Koen woont waarschijnlijk ergens midden in de Randstadquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een uur rijdenIk kan lopend in twee minuten in een klein bos zijn en in het 'grote bos' (
) in 5 minuten
Kan op zich ook.quote:
We hebben er meerdere, dus keus genoeg.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:35 schreef Pheno het volgende:
Volgende week maar eens naar een park. Welke weet ik nog niet. Efteling is altijd leuk, maar misschien eens wat anders.
Kan me bijna niet voorstellen dat je zo lang moet rijden om bij een bos te komenquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Koen woont waarschijnlijk ergens midden in de Randstad
voor een echt bos moet ik naae Utrechtse heuvelrug, Veluwe, Brabant etc. Zuid Holland heeft daar niet zoveel te biedenquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een uur rijdenIk kan lopend in twee minuten in een klein bos zijn en in het 'grote bos' (
) in 5 minuten
Mja zo eerst maar eens wat dingen naar de stort brengen... verder geen flauw ideeeeeeeequote:Op zaterdag 9 april 2011 10:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Sleur hem gewoon ergens mee naar toe![]()
Saaiquote:
dat weet ik niet, hier is het nog twijfelen wat te gaan doenquote:
Marijkequote:
Geniet er vanquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:49 schreef Koen66 het volgende:
ik ga nog maar ffies de ogen sluiten
misschien ontvouwen zich dan allerlei ideeen
het voordeel van brabantquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kan me bijna niet voorstellen dat je zo lang moet rijden om bij een bos te komenHier zijn echt zoveel verschillende, ik kan ze niet eens uit elkaar houden
Wat ga je daar doen?quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
het voordeel van brabantzit nu bij euromaster. Bijna half uur te vroeg
dus maar even mobiel op fok
quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:50 schreef RockNijntje het volgende:
Yeah, bijna 300 reacties onder een foto gespamt
goede morgen mamarijkequote:
Het heeft een nuttig doelquote:
Morge Mquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
het voordeel van brabantzit nu bij euromaster. Bijna half uur te vroeg
dus maar even mobiel op fok
Wat dan?quote:
winter naar zomerbanden. En na een week eindelijk van mijn reserve band af.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat ga je daar doen?
En goeiemorgen
morge trevquote:
Ik ga zo weer aan mijn lunchquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen zwaaierdsIk ga nu even ontbijten op bed
LL heb je zin om te komen bbqen anders? Kroost en vriendje mogen natuurlijk ook meeSms maar even of je dat wilt, laptop gaat nu uit
Geniet er van en veel plezier vandaagquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen zwaaierdsIk ga nu even ontbijten op bed
LL heb je zin om te komen bbqen anders? Kroost en vriendje mogen natuurlijk ook meeSms maar even of je dat wilt, laptop gaat nu uit
heerlijk nummer. Vooral in de ochtend. Als ik sluit moet even iemand anders openen. Zit mobielquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |