punt. Maar nee, door de safari post ik het linkjequote:Op zaterdag 9 april 2011 03:52 schreef _Fanta het volgende:
[..]
die foto dat je een safari cola teveel op hebt staat verder in dat topic? als is die foto dat je panty hebt in je minirokje ook vrij sexy opzich
achjoh, iedereen hier heeft wel drankje opquote:Op zaterdag 9 april 2011 03:53 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Tis een heeel kort broekje en hij benadrukt mijn sterke punt. Maar nee, door de safari post ik het linkje
Lange benen?quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:53 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Tis een heeel kort broekje en hij benadrukt mijn sterke punt. Maar nee, door de safari post ik het linkje
trusten kerel, en flink vreten morgen!quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:54 schreef heloef het volgende:
Nou ik ga maar slapen heb morgen een BBQ tschuss!
Kontquote:Op zaterdag 9 april 2011 03:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Lange benen?
Oh en SafariDe lekkerste mixdrank
Ik wil morgen geen wallenquote:Op zaterdag 9 april 2011 03:57 schreef _Fanta het volgende:
[..]
wat let je dan om lekker op te blijven, je ouders slapen toch allang ondertussen
Autocorrectquote:Op zaterdag 9 april 2011 03:58 schreef _Fanta het volgende:
en volgens mij heeft faye miss net 2 glaasjes safari op. ze typt nog aardig nuchter toch?
de verlegen meisjes moet je hebben, die zijn beesten in bedquote:Op zaterdag 9 april 2011 03:59 schreef ValHallen het volgende:
Een vrouw die haar sterke punt(en) kent
Ik val alleen maar op onbereikbare en verlegen meisjes
Ik beaam datquote:Op zaterdag 9 april 2011 03:59 schreef Viro het volgende:
[..]
de verlegen meisjes moet je hebben, die zijn beesten in bed
verlegen meisjesquote:Op zaterdag 9 april 2011 03:59 schreef Viro het volgende:
[..]
Jamaar die grens is zooo dun. 1 woord teveel en je zit in de friendzone..quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:59 schreef Viro het volgende:
[..]
nee je komt alleen in de friendzone terecht als jij niet duidelijk bent of bang.quote:Op zaterdag 9 april 2011 04:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jamaar die grens is zooo dun. 1 woord teveel en je zit in de friendzone..
Vandaar dat ik alleen maar neuk als ik op vakantie ben.quote:Op zaterdag 9 april 2011 04:03 schreef Viro het volgende:
[..]
nee je komt alleen in de friendzone terecht als jij niet duidelijk bent of bang.
ohjah dat was jij toenstraks op de chat die vroeg of je je whiskey uit de fles mocht drinkenquote:Op zaterdag 9 april 2011 04:03 schreef ValHallen het volgende:
Nu moet ik eerlijk bekennen dat is zelf ook niet de makkelijkste ben in de omgang
Whiskey zet me aan het denken en maakt me melancholisch
Fles. Ik heb teveel op en nu wil ik mijn hart uitstorten op wildvreemde mensen terwijl er niks aan de hand isquote:Op zaterdag 9 april 2011 04:05 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ohjah dat was jij toenstraks op de chat die vroeg of je je whiskey uit de fles mocht drinken. en, heb je uit de fles gedronke of toch glas erbij gepakt?
whiskey, leuk spul!quote:Op zaterdag 9 april 2011 04:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Fles. Ik heb teveel op en nu wil ik mijn hart uitstorten op wildvreemde mensen terwijl er niks aan de hand is![]()
gewoon doen als je daar zin in hebt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 04:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Fles. Ik heb teveel op en nu wil ik mijn hart uitstorten op wildvreemde mensen terwijl er niks aan de hand is![]()
Hele flesquote:Op zaterdag 9 april 2011 04:07 schreef _Fanta het volgende:
[..]
whiskey, leuk spul!, hoeveel heb je op. hele fles of?
Meh, dan wordt het het standaard gezeik dat ik een vriendin wil enzo. Ik heb me trouwens aangemeld op een datingsitequote:
niet beginnen aan vriendinnen, kosten alleen maar geld.quote:Op zaterdag 9 april 2011 04:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Meh, dan wordt het het standaard gezeik dat ik een vriendin wil enzo. Ik heb me trouwens aangemeld op een datingsite
Ik heb het er voor over, anders koop ik toch alleen maar nutteloze zooi.quote:Op zaterdag 9 april 2011 04:13 schreef Viro het volgende:
[..]
niet beginnen aan vriendinnen, kosten alleen maar geld.
had je daarvoor al gedronken dan of?quote:Op zaterdag 9 april 2011 04:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hele flesnee man, dan lag ik nu ergens weg te rotten in het ziekenhuis
Kwart fles ongeveer, heb redelijk stevig gedronken
quote:Op zaterdag 9 april 2011 04:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb het er voor over, anders koop ik toch alleen maar nutteloze zooi.
Vriendin op zijn tijd is ook gezellig hoor.quote:Op zaterdag 9 april 2011 04:15 schreef Viro het volgende:
[..]
, dat is waar. Je hebt iig langer plezier aan het nutteloze zooi dan aan een vriendin
![]()
Paar biertjes, niet te gek gedaan vandaag. Maar ik weet niet hoe jij je whiskey drinkt maar ik denk dat er maar weinig mensen zijn die een hele fles binnen 3 uur leegdrinken kunnen handelen.quote:
Jij hebt toch een vriendin?quote:Op zaterdag 9 april 2011 04:15 schreef Viro het volgende:
[..]
, dat is waar. Je hebt iig langer plezier aan het nutteloze zooi dan aan een vriendin
![]()
Dat heet een hoerquote:Op zaterdag 9 april 2011 04:16 schreef DrankBakje het volgende:
[..]
Vriendin op zijn tijd is ook gezellig hoor.
Leren drinken idd, net zoals koffie en bier.quote:Op zaterdag 9 april 2011 04:19 schreef DrankBakje het volgende:
whiskey...
Ik moet het leren drinken denk ik? Doe maar een biertje
Cola smaakt.. nu je het zegt altijd al. Wat een nep drank is datquote:Op zaterdag 9 april 2011 04:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Leren drinken idd, net zoals koffie en bier.
Eigenlijk alle dranken die je na je 12e drinkt leer je drinken(op cola
na dan)
dealquote:Op zaterdag 9 april 2011 04:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik wil haar wel van je overnemen?
Krijg jij van me een poster van Pulp Fiction
sry was ff bezig. in 3 uur tijd fles whiskey leegkappe trek ik ook nie, maar als ik zo in de namiddag fles whiskey opentrek is die tegen de ochtend wel leeg jahquote:Op zaterdag 9 april 2011 04:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Paar biertjes, niet te gek gedaan vandaag. Maar ik weet niet hoe jij je whiskey drinkt maar ik denk dat er maar weinig mensen zijn die een hele fles binnen 3 uur leegdrinken kunnen handelen.
Als jij er wel zoeen bent:
Cola is mijn dieselquote:Op zaterdag 9 april 2011 04:22 schreef DrankBakje het volgende:
[..]
Cola smaakt.. nu je het zegt altijd al. Wat een nep drank is dat
Ik bedoelde voor mij omdat ik straks in de auto zit en het zelf niet kan doen bij Draakje..quote:Op zaterdag 9 april 2011 04:24 schreef Viro het volgende:
[..]
http://www.onzinradio.nl/rooster/
vandaag staat leeg tot 18.00
cola is verboden voor mijquote:Op zaterdag 9 april 2011 04:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Cola is mijn diesel
Een dag zonder cola is een dag naar de klote
quote:Op zaterdag 9 april 2011 04:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik bedoelde voor mij omdat ik straks in de auto zit en het zelf niet kan doen bij Draakje..
Red bull bij mij, daarom drink ik zo min mogelijk van die troep.quote:Op zaterdag 9 april 2011 04:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Cola is mijn diesel
Een dag zonder cola is een dag naar de klote
en wij slapenquote:Op zaterdag 9 april 2011 04:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
Niet enter Sandman, ik moet juist gaan werken
quote:Op zaterdag 9 april 2011 04:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Luie flikkers, zijn jullie nou die-hard fokkers?
Alleen als het me uitkomt. Met serious request fok! ik met gemak 20 uur per dag.quote:Op zaterdag 9 april 2011 04:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Luie flikkers, zijn jullie nou die-hard fokkers?
quote:
Tss de jeugd is niet meer wat het geweest isquote:Op zaterdag 9 april 2011 04:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Alleen als het me uitkomt. Met serious request fok! ik met gemak 20 uur per dag.
Jamaar die zijn hier niet...quote:Op zaterdag 9 april 2011 04:27 schreef Viro het volgende:
[..]
vraag maar aan dragems, carooltje en knetter
Idd, al dat uitgaan enzo.quote:Op zaterdag 9 april 2011 04:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Tss de jeugd is niet meer wat het geweest is
Hoe oud is jou jeugd dan?quote:Op zaterdag 9 april 2011 04:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Tss de jeugd is niet meer wat het geweest is
Nu al?quote:Op zaterdag 9 april 2011 04:32 schreef _Fanta het volgende:
*rolt door zn appartement. keep on rolling!!
quote:Op zaterdag 9 april 2011 04:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijn jeugd? Die zijn nu tussen de 25 en 30
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |