ik heb vanmiddag op school besloten dat we gewoon lekker gaan bbq'enquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:40 schreef Bluezz het volgende:
Sun! Ik zit me netaf te vragen wat jullie gaan maken voor morgenavond?
Ik had hem gezienquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:40 schreef Bluezz het volgende:
Sun! Ik zit me netaf te vragen wat jullie gaan maken voor morgenavond?
En voor Pee, die nu zijn toetje staat te maken, een deel van ons toetje voor morgen geproefd
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ik heb vanmiddag op school besloten dat we gewoon lekker gaan bbq'en![]()
en als het te koud is doen we truien aan, drinken we er whisky bij of we gaan gewoon binnen zitten
wordt een leuke middag/avondquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:44 schreef Bluezz het volgende:
Goed plan!
Ik wil graag even buiten de eerste borrel doen en de amuse of zo en dan naar boven vertrekken voor de rest (dan wordt het toch te koud en bij ons is het altijd wat omslachtig qua logistiek.
ik ook. ik word rond 5u wakker gebeld en dan mag ik naar Schiphol rijdenquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:08 schreef PdeHoog het volgende:
En nu vind ik het tijd om naar bed te gaan![]()
Ja, dat hoop ik wel.quote:
Je kan hem zo lang maken als je wilquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:21 schreef ColdFeet het volgende:
Maar wij gaan er zo in, morgen een lange dag voor de boeg
Arme jijquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hij begint iig vroeg - morgenochtend kraamvisite
*ril*quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:32 schreef DarkElf het volgende:
*grin een 750 ml fles parfum is de ibood! 750 ml
jA VEEL PLEZIER JULLIE *o*quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:24 schreef DarkElf het volgende:
Tijd voor bed, Trusten liefjens en tot morgen P ( en CF en mr CF)
quote:
Ah, de Infusion d'Hommequote:Op zaterdag 9 april 2011 00:32 schreef DarkElf het volgende:
*grin een 750 ml fles parfum is de ibood! 750 ml
Huilie, ik zit hier gewoon te lezenquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:11 schreef Stereotomy het volgende:
Steeheeer waarom ben je tegen niemand aan het praten hier
Nou ja, je voelt je iig kennelijk uitgeslapen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 08:22 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen, krak!
Ik dacht heerlijk te hebben uitgeslapen, was het kwart voor 8
En z80, even over dat EPD: dat komt er sowieso in elk ziekenhuis. Beetje een misverstand dat de Eerste Kamer tegen elektronische dossiers heeft gestemd hoor. Ze hebben tegen een landelijk systeem gestemd! In de meeste ziekenhuizen is het allemaal ook prima geregeld waarbij bijv verpleegkundigen alleen naar de gegevens kunnen kijken van de patiënten die op dát moment bij hun op de afdeling liggen. Het is zelfs zo dat als er bij een patiënt staat dat ze om 10:00 op de afdeling komen en hij is er al om 9:30 dan bellen ze mij op of ik er 9:30 van kan maken anders zien ze nog steeds geen gegevens.
FFT alweer onderweg naar huis met je ouders neem ik aan? Ik hoop dat ze het leuk hebben gehad
Dat komt nog. En morgen wordt het ook nog warmer.quote:Op zaterdag 9 april 2011 08:28 schreef Isabeau het volgende:
En waarom straalt de zon niet als ik een dagje vrij heb? Nou?
Lein, goooodmeurning!quote:Op zaterdag 9 april 2011 08:29 schreef Leintjeuh het volgende:
Cake met olie? Vloeken, Bluezz. Vloeken in de CULKerk :w
Ik kom er zo aan, nog even geduldquote:Op zaterdag 9 april 2011 08:28 schreef Isabeau het volgende:
En waarom straalt de zon niet als ik een dagje vrij heb? Nou?
Tel je zegeningen, sommige mensen hebben niet eens een logeerkamer.quote:Op zaterdag 9 april 2011 08:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lein, goooodmeurning!
Morgen warm? Nou, dan reken ik daar maar op
Ik moet hier nog een logeerkamer opruimen
quote:
Ik heb zelfs een was- cq rommelkamerquote:Op zaterdag 9 april 2011 08:33 schreef krakkemieke het volgende:
Tel je zegeningen, sommige mensen hebben niet eens een logeerkamer.
Slaap lekker, DEquote:
quote:
Lekkerquote:
zo wow! respect hoor!quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:23 schreef borisz het volgende:
Broertje moet als slotactiviteit van zijn eerste periode de vierdaagse in Nijmegen lopen. 50KM met 30kilo.
Held als hij dat uitloopt
50km? Nee joh.....de militairen lopen maar 40 hoorquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:23 schreef borisz het volgende:
Broertje moet als slotactiviteit van zijn eerste periode de vierdaagse in Nijmegen lopen. 50KM met 30kilo.
Held als hij dat uitloopt
Tofquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:22 schreef Anthraxx het volgende:
Roger Waters was trouwens enorm gaaf. Zelden zo'n goede show gezien. Niet te vergelijken met andere concerten. Zo'n hoog niveau. Geluidskwaliteit dik in orde (en dat in een galmtempel), visueel adembenemend en een goede kritische ondertoon naar alle ellende in de wereld
.
Hij zegt 50quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
50km? Nee joh.....de militairen lopen maar 40 hoorOverigens vind ik hem dan wel een held
Zomaar?quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:48 schreef LieLie het volgende:
auwwtsj.. m'n rug begint ineens pijn te doen
Ik heb 40 gedaan en vond dat ver genoegquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:49 schreef borisz het volgende:
Hij zegt 50. BIj 40 blijft het ook een held
. Ik zie het mezelf niet doen
.
Zomaar ja!quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zomaar?
Psychosomatisch omdat je vriend een week weg gaat?
Ja maar ja maar dat kan niet anders als golfer er ook van mee wil etenquote:Op zaterdag 9 april 2011 08:29 schreef Leintjeuh het volgende:
Cake met olie? Vloeken, Bluezz. Vloeken in de CULKerk :w
Dusquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:08 schreef Anthraxx het volgende:
Oh en cake met olie wordt wel lekker smeuïg en zacht. Je gebruikt veel minder olie dan roomboter en het is echt heerlijk.
Was ie in Paradiso?quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:22 schreef Anthraxx het volgende:
Roger Waters was trouwens enorm gaaf. Zelden zo'n goede show gezien. Niet te vergelijken met andere concerten. Zo'n hoog niveau. Geluidskwaliteit dik in orde (en dat in een galmtempel), visueel adembenemend en een goede kritische ondertoon naar alle ellende in de wereld
.
Lekker is dat he?quote:
Geen idee. Ik denk het bijna van wel.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:48 schreef Isabeau het volgende:
En waarom lopen militairen maar (nog steeds ver) 40 km dan? Omdat ze die zware bepakking mee moeten sjouwen?
Zeg...hij moet kokenquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja maar ja maar dat kan niet anders als golfer er ook van mee wil eten
Hij mag niet eens uit de keuken komen vanavondquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:07 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg...hij moet kokenWie heeft er iets gezegd over mee-eten?
Tuuuuuuuuuuurlijkquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:08 schreef LieLie het volgende:
Zeg, gaan we nog een keer weer bbq-en eigenlijk?
quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tuuuuuuuuuuurlijk![]()
Doen we weer eens met voor ons nieuwe mensjes
Oh dat vind ik juist het leuke, dat je ook het verkassen doet, onderweg bent en veel zietquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:10 schreef borisz het volgende:
Ik wil komende zomer de plas over.
Ben alleen nog even rond aan het kijken hoe en wat. Plan zal zijn weekje stad(Edinburgh of Glasgow), en weekje natuur( of 5 om 10 etc). Wel vanuit een paar vaste plekken. Niet iedere dag weer verkassen naar een andere lokatie.
Ik ben toch meer een mediterrane vakantieganger geloof ikquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:10 schreef borisz het volgende:
Ik wil komende zomer de plas over.
Ben alleen nog even rond aan het kijken hoe en wat. Plan zal zijn weekje stad(Edinburgh of Glasgow), en weekje natuur( of 5 om 10 etc). Wel vanuit een paar vaste plekken. Niet iedere dag weer verkassen naar een andere lokatie.
Ik vind een standplaats hebben voor een aantal dagen toch wel prettigquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh dat vind ik juist het leuke, dat je ook het verkassen doet, onderweg bent en veel ziet
Maar ieder zijn ding natuurlijk
Ja, ja ik weet mijn recht: het aanrecht.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij mag niet eens uit de keuken komen vanavond
Heel goedquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij mag niet eens uit de keuken komen vanavond
quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:08 schreef LieLie het volgende:
Zeg, gaan we nog een keer weer bbq-en eigenlijk?
quote:
Nee, Gelredomequote:Op zaterdag 9 april 2011 12:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dus
[..]
Was ie in Paradiso?Ben jaloers op je!
Ik bedoel om bij ons te komenquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:12 schreef LieLie het volgende:
Hé, ik heb hier heel wat mensen uitgenodigd, er kwam vrijwel niemand
Maar ik wilde wel graagquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:12 schreef LieLie het volgende:
Hé, ik heb hier heel wat mensen uitgenodigd, er kwam vrijwel niemand
quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tuuuuuuuuuuurlijk![]()
Doen we weer eens met voor ons nieuwe mensjes
Hij was multiinterpretabel (is dat een woord?)quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik bedoel om bij ons te komen
Wat is het lekker, ff koffie in het zonnetje
Dan m'n amuses voorbereiden als g klaar is in de kitchen.
Oh ja zal ik eerst maar ff douchen dan
quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:35 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hij was multiinterpretabel (is dat een woord?)
Ja was tof dus? Zag dat een vriend van me een fototje had gepost op facebook, zag er indrukwekkend uit iig!quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, Gelredome. Paradiso past maar 1500 man in
.
Ja, erg tof en indrukwekkend. Goede theater show, goede visualisaties e.d. kritische ondertoon. Alles was perfect, tot het geluid aan toe.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja was tof dus? Zag dat een vriend van me een fototje had gepost op facebook, zag er indrukwekkend uit iig!
Het kán ook wel in die galmbakkenquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, erg tof en indrukwekkend. Goede theater show, goede visualisaties e.d. kritische ondertoon. Alles was perfect, tot het geluid aan toe.
Moet je ongesteld worden?quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:48 schreef LieLie het volgende:
auwwtsj.. m'n rug begint ineens pijn te doen
Ziet er cool ui!quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:00 schreef Anthraxx het volgende:
[ afbeelding ]
De Pink Floyd Pig van Animals. Hierop stond "Trust us", "Trust the government?" etc en andere leuzen gekalkt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:05 schreef Anthraxx het volgende:
'Doden bij schietpartij winkelcentrum Alphen aan de Rijn'
Crimineel zooitje daar zeg.
Dag zonnestraaltje, met jou erbij smelt alle sneeuw toch meteen?quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:43 schreef Duderinnetje het volgende:
Dag schatjes, ik zit op een Russisch vliegveld te hopen dat de sneeuw smelt en we geen vertraging hebben!
Nou owkee danquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben aan t werk, kan niet alles lezen
Hob woont tegenwoordig in Utrecht he?quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:46 schreef Stereotomy het volgende:
toch maar een smsje gestuurd naar zus om te kijken of ze daar aan het shoppen waren toen het gebeurde.
FF en Hob ook al gesignaleerd?
Ik maak me geweun sorreggeequote:Op zaterdag 9 april 2011 13:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hob woont tegenwoordig in Utrecht he?
En ik ookquote:
Klinkt goed voorbereidquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:14 schreef golfer het volgende:
Ik ben klaar met alle voorbereidende mise-en-place zaken.
Al het snij en kruidwerk is gedaan.
Vanavond alleen nog maar even rijst koken, zeekraal blancheren, vis met pancetta de oven inschuiven en een ossenhaasje bakken.
Ja zoetelijke, dat klopt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dag zonnestraaltje, met jou erbij smelt alle sneeuw toch meteen?
Ah. Je was gelukkig niet daar. Maakte me al zorgen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:21 schreef FutureFairytale het volgende:
mijn god zeg
dat incident van die bulgaren en die drugs ok.. maar dit is wel heel erg schrikken. ik hoop heel erg dat er geen bekende van me gewond of vermoord is
vanmiddag naar Alphen. ga maar omrijden langs het kanaal want het is vast nog afgesloten.
lief van je maar ik ben thuisquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Ah. Je was gelukkig niet daar. Maakte me al zorgen.
and kicking!quote:
ja jij zit ook heel dichtbij! er kwamen zelfs hulpdiensten vanuit Hoofddorp dus Alphen staat vol met politiewagens en ambulances.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:38 schreef kaasplankje het volgende:
joh!Ik was aan 't afkuisen hier en ik dacht al waarom hoor ik al die sirene's! Het is hier een dorp verder. Verschrikkelijk nieuws.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:28 schreef FutureFairytale het volgende:
de groenteboer en een caissiere zijn doodgeschoten.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:45 schreef marcodej het volgende:
6 doden, 4 heel zwaargewonden, 4 middelzwaargewonden en 2 lichtgewonden. #persco #alphen
Ja want alleen tussen allochtonen zit tuigquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:40 schreef FutureFairytale het volgende:
ik dacht eerst; dat winkelcentrum zit in een 'slechte buurt'. flats vol met allochtonen die overlast veroorzaken, drugs dealen, rondhangen etc. maar de dader is een 25-jarige jongen met blonde krullen dus dat gaat niet op.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:59 schreef Bluezz het volgende:
Amuse is klaar (tja het leven gaat hier gewoon door ondanks die shock daar)
[ afbeelding ]
Vispannetjes voor deen smeerkaas/ham/komkommer voor de
![]()
Positief denken!quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:59 schreef FutureFairytale het volgende:
ik hoop zo erg dat er geen collega's/vrienden/bekenden geraakt zijn!
ziet er heerlijk uit! en ja het leven gaat gelukkig doorquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:59 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ziet er weer heerlijk uitquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:59 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
alweer? ik hoop dat het weer mooi blijft dit keerquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ziet er weer heerlijk uitjullie hebben zoveel talent allemaal
Wij gaan vanavond BBQen
We hadden geluncht bij Brasserie Veldt. Bij het winkelcentrum van Heiloo.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ziet er heerlijk uit! en ja het leven gaat gelukkig door
Borisz; waar in Heiloo ga je eten?
Jaquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
alweer? ik hoop dat het weer mooi blijft dit keer
Ziet er goed uitquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:59 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:29 schreef PdeHoog het volgende:
Volgens mij heb ik CF en DE al een tijdje hier niet gezien dus met een beetje geluk zijn ze er niet meer
Het menu:Lekker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier wordt het een beschuitje met kaas en een glaasje ranja. Wel van een goed jaar, dat wel.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:29 schreef PdeHoog het volgende:
Volgens mij heb ik CF en DE al een tijdje hier niet gezien dus met een beetje geluk zijn ze er niet meer
Het menu:Goezoo, lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel plezier alvast.
Ik heb eindelijk gedouched & besloten dat het rokjesdag is![]()
Als ze verder nog oké eruit zien wel hoor.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:48 schreef Sarabi het volgende:
Aardappelen die al aan het uitschieten zijn, kan je die nog gewoon eten?
je hoeft niet te melden dat je ook wat in het huishouden doet hoor, dat wisten we alquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:59 schreef kaasplankje het volgende:
Lein is de deur uit, ik geef het huis even een flinke beurt. Was draait, keuken schoon, afgestofd. Zo meteen nog even stofzuigen en dweilen, en mss nog de douche als ik nog puf heb. Markt- en slager- en bakkerspullen zijn al in huis alleen de super moet nog.
Weet ik, maar dit is wat ik aan het doen ben vandaag en ik had tóch de behoefte het met jullie te delen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:00 schreef FutureFairytale het volgende:
je hoeft niet te melden dat je ook wat in het huishouden doet hoor, dat wisten we al
quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je hoeft niet te melden dat je ook wat in het huishouden doet hoor, dat wisten we al
Draagvleugelboot schijnt al die kant op te gaanquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:05 schreef TAV74 het volgende:
ah, handig, volgende keer kunnen we met de veerboot vanuit Amsterdam naar Texel
Zeeland is grotendeels ook een stuk makkelijker aan te rijdenquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:05 schreef Stereotomy het volgende:
Inpoldering van Markermeer is een beetje uit de hand gelopen
Okequote:Op zaterdag 9 april 2011 15:56 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Als ze verder nog oké eruit zien wel hoor.
Junkfooddddquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:19 schreef FutureFairytale het volgende:
heb hier nu echt ongelooflijk trek in
[ afbeelding ]
Ik heb nog zat.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:22 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, SPF 50 ingesmeerd, nu ff nog wat winkels in voor zomerkleding.
Memo, morgen 14:45 afspreken en samen erheen gaan? Want je durft vast niet alleen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:23 schreef Memento-Mori het volgende:
aaaww echt zo;n oud vrouwtje nu als ooggetuige op nos
lekkerrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:19 schreef FutureFairytale het volgende:
heb hier nu echt ongelooflijk trek in
[ afbeelding ]
ik durf wel alleen want ik heb alle aanwezigen al eens gemeetquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Memo, morgen 14:45 afspreken en samen erheen gaan? Want je durft vast niet alleen.![]()
We hebben een Maastricht-workshop georganiseerd vanuit het Maastricht-topique.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:24 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ook, maar die zitten als jutezakken
Wat? Hoe? Waar? Hoe ken je ze?quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik durf wel alleen want ik heb alle aanwezigen al eens gemeetmaar ik wil samen gana als jij niet alleen durft
![]()
Ik heb voor bij de koffie straks lekker paaseitjes van de bakker benedenquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:21 schreef Isabeau het volgende:
Oh! Ik droop al zeer teleurgesteld af bij Hema, V&D, AH en andere supermarkten omdat ze geen dragee eitjes verkopen dit jaar. De Hema had ze elk jaar en elk jaar waren die ruim voor de Pasen al uitverkocht! Dus je verwacht (winkels willen geld verdienen, toch?) dat ze er dan een keer meer van gaan inkopen? Nee, ze besluiten ze helemaal niet meer te verkopen
Maar! Mijn hart jubelde toen ik zag dat de Jumbo ze wel heeft![]()
Hoeraaaaa!! voor de Jumbo
Als je het doet, doe je het goedquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb voor bij de koffie straks lekker paaseitjes van de bakker benedenAmbachtelijk gemaakt
Soms jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
euhm die gast zelf he wss brief in auto/huis ed gevondenquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:48 schreef Stereotomy het volgende:
Da's schrikken als je niks weet, maar goed van de politie dat ze het zo kalm hebben opgelost zonder luid aan iedereen te vertellen waarom er geevacueerd zou moeten worden.
Rest de vraag: welke idioot doet er nu een bommelding?
dat ja, ze vonden een brief in zn auto waarin stond dat hij explosieven in een winkel geplaatst had.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
euhm die gast zelf he wss brief in auto/huis ed gevonden
laat ik het anders stellen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 08:22 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen, krak!
Ik dacht heerlijk te hebben uitgeslapen, was het kwart voor 8
En z80, even over dat EPD: dat komt er sowieso in elk ziekenhuis. Beetje een misverstand dat de Eerste Kamer tegen elektronische dossiers heeft gestemd hoor. Ze hebben tegen een landelijk systeem gestemd! In de meeste ziekenhuizen is het allemaal ook prima geregeld waarbij bijv verpleegkundigen alleen naar de gegevens kunnen kijken van de patiënten die op dát moment bij hun op de afdeling liggen. Het is zelfs zo dat als er bij een patiënt staat dat ze om 10:00 op de afdeling komen en hij is er al om 9:30 dan bellen ze mij op of ik er 9:30 van kan maken anders zien ze nog steeds geen gegevens.
FFT alweer onderweg naar huis met je ouders neem ik aan? Ik hoop dat ze het leuk hebben gehad
quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:39 schreef FutureFairytale het volgende:
ok dat was eng*hugs*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ohja. FFT, de N11 is dicht, wist je dat al?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:49 schreef FutureFairytale het volgende:
waarom sluiten ze alles om me heen af en melden ze het ook nooit in de krant vantevorenje kunt zo ongeveer nergens meer naartoe door kutwerkzaamheden! N11 is weer dicht dus ben weer in Alphen en sta in de file. Moet weer terug en dan nog n keer via Boskoop naar Bodegraven. Klotezooi! Kom veels te laat bij de skihutboeking in Herwijnen aan!
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ohja. FFT, de N11 is dicht, wist je dat al?
Ik kan 2 plekken bedenken, ben je bij de Shell of aan het eind van de tunnel geflitst?quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:53 schreef FutureFairytale het volgende:
![]()
![]()
ben nog geflitst in je dorp ook. Was er ff niet meer bij met mn hoofd. Zat BNR te luisteren over Alphen en er kwamen weer 3 motoragenten met sirenes want er was een ongeluk gebeurd. Daarom rijdt ander meisje. Das wel aardig. Jammer dat ik terug weer 3 kwartier om moet want slaap al kort vannacht vanwege tenniscompetitie
nou ja, positief denken. Hopelijk krijg ik straks n leuk feestje alhoewel ik nog niet echt aan n feestje denk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ja, maar ik ben dat verspookte celebs topic over plastische chirurgie op fok gewend en dan dit!quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:26 schreef Stereotomy het volgende:
Heh, ook via nu.nl daarop gekomen Isa?
Wereldrecord cosmetische ingrepen.
hier tegen de lekkere trek een halve ananas en een scheut rum in de pan gegooid.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:35 schreef Stereotomy het volgende:
Heb lekkere trek. Niks in huis (bewust) dus maar een Cup a Soupje nemen.
KFC zit om de hoekquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:35 schreef Stereotomy het volgende:
Heb lekkere trek. Niks in huis (bewust) dus maar een Cup a Soupje nemen.
shhhhhquote:
er zit daar nu ook een tupperwarewinkel op dat rijtjequote:Op zaterdag 9 april 2011 21:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
shhhhh
En de Mac, BK en Febo tegenwoordig. De Febo is een franchise gerund door Turken
Zou best kunnen. Wisselt per Febo denk ikquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
shhhhh
En de Mac, BK en Febo tegenwoordig. De Febo is een franchise gerund door Turken
Da's vroegquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:32 schreef golfer het volgende:
Bezoek is de deur uit. Het eten was erg geslaagd en smaakte prima.
CFquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's vroegHier gaan ze eindelijk aan de drank
Ja, ze zijn afhankelijk van openbaar vervoer en wegens werkzaamheden aan het spoor moeten ze met 2 overstappen via Haarlem en Leiden in Utrecht zien te komen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:47 schreef PdeHoog het volgende:
Het spel begon eng te worden. Ik hou niet van engquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb dragee eitjes
En Ross wil dat Lein een heeeeel eng spel gaat spelen omdat ze snel bang is
Amnesia, ech tof overigens.
That's the spiritquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:47 schreef PdeHoog het volgende:
Nou, ik heb hem ook niet uitgespeeld hoorquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:58 schreef Leintjeuh het volgende:
Het spel begon eng te worden. Ik hou niet van eng
Verstoppen is al erg genoegquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:13 schreef Isabeau het volgende:
Nou, ik heb hem ook niet uitgespeeld hoorWas wel wat verder, maar het werd me te erg met rennen, verstoppen, hallucinaties en iemand die je op de hielen zit en je wil doden terwijl je niet kan vechten.
Je moest je was nog doenquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:00 schreef Stereotomy het volgende:
Hm, vroeg naar bed gaan dan maar vandaagIs ook nodig, zie dat ik gemiddeld om 1:30 naar bed ga doordeweeks, geen wonder dat ik geen ochtendmens ben
Toch morgen naar het zkh weer, wat werk verzetten.quote:
Op een zondag!quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:30 schreef Bluezz het volgende:
Ja,dat is best een lastig vraagstuk, zo'n lunch
2 boterhammetjes smeren met beleg en een yoghurtje mee? Of is dat wel een hele rare gedachtequote:Op zaterdag 9 april 2011 23:32 schreef Stereotomy het volgende:
Op een zondag!
Personeelskantine dicht, woekerprijzen in het bezoekersrestaurant... hmmm
quote:
Ik lag toch op bed, tv kijken. Ik viel in slaap bij mijn favoriete series. Toch maar eens klagen bij de specialist dat hij me gauw beter moet maken.quote:
Ah, gezellig!quote:Op zondag 10 april 2011 07:48 schreef Isabeau het volgende:
We hebben heel lang gekletst en Lein heeft een hele tijd Insomnia gespeeld (echt te eng) en toen heeft Ross haar nog geholpen met iets en zijn we gaan slapenWe hadden ook samen Indonesisch gekookt. Lein had geweldige kipsate en bami gemaakt en ik had rendeng gemaakt.
En ik snap niet waarom ik alweer wakker was aangezien ik geloof ik 1:30 ging slapen
Dan boft hij dubbel dat je indisch kan koken!quote:Op zondag 10 april 2011 08:02 schreef Isabeau het volgende:
Ross vindt Indonesisch eten geloof ik het beste aan NederlandNou ja, op mij na natuurlijk
Soms let ik er wel op en soms verzin ik zelf iets. Het experiment van varkensvlees met 3 soorten gember was een geslaagd probeersel.quote:Op zondag 10 april 2011 08:11 schreef Isabeau het volgende:
Het is eigenlijk gewoon een kwestie van een hele zooi kruiden bij het vlees gooien
Ik let nooit meer op hoeveelheden of zo.
Het lijkt me zwaar, maar wie weet?quote:Op zondag 10 april 2011 08:23 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb alleen nu bijna alles wat me lekker lijkt uit mijn indonesisch kookboekje gemaakt, tijd voor een nieuwe keuken om te ontdekkenIk heb nog een Poolse keuken kookboek, zou dat wat zijn?
Goed dat ik het weetquote:Op zondag 10 april 2011 08:02 schreef Isabeau het volgende:
Ross vindt Indonesisch eten geloof ik het beste aan NederlandNou ja, op mij na natuurlijk
Dat doe je goedquote:Op zondag 10 april 2011 09:51 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhEr wordt een ontbijtje voor me gemaakt
Verse sinaasappelsap en pannekoekjes met blauwe bessen
Neequote:
Ahh oke....quote:Op zondag 10 april 2011 09:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NeeDoet CF goed
Ze mogen vaker blijven slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |