ik heb vanmiddag op school besloten dat we gewoon lekker gaan bbq'enquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:40 schreef Bluezz het volgende:
Sun! Ik zit me netaf te vragen wat jullie gaan maken voor morgenavond?
Ik had hem gezienquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:40 schreef Bluezz het volgende:
Sun! Ik zit me netaf te vragen wat jullie gaan maken voor morgenavond?
En voor Pee, die nu zijn toetje staat te maken, een deel van ons toetje voor morgen geproefd
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ik heb vanmiddag op school besloten dat we gewoon lekker gaan bbq'en![]()
en als het te koud is doen we truien aan, drinken we er whisky bij of we gaan gewoon binnen zitten
wordt een leuke middag/avondquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:44 schreef Bluezz het volgende:
Goed plan!
Ik wil graag even buiten de eerste borrel doen en de amuse of zo en dan naar boven vertrekken voor de rest (dan wordt het toch te koud en bij ons is het altijd wat omslachtig qua logistiek.
ik ook. ik word rond 5u wakker gebeld en dan mag ik naar Schiphol rijdenquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:08 schreef PdeHoog het volgende:
En nu vind ik het tijd om naar bed te gaan![]()
Ja, dat hoop ik wel.quote:
Je kan hem zo lang maken als je wilquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:21 schreef ColdFeet het volgende:
Maar wij gaan er zo in, morgen een lange dag voor de boeg
Arme jijquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hij begint iig vroeg - morgenochtend kraamvisite
*ril*quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:32 schreef DarkElf het volgende:
*grin een 750 ml fles parfum is de ibood! 750 ml
jA VEEL PLEZIER JULLIE *o*quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:24 schreef DarkElf het volgende:
Tijd voor bed, Trusten liefjens en tot morgen P ( en CF en mr CF)
quote:
Ah, de Infusion d'Hommequote:Op zaterdag 9 april 2011 00:32 schreef DarkElf het volgende:
*grin een 750 ml fles parfum is de ibood! 750 ml
Huilie, ik zit hier gewoon te lezenquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:11 schreef Stereotomy het volgende:
Steeheeer waarom ben je tegen niemand aan het praten hier
Nou ja, je voelt je iig kennelijk uitgeslapen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 08:22 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen, krak!
Ik dacht heerlijk te hebben uitgeslapen, was het kwart voor 8
En z80, even over dat EPD: dat komt er sowieso in elk ziekenhuis. Beetje een misverstand dat de Eerste Kamer tegen elektronische dossiers heeft gestemd hoor. Ze hebben tegen een landelijk systeem gestemd! In de meeste ziekenhuizen is het allemaal ook prima geregeld waarbij bijv verpleegkundigen alleen naar de gegevens kunnen kijken van de patiënten die op dát moment bij hun op de afdeling liggen. Het is zelfs zo dat als er bij een patiënt staat dat ze om 10:00 op de afdeling komen en hij is er al om 9:30 dan bellen ze mij op of ik er 9:30 van kan maken anders zien ze nog steeds geen gegevens.
FFT alweer onderweg naar huis met je ouders neem ik aan? Ik hoop dat ze het leuk hebben gehad
Dat komt nog. En morgen wordt het ook nog warmer.quote:Op zaterdag 9 april 2011 08:28 schreef Isabeau het volgende:
En waarom straalt de zon niet als ik een dagje vrij heb? Nou?
Lein, goooodmeurning!quote:Op zaterdag 9 april 2011 08:29 schreef Leintjeuh het volgende:
Cake met olie? Vloeken, Bluezz. Vloeken in de CULKerk :w
Ik kom er zo aan, nog even geduldquote:Op zaterdag 9 april 2011 08:28 schreef Isabeau het volgende:
En waarom straalt de zon niet als ik een dagje vrij heb? Nou?
Tel je zegeningen, sommige mensen hebben niet eens een logeerkamer.quote:Op zaterdag 9 april 2011 08:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lein, goooodmeurning!
Morgen warm? Nou, dan reken ik daar maar op
Ik moet hier nog een logeerkamer opruimen
quote:
Ik heb zelfs een was- cq rommelkamerquote:Op zaterdag 9 april 2011 08:33 schreef krakkemieke het volgende:
Tel je zegeningen, sommige mensen hebben niet eens een logeerkamer.
Slaap lekker, DEquote:
quote:
Lekkerquote:
zo wow! respect hoor!quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:23 schreef borisz het volgende:
Broertje moet als slotactiviteit van zijn eerste periode de vierdaagse in Nijmegen lopen. 50KM met 30kilo.
Held als hij dat uitloopt
50km? Nee joh.....de militairen lopen maar 40 hoorquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:23 schreef borisz het volgende:
Broertje moet als slotactiviteit van zijn eerste periode de vierdaagse in Nijmegen lopen. 50KM met 30kilo.
Held als hij dat uitloopt
Tofquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:22 schreef Anthraxx het volgende:
Roger Waters was trouwens enorm gaaf. Zelden zo'n goede show gezien. Niet te vergelijken met andere concerten. Zo'n hoog niveau. Geluidskwaliteit dik in orde (en dat in een galmtempel), visueel adembenemend en een goede kritische ondertoon naar alle ellende in de wereld
.
Hij zegt 50quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
50km? Nee joh.....de militairen lopen maar 40 hoorOverigens vind ik hem dan wel een held
Zomaar?quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:48 schreef LieLie het volgende:
auwwtsj.. m'n rug begint ineens pijn te doen
Ik heb 40 gedaan en vond dat ver genoegquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:49 schreef borisz het volgende:
Hij zegt 50. BIj 40 blijft het ook een held
. Ik zie het mezelf niet doen
.
Zomaar ja!quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zomaar?
Psychosomatisch omdat je vriend een week weg gaat?
Ja maar ja maar dat kan niet anders als golfer er ook van mee wil etenquote:Op zaterdag 9 april 2011 08:29 schreef Leintjeuh het volgende:
Cake met olie? Vloeken, Bluezz. Vloeken in de CULKerk :w
Dusquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:08 schreef Anthraxx het volgende:
Oh en cake met olie wordt wel lekker smeuïg en zacht. Je gebruikt veel minder olie dan roomboter en het is echt heerlijk.
Was ie in Paradiso?quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:22 schreef Anthraxx het volgende:
Roger Waters was trouwens enorm gaaf. Zelden zo'n goede show gezien. Niet te vergelijken met andere concerten. Zo'n hoog niveau. Geluidskwaliteit dik in orde (en dat in een galmtempel), visueel adembenemend en een goede kritische ondertoon naar alle ellende in de wereld
.
Lekker is dat he?quote:
Geen idee. Ik denk het bijna van wel.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:48 schreef Isabeau het volgende:
En waarom lopen militairen maar (nog steeds ver) 40 km dan? Omdat ze die zware bepakking mee moeten sjouwen?
Zeg...hij moet kokenquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja maar ja maar dat kan niet anders als golfer er ook van mee wil eten
Hij mag niet eens uit de keuken komen vanavondquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:07 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg...hij moet kokenWie heeft er iets gezegd over mee-eten?
Tuuuuuuuuuuurlijkquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:08 schreef LieLie het volgende:
Zeg, gaan we nog een keer weer bbq-en eigenlijk?
quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tuuuuuuuuuuurlijk![]()
Doen we weer eens met voor ons nieuwe mensjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |