8 luisteraars is aardig wat rond dit tijdstip idd. maar er moetten gewoon veel meer mensen gaan luisteren naar radio-onz. we hadde net al in de chat over om wa dames van het topic in een shirtje met onz radio text erop inc url enzow voor het station van utrecht te laten flyerenquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:32 schreef naatje_1 het volgende:
Stream Status: Stream is up at 192 kbps with 8 of 500 listeners (8 unique)
Hoezo, er luistert niemand? 8 mensen, dat is veel gek
mouse t daarna t.i. ft justin timberlakequote:Op zaterdag 9 april 2011 02:40 schreef naatje_1 het volgende:
hmm, met wat voor een nummer begint draakje denken jullie?
ik von wel toffe muziek de je gedraait hebt, van mij mag je best vaker draaienquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:42 schreef naatje_1 het volgende:
ik heb al wat in mijn hoofd afsluiter. Dit was echter wel het enalaatste echte turn up the bass plaatje.
ik draai ook vaker lieve schat, iedere week rond deze tijd heb ik mij verdekt opgesteld achter mijn dierbare computer.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:43 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik von wel toffe muziek de je gedraait hebt, van mij mag je best vaker draaien
quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik draai ook vaker lieve schat, iedere week rond deze tijd heb ik mij verdekt opgesteld achter mijn dierbare computer.
lieve schatquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik draai ook vaker lieve schat, iedere week rond deze tijd heb ik mij verdekt opgesteld achter mijn dierbare computer.
Ja ze vinden het raar dat ik nu nog op mn laptop zit. Pff, iedereen zou wakker moeten blijven voor deze bazenmuziekquote:
Jeweetoch, je rapper, extincequote:Op zaterdag 9 april 2011 02:46 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja ze vinden het raar dat ik nu nog op mn laptop zit. Pff, iedereen zou wakker moeten blijven voor deze bazenmuziek
dit dusquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:46 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja ze vinden het raar dat ik nu nog op mn laptop zit. Pff, iedereen zou wakker moeten blijven voor deze bazenmuziek
dat gezeik had ik dus ook altijd toen ik nog thuis woondequote:Op zaterdag 9 april 2011 02:46 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Waarom ben ik pas zestien?quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:49 schreef _Fanta het volgende:
[..]
dat gezeik had ik dus ook altijd toen ik nog thuis woonde
Meisjes van 16.quote:
+1quote:
of met mijquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:53 schreef Viro het volgende:
Blijf allemaal van faye af, anders krijg je met mij te maken
Ik mag er toch wel een keer overheen?quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:53 schreef Viro het volgende:
Blijf allemaal van faye af, anders krijg je met mij te maken
quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik mag er toch wel een keer overheen?
laat ze dat maar denken, i got your back broquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:54 schreef naatje_1 het volgende:
"Haha, die schattige jongen van 17 denkt dat hij ons wel aankan, wat schattig"
quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:55 schreef Viro het volgende:
[..]
correctie, MYV heeft mij aan een ketting
ik verdenk jou ervan dat jij de neger van faye bent, maar dat kan nietquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:55 schreef Viro het volgende:
[..]
laat ze dat maar denken, i got your back bro
Viro is geen Neger toch? althans dat zegt ie altijd..quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik verdenk jou ervan dat jij de neger van faye bent, maar dat kan niet
Ik ben je buurjongen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:57 schreef gewoonfaye het volgende:
Niggas please, denken jullie nou echt dat jullie kansmaken?wat zou ik in godsnaam met een fokker moeten? En dan wonen jullie allemaal zo klereverweg..
DAT KAN TOCH NIET?
Het is ook maar een grapjen he.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:57 schreef gewoonfaye het volgende:
Niggas please, denken jullie nou echt dat jullie kansmaken?wat zou ik in godsnaam met een fokker moeten? En dan wonen jullie allemaal zo klereverweg..
DAT KAN TOCH NIET?
on-mo-ge-lijk, hoe zou ik in godsnaam in jouw gehucht bij de grens van Duitsland terecht moeten komen...quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:57 schreef gewoonfaye het volgende:
DAT KAN TOCH NIET?
Wat je ver zoekt is lekker zegt m'n vader altijd.. En hij heeft gelijk!quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:57 schreef gewoonfaye het volgende:
DAT KAN TOCH NIET?
iddquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik verdenk jou ervan dat jij de neger van faye bent, maar dat kan niet
Klopt, ben surinamerquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:56 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Viro is geen Neger toch? althans dat zegt ie altijd..
quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:57 schreef naatje_1 het volgende:
want de neger van faye is niet een stoere neger, maar eerder dat van het soort nerdneger
quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:58 schreef _Fanta het volgende:
[..]
en ik die enge tegenoverbuur die altijd met zn verrekijker naar je aan het loeren is
Zag je net hoe ik de gordijnen dichtdeed in niets anders dan ondergoed?quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:58 schreef _Fanta het volgende:
[..]
en ik die enge tegenoverbuur die altijd met zn verrekijker naar je aan het loeren is
Dat is nigel de fietsneger!quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:57 schreef naatje_1 het volgende:
want de neger van faye is niet een stoere neger, maar eerder dat van het soort nerdneger
quote:
Neequote:Op zaterdag 9 april 2011 03:03 schreef Viro het volgende:
[..]
ga jij nu beweren dat je geen surinamer bent?
zag het idd, echt stom dat ik me nu verraden hebquote:Op zaterdag 9 april 2011 03:02 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Zag je net hoe ik de gordijnen dichtdeed in niets anders dan ondergoed?
Maar, fanta! Dat was mijn zusje van 11!quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:03 schreef _Fanta het volgende:
[..]
zag het idd, echt stom dat ik me nu verraden heb
11.quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:05 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Maar, fanta! Dat was mijn zusje van 11!
quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:05 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nou, er kwam wel iets omhoog hier hoor. Mijn hele maaginhoud ligt nu op de vloer...quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:02 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Zag je net hoe ik de gordijnen dichtdeed in niets anders dan ondergoed?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:[..]
Dat is nigel de fietsneger!
en ik maar zoomen met mn verrekijker om die borsten goed te kunne zienquote:Op zaterdag 9 april 2011 03:05 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou, er kwam wel iets omhoog hier hoor. Mijn hele maaginhoud ligt nu op de vloer...Een hard plassertje en een gesprongen bloedvaatje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]Anonimity is a bliss
Nee.quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:07 schreef _Fanta het volgende:
[..]
kijken naar meisjes van 11 is nie strafbaar toch?
nee, mijn maaginhoud kwam omhoog zeg ik tochquote:Op zaterdag 9 april 2011 03:07 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Een hard plassertje en een gesprongen bloedvaatje?
Leugens van ongelovigen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:04 schreef Viro het volgende:
[..]
ja wat wil je nou, dubbele nationaliteit?Het is surinamer of neger!
Vertel eens waarom.quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nee, mijn maaginhoud kwam omhoog zeg ik toch
Instant boner.quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:08 schreef _Fanta het volgende:
[..]
is Faye haar schuld, ze zit ons gewoon allemaal op te geilen hiero
Jamaar waren die niet voor papa zelf?quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:07 schreef _Fanta het volgende:
[..]
kijken naar meisjes van 11 is nie strafbaar toch?
ik weet nie wa voor vader jij hebt, maar is nie gezond als vaders geilen op 11 jarige..quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jamaar waren die niet voor papa zelf?
iets met een 12jarige die zwanger was van haar vaderquote:Op zaterdag 9 april 2011 03:10 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik weet nie wa voor vader jij hebt, maar is nie gezond als vaders geilen op 11 jarige..
Oh jongens, maak me gekquote:Op zaterdag 9 april 2011 03:08 schreef _Fanta het volgende:
[..]
is Faye haar schuld, ze zit ons gewoon allemaal op te geilen hiero
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |