aaahh verstandig zegquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahahahaha of je bent gwn verslaafd![]()
Ik zou morgen gaan, maar ik wil ook komende zomer op vakantie dus kan beter even morgen overslaanMis ik wel een feestje, maar hey kan gebeuren.
Dan ben jij ook verstandigquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:53 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
aaahh verstandig zeg![]()
en nee hoor anders was ik wel thuisgebleven om het hele weekend non stop te fokken enzo
![]()
Het surfen jaquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:47 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja ben er niet zo vaak hier dus dacht even een tijdje nu dan maar ookaahhh kijk eens aan vakantieplannen
het surfen enzo ?
geen concrete plannen nee gewoon gezellig maken met stiefzusjes en stiefmoeder ook enzo en mn eigen zusje natuurlijk .. gaat wel goedkomenquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan ben jij ook verstandig![]()
Nog plannen met je pa verder voor dit weekend?
Klinkt als een mooi avontuurquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het surfen jaWe hebben gewoon een punt op de kaart aangewezen in Frankrijk aan de kust en zijn daar opzoek gegaan naar surfspots
Gaat helemaal goed komen dus
Klinkt gezellig welquote:Op zaterdag 9 april 2011 03:00 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
geen concrete plannen nee gewoon gezellig maken met stiefzusjes en stiefmoeder ook enzo en mn eigen zusje natuurlijk .. gaat wel goedkomen
Waarschijnlijk wordt het begin augustus..maar staat nog niet echt vastquote:Op zaterdag 9 april 2011 03:01 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Klinkt als een mooi avontuurook al een datum kunnen prikken ?
FRANSIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
FLIIIIIIIIIIIPSSSSSSSSSquote:Op zaterdag 9 april 2011 03:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
FRANSIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJe hebt Creeg gemist, alweeeeeeeer.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:05 schreef Breezerslet17 het volgende:
franneh heeft liefdessap gedronken
Precies ja.quote:
Ik heb ook zo'n staartje van vlees tussen mn benen jaquote:Op zaterdag 9 april 2011 03:07 schreef Franneh het volgende:
Ik kan ze steeds beter in een staartje doen.. van 2 cm lang.
Ook van 2 cm?quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:07 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n staartje van vlees tussen mn benen ja
Ik heb mijn schaamhaar gevlecht samen met mijn aarshaarquote:Op zaterdag 9 april 2011 03:07 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n staartje van vlees tussen mn benen ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |