abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95243984
;)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_95244080
*hap* :9
pi_95244213
Sun! Ik zit me netaf te vragen wat jullie gaan maken voor morgenavond?

En voor Pee, die nu zijn toetje staat te maken, een deel van ons toetje voor morgen geproefd
pi_95244375
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 23:40 schreef Bluezz het volgende:
ik heb vanmiddag op school besloten dat we gewoon lekker gaan bbq'en :Y) :+ en als het te koud is doen we truien aan, drinken we er whisky bij of we gaan gewoon binnen zitten O-)
pi_95244419
Goed plan!
Ik wil graag even buiten de eerste borrel doen en de amuse of zo en dan naar boven vertrekken voor de rest (dan wordt het toch te koud en bij ons is het altijd wat omslachtig qua logistiek.
pi_95244452
Ja, heel erg warm wordt het niet, maar dan is het hier vaak nog weer een graadje warmer dan elders :)
pi_95244494
OH MY! Brad wordt zojuist per ongeluk neergeschoten door zn broer, de agent! niet doodgaan :'(

/ATWT
pi_95244516
Brad! :o *geeft hem een klap in zijn face o|O
pi_95244699
:W tukken gaat.. ben echt gesloopt van afgelopen week, hakt er weer ff lekker in en soms vergeet ik even dat dat gewoon zo is bij mij 8)7 Maar goed, heb het me voor morgen dus niet al te ingewikkeld gemaakt. Ga op tijd boodschappen doen, dan lekker een lange wandeling maken, dan voorbereiden.. relaxt aan dus :s)

Daaaag :*
  vrijdag 8 april 2011 @ 23:51:27 #10
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_95244723
Op Augusta is het ook weer erg leuk.
Het toernooi dat ik in 1987 voor het eerst zag en mij in 1988 deed besluiten dat ik die sport ook wilde gaan doen en waar mijn usernaam vandaan komt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_95245282
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 23:40 schreef Bluezz het volgende:

En voor Pee, die nu zijn toetje staat te maken, een deel van ons toetje voor morgen geproefd
Ik had hem gezien _O_

Overigens is het toetje van morgenavond al klaar :9~ En zo onaf als-ie nu nog is, is-ie alvast errug :9~
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_95245306
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 23:43 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

ik heb vanmiddag op school besloten dat we gewoon lekker gaan bbq'en :Y) :+ en als het te koud is doen we truien aan, drinken we er whisky bij of we gaan gewoon binnen zitten O-)
_O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_95245517
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 23:44 schreef Bluezz het volgende:
Goed plan!
Ik wil graag even buiten de eerste borrel doen en de amuse of zo en dan naar boven vertrekken voor de rest (dan wordt het toch te koud en bij ons is het altijd wat omslachtig qua logistiek.
wordt een leuke middag/avond ^O^
pi_95245518
En nu vind ik het tijd om naar bed te gaan :) :W
pi_95245556
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 00:08 schreef PdeHoog het volgende:
En nu vind ik het tijd om naar bed te gaan :) :W
ik ook. ik word rond 5u wakker gebeld en dan mag ik naar Schiphol rijden :')
trusten :W
  zaterdag 9 april 2011 @ 00:13:00 #16
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_95245704
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 00:08 schreef FutureFairytale het volgende:

wordt een leuke middag/avond ^O^
Ja, dat hoop ik wel.
haalt het natuurlijk niet bij afgelopen week met al dat lekkers van jullie, maar we doen ons best. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_95245892
Ben benieuwd P!

Wordt een leuke avond dus B&G en S&T. :)

Ok ik ben toch meer verbelgst dan ik dacht, ik zeg net het woord 'omlegging' in een zin, zonder erover na te denken. Sterker nog ik moest hard nadenken voor ik op 'omleiding' kwam :')
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_95246013
Oh Bluezz, cake met olijfolie! Lekker! Ik heb 't ook eens geprobeerd en was aangenaam verrast :Y

Perencidertje :Y) Maar wij gaan er zo in, morgen een lange dag voor de boeg :)
pi_95246127
Tijd voor bed, Trusten liefjens en tot morgen P ( en CF en mr CF) :W
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_95246186
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 00:21 schreef ColdFeet het volgende:
Maar wij gaan er zo in, morgen een lange dag voor de boeg :)
Je kan hem zo lang maken als je wil :Y)
pi_95246192
Oh wacht ff...ik ging slapen he :? :P net nog maar even een playlistje voor de achtergrond muziek gemaakt *) Weten we iig zeker dat er niet zometeen vier hollandse belgen het huis uit rennen omdat Metallica, Sabaton of Iron Maiden begon te spelen :Y)
pi_95246211
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 00:26 schreef PdeHoog het volgende:
Je kan hem zo lang maken als je wil :Y)
Hij begint iig vroeg - morgenochtend kraamvisite :O
pi_95246250
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 00:27 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Hij begint iig vroeg - morgenochtend kraamvisite :O
Arme jij :o Naar nieuwe babies kijken -O- Er is iig voldoende drank morgenavond om al je zorgen weg te drinken :Y) Vognier, Chardonnay and Sauvignon Blanc *)
pi_95246262
Nu echt weg :W
pi_95246280
Ik zei Trusten }:|
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')