Achja, a dirty mind...quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:47 schreef RockNijntje het volgende:
Godver nu lees ik hem de hele tijd als 'de penis van je zus'![]()
Bij de uitgang van het UWV ja,quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:47 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik moet zeggen dat ik enigszins ironisch vind dat ze duizenden mensen bij het UWV gaan ontslaan als er een enorme ontslaggolf bij het leger eraan zit te komen.
Ik voorzie enorme wachtrijen.
Je disst mijn klasgenote, die werkt half bij het uwv / gemeente.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:48 schreef crv het volgende:
[..]
Bij de uitgang van het UWV ja,
Die gasten voeren geen zak uit daar dus der kan nog veel meer weg.
UWV is gewoon bezigheids therapie voor zwakbegaafden
Foreveeeerrrrrrrr!quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:48 schreef RockNijntje het volgende:
Ben je muziek aan het luisteren, komt er ineens een stuk van Urbanus voorbij'Rijk en Stinkend', geweldig stuk
sorry, dan kan ze het vast bevestigenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Je disst mijn klasgenote, die werkt half bij het uwv / gemeente.
Jij gelooft me ook nooit hèquote:
Hehe. Zij doet die afdeling niet. Ze zit zelf bij de afdeling werkplein waar ze dus weer mensen helpt re-integreren.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:51 schreef crv het volgende:
[..]
sorry, dan kan ze het vast bevestigen
Helaas een jarenlange ervaring (5 jaar procederen ivm mijn vrouw) waarbij de rechter het UWV meerdere keren voor incompetent heeft uitgemaakt en heeft verzocht eens een keer hun huiswerk goed te doen zodat mijn vrouw zich kon gaan richten op het verwerken van haar "invaliditeit"
Awel awel natuurlijkquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:50 schreef sararaats het volgende:
[..]Urbanus
![]()
Ken je "Bakske vol met stro"?
Bangelijk nummer
Edele Jonkvrouwquote:
Ja, maar baggeren mag dus weer schijnbaar niet.quote:
Pff, we mogen ook nooit iets.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja, maar baggeren mag dus weer schijnbaar niet.
Zeg dat wel. Die mod'jes ook altijd.quote:
quote:
dat hebben we nu al weer een tijdje achter ons.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Hehe. Zij doet die afdeling niet. Ze zit zelf bij de afdeling werkplein waar ze dus weer mensen helpt re-integreren.
Maar eigenlijk hoor ik haar nooit over die plek. Maar balen dat het allemaal zo ontzettend lang duurt bij het UWV met die zaak.
alleen modderator's mogen baggerenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja, maar baggeren mag dus weer schijnbaar niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |