dat doe ik als ik reageerm, nu dus ook ben ik bang. Ik heb dit soort dingen zo slecht doorquote:
quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
dat doe ik als ik reageerm, nu dus ook ben ik bang. Ik heb dit soort dingen zo slecht door
zal ik je wat zeggen? Boeit mij geen ene steen dat jij weg bent.quote:
altijdquote:
nog niets.quote:
ben ik mee eens, oh ja ik ben het er mee eens.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zal ik je wat zeggen? Boeit mij geen ene steen dat jij weg bent.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:30 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik ben over een week terug denk ik.
VOOR DE LAATSTE KEER HET IS PORSCHE1 GODVERDOMME EN GEEN 99quote:
Aangezien het mij de tweede keer ook niet lukte om het te kopiëren maar op deze manier: 243112609-1quote:
heheh ik zag het jaquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:30 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik ben over een week terug denk ik.
111quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Aangezien het mij de tweede keer ook niet lukte om het te kopiëren maar op deze manier: 243112609-1
Oké, ik dacht altijd porsche99. Je bent veranderd man.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:32 schreef porsche1 het volgende:
[..]
VOOR DE LAATSTE KEER HET IS PORSCHE1 GODVERDOMME EN GEEN 99
Hou janneman, nee en jij?quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:33 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
heheh ik zag het jahallo ook cosmo broeder flippie en TLK
goede vrijdag achter de rug ?
Dat weet ik ook allemaal niet hoor, het wordt mij nu te veel.quote:
Vroeger was je homo, nu nogsteeds.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:32 schreef porsche1 het volgende:
[..]
VOOR DE LAATSTE KEER HET IS PORSCHE1 GODVERDOMME EN GEEN 99
godberdommequote:Op zaterdag 9 april 2011 02:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Oké, ik dacht altijd porsche99. Je bent veranderd man.
Nou enquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:34 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Vroeger was je homo, nu nogsteeds.
Ik genootquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
OMG NU HEB JIJ GEWONNEN [ afbeelding ] Was dit geen leuk spel? [ afbeelding ]
Wat is er aan de hand? Probeer alles eventjes op een rijtje te zetten.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat weet ik ook allemaal niet hoor, het wordt mij nu te veel.
Eerst Amsterdam en toen Delft. Goede tijd gehad. En hoe was het bij opa?quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:33 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
heheh ik zag het jahallo ook cosmo broeder flippie en TLK
goede vrijdag achter de rug ?
NOG 2 WEEKJES!!!quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:35 schreef Breezerslet17 het volgende:
ZO VIES ALS VERSE SPETTERPOEP OP EEN PAASZONDAG
En ja kwam niet even langs, alweer nietquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Eerst Amsterdam en toen Delft. Goede tijd gehad. En hoe was het bij opa?
Ja, dat klopt wel.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:36 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
En ja kwam niet even langs, alweer niet
Ik weet nu echt niet meer waar het over gaat. Jij en je vaagheid ook altijd. Het verwart en verwarmd mij.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand? Probeer alles eventjes op een rijtje te zetten.
ha ha... ja hey ik heb niets tegen vrouwelijke kutten hooor.... zusje van mijn neef heeft een dusja... oook veel celebtrities die ik ontmoet... soms moet je zulke contacten onderhouden hey? dusja.. ligt niet aan men persoonlijkheid.... maar zo ben ik gewoon..quote:
best zielig jijquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:39 schreef Danger.Nipples het volgende:
[..]
ha ha... ja hey ik heb niets tegen vrouwelijke kutten hooor.... zusje van mijn neef heeft een dusja... oook veel celebtrities die ik ontmoet... soms moet je zulke contacten onderhouden hey? dusja.. ligt niet aan men persoonlijkheid.... maar zo ben ik gewoon..
Zo ben je gwn, dat kan gwn. gwn gwn gwn gwn gwn.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:39 schreef Danger.Nipples het volgende:
[..]
ha ha... ja hey ik heb niets tegen vrouwelijke kutten hooor.... zusje van mijn neef heeft een dusja... oook veel celebtrities die ik ontmoet... soms moet je zulke contacten onderhouden hey? dusja.. ligt niet aan men persoonlijkheid.... maar zo ben ik gewoon..
Gek dat je verwart schrijft, maar ook verwarmdquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik weet nu echt niet meer waar het over gaat. Jij en je vaagheid ook altijd. Het verwart en verwarmd mij.
Dan snappen we elkaar niet dat kan gebeuren.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:41 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gek dat je verwart schrijft, maar ook verwarmd [ afbeelding ]
Maar verder snap ik je antwoorden dan ook niet zo goed [ afbeelding ]
Ik heb geen opaquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Eerst Amsterdam en toen Delft. Goede tijd gehad. En hoe was het bij opa?
Waarom typ ik dan opa?quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:43 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik heb geen opaben ff weekendje bij mn pa en is wel gezellig hier ja
Ik dacht die Bob blijft wel in Amsterdam steken om even met de voetjes van de vloer te gaan
![]()
Ja ben er niet zo vaak hier dus dacht even een tijdje nu dan maar ookquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:45 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waarom typ ik dan opa?Maare..ik wist niet dat je het hele weekend ging
En nee..eerst beetje werken en toen bezig geweest met vakantieplannen
Ik vond je al best laatquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:47 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja ben er niet zo vaak hier dus dacht even een tijdje nu dan maar ookaahhh kijk eens aan vakantieplannen
het surfen enzo ?
Ja toch, jullie blijven in mn gedachten hoorquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vond je al best laatEn eigenlijk ondanks dat je weg was, nog best verrassend dat je zo laat nogk omt.
Hahahahaha of je bent gwn verslaafdquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:50 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja toch, jullie blijven in mn gedachten hoordus toen ik de slaapkamer binnenkwam en mijn oog op een laptop viel toen wist ik genoeg
![]()
![]()
Ga jij nog stappen dit weekend ?
aaahh verstandig zegquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahahahaha of je bent gwn verslaafd![]()
Ik zou morgen gaan, maar ik wil ook komende zomer op vakantie dus kan beter even morgen overslaanMis ik wel een feestje, maar hey kan gebeuren.
Dan ben jij ook verstandigquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:53 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
aaahh verstandig zeg![]()
en nee hoor anders was ik wel thuisgebleven om het hele weekend non stop te fokken enzo
![]()
Het surfen jaquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:47 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja ben er niet zo vaak hier dus dacht even een tijdje nu dan maar ookaahhh kijk eens aan vakantieplannen
het surfen enzo ?
geen concrete plannen nee gewoon gezellig maken met stiefzusjes en stiefmoeder ook enzo en mn eigen zusje natuurlijk .. gaat wel goedkomenquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan ben jij ook verstandig![]()
Nog plannen met je pa verder voor dit weekend?
Klinkt als een mooi avontuurquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het surfen jaWe hebben gewoon een punt op de kaart aangewezen in Frankrijk aan de kust en zijn daar opzoek gegaan naar surfspots
Gaat helemaal goed komen dus
Klinkt gezellig welquote:Op zaterdag 9 april 2011 03:00 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
geen concrete plannen nee gewoon gezellig maken met stiefzusjes en stiefmoeder ook enzo en mn eigen zusje natuurlijk .. gaat wel goedkomen
Waarschijnlijk wordt het begin augustus..maar staat nog niet echt vastquote:Op zaterdag 9 april 2011 03:01 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Klinkt als een mooi avontuurook al een datum kunnen prikken ?
FRANSIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
FLIIIIIIIIIIIPSSSSSSSSSquote:Op zaterdag 9 april 2011 03:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
FRANSIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJe hebt Creeg gemist, alweeeeeeeer.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:05 schreef Breezerslet17 het volgende:
franneh heeft liefdessap gedronken
Precies ja.quote:
Ik heb ook zo'n staartje van vlees tussen mn benen jaquote:Op zaterdag 9 april 2011 03:07 schreef Franneh het volgende:
Ik kan ze steeds beter in een staartje doen.. van 2 cm lang.
Ook van 2 cm?quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:07 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n staartje van vlees tussen mn benen ja
Ik heb mijn schaamhaar gevlecht samen met mijn aarshaarquote:Op zaterdag 9 april 2011 03:07 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n staartje van vlees tussen mn benen ja
Zijn toch weer even 20 mmquote:Op zaterdag 9 april 2011 03:07 schreef Franneh het volgende:
Ik kan ze steeds beter in een staartje doen.. van 2 cm lang.
Stappen was supeeeer. Heel gezellig, leuke muziek, lekkere drankjes, ontzettende leuke jongensquote:Op zaterdag 9 april 2011 03:07 schreef Franneh het volgende:
Flip hoe was het stappen gister/vandaag?
Bobjeeeeeeequote:Op zaterdag 9 april 2011 03:10 schreef HappyBob het volgende:
Okay..nu tijd om te gaan slapen voor mij. Slaap lekker BFF's![]()
Flips
slaap lekker zusquote:Op zaterdag 9 april 2011 03:10 schreef HappyBob het volgende:
Okay..nu tijd om te gaan slapen voor mij. Slaap lekker BFF's![]()
Flips
Die luister ik heel veel laatste tijd.quote:
heb jij wel AZ gesien danquote:
nee ma was 1-1 erg slecht erg jammarquote:Op zaterdag 9 april 2011 03:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die luister ik heel veel laatste tijd.
[..]
heb jij wel AZ gesien dan
Ik hoorde hem vanavond pas voor het eerst. Lekker nummer.quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die luister ik heel veel laatste tijd.
[..]
heb jij wel AZ gesien dan
Die cd al veeeeel te vaak geluisterdquote:
omg neee tochquote:Op zaterdag 9 april 2011 03:12 schreef Breezerslet17 het volgende:
ik ga mezelf nu ook in slaap huilen, doei
Wat is een cdquote:Op zaterdag 9 april 2011 03:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Die cd al veeeeel te vaak geluisterd
quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:12 schreef Breezerslet17 het volgende:
ja nouuuuuuuuuuquote:Op zaterdag 9 april 2011 03:11 schreef aight1 het volgende:
[..]
nee ma was 1-1 erg slecht erg jammar
Zondeeeeeeee, en inderdaad lekkerquote:Op zaterdag 9 april 2011 03:11 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ik hoorde hem vanavond pas voor het eerst. Lekker nummer.
ach gos, niets mis meequote:Op zaterdag 9 april 2011 03:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Die cd al veeeeel te vaak geluisterd
Niet doen, daagquote:Op zaterdag 9 april 2011 03:12 schreef Breezerslet17 het volgende:
ja vlucht maar weer ;Squote:Op zaterdag 9 april 2011 03:12 schreef aight1 het volgende:
ineens iedere oh aight komt laat ik snel gaan slapen
kk
HE IK SLAAP NOGN IETquote:Op zaterdag 9 april 2011 03:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ja nouuuuuuuuuu
[..]
Zondeeeeeeee, en inderdaad lekker
[..]
ach gos, niets mis mee
[..]
Niet doen, daag
[..]
ja vlucht maar weer ;S
klopt :")quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
NEE MAAR 1X LIGGEN EN BAM JE PIT HOOR.s
komt door lindergenquote:Op zaterdag 9 april 2011 03:18 schreef Flippiee het volgende:
je hebt wel een beetje een josti UI nu aightieboi
ja zie je dat niet S:quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
stomme lindgren. zeker mix tussen het zijne en de jouwe?
Daaaaag fransieeeee kusjeeeeees!quote:
daar houd ik nou van. Dus vertel eens hoe regel ik jou of Lysdexiequote:
met liefdequote:Op zaterdag 9 april 2011 03:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daaaaag fransieeeee kusjeeeeees!
[..]
daar houd ik nou van. Dus vertel eens hoe regel ik jou of Lysdexie
emoties bloodstellen en doordringen in ziel en allesquote:Op zaterdag 9 april 2011 03:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
oooooooooo. Lastig wel, hoe laat je pure liefde nu zien
das lastigquote:Op zaterdag 9 april 2011 03:26 schreef aight1 het volgende:
[..]
emoties bloodstellen en doordringen in ziel en alles
Discotheek zeker? allemaal broekies.quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:41 schreef Dale. het volgende:
Ik ga echt nooit meer uit op stratumserieus wat een achterlijke tienerbende is dat zeg... donderdag ftw!
geen ideequote:Op zaterdag 9 april 2011 04:10 schreef DrankBakje het volgende:
[..]
was gezellig in Stratum dus? Wat is dat voor tent eigenlijk?
zo bagger als dit topicquote:Op zaterdag 9 april 2011 04:13 schreef DrankBakje het volgende:
[..]
Zal wel bagger zijn dan, denk ik.
Gewoon gaan liggen. Zo moeilijk is dat niet hoor.quote:Op zaterdag 9 april 2011 07:24 schreef meth1745 het volgende:
slapen zal er wel niet meer van komen vermoed ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |