Tot morgenquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:44 schreef Blackprinces het volgende:
Ik ga in bed nog stukkie verder kijken...
Tot morguhhhhhhhh![]()
Swiet driemsquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:44 schreef Blackprinces het volgende:
Tot morguhhhhhhhh![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:46 schreef Noelle06 het volgende:
gerard heb zijn kots in moeten leveren.![]()
Misschien moeten we dat morgen opeten.
Dat zou echt smerig zijnquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:46 schreef Noelle06 het volgende:
gerard heb zijn kots in moeten leveren.![]()
Misschien moeten we dat morgen opeten.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik doe er nooit zo moeilijk over
Meld je hier als je je al hebt opgegeven voor The Bunker
quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:44 schreef Blackprinces het volgende:
Tot morguhhhhhhhh![]()
Bart had het goeie inzicht maar de rest werkte niet mee.quote:
Je foto wordt verspreid, je weet vast door wie.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:46 schreef knagsje het volgende:
Mijn rose bier is ook op duzzzzzzzzzzzzzz![]()
![]()
Ik ben vriendje van je op hyves, kan je kop vaak genoeg zienquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik doe er nooit zo moeilijk over
Meld je hier als je je al hebt opgegeven voor The Bunker
Praat me effe bij want ik volg je nu niet!quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En als ik geheimen heb, dan gooit een ander die wel op internet. He Coos?
Ik heb nog. Wieckse, de echte rose bierquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:46 schreef knagsje het volgende:
Mijn rose bier is ook op duzzzzzzzzzzzzzz![]()
![]()
Haar klopt alleen niet, gaat nu richting Karim, maar dan met krullenquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:49 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ik ben vriendje van je op hyves, kan je kop vaak genoeg zien
Weltrustenquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:52 schreef Noelle06 het volgende:
Truste mensen![]()
Zwaai even omdat het kan he!
PTVR. ze horen beelden van buiten.
Karim, Monique, Flip en Laura zijn team blauw en die kletsen nog. Althans Karim en Mo.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:54 schreef Noelle06 het volgende:
het leukste team hoor je nog.
Team blauw is al buiten westen , moe van de heel dag niks doen.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:55 schreef Noelle06 het volgende:
Drukt op rode kruisje en gaat nog een filmpje kijken
Zet je stream eens aan.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Karim, Monique, Flip en Laura zijn team blauw en die kletsen nog. Althans Karim en Mo.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:55 schreef Noelle06 het volgende:
Drukt op rode kruisje en gaat nog een filmpje kijken
We gaan nu live testen ...even geduld aub.quote:
Op UPC praten ze alle 4 nog. Mo en Karim hebben het hoogste woord en Laura en Flip zeggen af en toe iets.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:56 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Zet je stream eens aan.
je hoort niks daar.
mooi net niet badpakquote:
Ja echt stond in de keuken moest hard rennen om het geluid te dimmen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:59 schreef pepper_961 het volgende:
Ik ben er trouwens achter waarom ze Monique zo vaak mogelijk aan het janken probeerde te krijgen!Hoorde haar vanmorgen ineens keihard lachen, damn, Eucalypta de heks verbleekt er gewoon bij!
top!quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:59 schreef Noelle06 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wat ik zie Kwaliteit
Top je bent een kanjerquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:02 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
top!
binnenkort 24/7
en automatisch elke avond naar Net 5 !
Ik snap er niks vanquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:59 schreef pepper_961 het volgende:
Ik ben er trouwens achter waarom ze Monique zo vaak mogelijk aan het janken probeerde te krijgen!Hoorde haar vanmorgen ineens keihard lachen, damn, Eucalypta de heks verbleekt er gewoon bij!
Hahaha, ja, precies!quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:01 schreef bamby het volgende:
[..]
Ja echt stond in de keuken moest hard rennen om het geluid te dimmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |