Ik zeg niks. Of ze een beest is kan jij all1 antwoordt op geven.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:17 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat het vrouwtje het beestje is?
Dat zou ik kunnen doen jaquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zeg niks. Of ze een beest is kan jij all1 antwoordt op geven.
Verdommequote:Op zondag 10 april 2011 08:30 schreef IPeePie het volgende:
316759621![]()
En nu kan je niet zeggen dat hij geen spec heeft
quote:Op zondag 10 april 2011 08:30 schreef IPeePie het volgende:
316759621![]()
quote:Jan-Peter de Wagt heeft volgens mij potentieel. Hij is 15 jaar en lijkt iets extra's te hebben.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel ongeveer slecht zijn. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens slecht kunnen worden.
Het is lastig deze speler te evalueren zonder te vermelden dat hij technisch is, hij lijkt een aangeboren balgevoel te hebben.
Geven we hem een contract, baas?
| 1 2 3 4 5 6 7 | Keepen: onbekend (max. waardeloos) Verdedigen: redelijk (max. redelijk) Positiespel: onbekend (max. zwak) Vleugelspel: onbekend Passen: onbekend (max. redelijk) Scoren: zwak (max. redelijk) Spelhervatting: onbekend |
Dat is een leuk toppertjequote:Op zondag 10 april 2011 08:54 schreef BrandX het volgende:
deze 16 jarige YP van een paar weken terug bleek overigens verrassend leuk:
[ code verwijderd ]
wel de verkeerde spec voor een vleugelspelerquote:Op zondag 10 april 2011 08:30 schreef IPeePie het volgende:
316759621![]()
quote:Op zondag 10 april 2011 09:15 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wel de verkeerde spec voor een vleugelspeler
quote:Geld voor voormalige speler
Je team heeft 124 360 ¤ gekregen, omdat je voormalige speler Artem Kamyshanskiy (211483160) onlangs is verkocht voor 3 109 000 ¤.
beetje heel erg jammer van zn leeftijd.. maar goed ik mag niet klagen.. want ik heb al een paar leuke spelertjes in mn jeugd..quote:Commentaar van de scout
Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Merlijn van der Meulen is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 16 jaar en 92 dagen.
Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens goed kunnen worden. Zijn overall vaardigheden zijn matig. Dus wellicht is hij wat voor ons. Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel ongeveer zwak zijn.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
dat is zeker leukquote:Op zondag 10 april 2011 08:54 schreef BrandX het volgende:
deze 16 jarige YP van een paar weken terug bleek overigens verrassend leuk:
[ code verwijderd ]
17j47dquote:Op zondag 10 april 2011 10:12 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat is zeker leuk
Kan je hem op 17 jr en 0 dg promoveren?
altijd lekker meegenomen!quote:
heb je nog andere talenten die je traint en die beter of jonger zijn?quote:Op zondag 10 april 2011 10:18 schreef BrandX het volgende:
[..]
17j47d
Hij is nu 16,92 en kan over 57 dagen gepromoveerd worden
Nog steeds leuk natuurlijkIk zit nu alleen te twijfelen of ik voor hem mijn training even om moet zetten naar passen of naar scoren. Tips anyone?
[..]
altijd lekker meegenomen!
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | 15 jaar en 93 dagen Keepen: onbekend Verdedigen: onbekend Positiespel: zwak (max. matig) Vleugelspel: onbekend Passen: onbekend (max. redelijk) Scoren: onbekend Spelhervatting: onbekend |
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | Pepijn Walvisch +3 16 jaar en 1 dagen [Krachtig] Keepen: onbekend Verdedigen: onbekend Positiespel: onbekend Vleugelspel: onbekend Passen: slecht (max. slecht) Scoren: onbekend (max. matig) Spelhervatting: onbekend |
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | Johan Rinnooy Kan 16 jaar en 56 dagen Keepen: onbekend Verdedigen: onbekend (max. goed) Positiespel: onbekend Vleugelspel: onbekend Passen: onbekend Scoren: matig (max. onbekend) |
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | Mikael 't Hoen 17 jaar en 0 dagen Keepen: onbekend Verdedigen: onbekend Positiespel: onbekend (max. zwak) Vleugelspel: onbekend (max. matig) Passen: matig (max. redelijk) Scoren: onbekend Spelhervatting: onbekend |
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | Franklin Tromp 17 jaar en 11 dagen Keepen: onbekend Verdedigen: onbekend Positiespel: onbekend Vleugelspel: waardeloos (max. onbekend) Passen: waardeloos (max. waardeloos) Scoren: onbekend (max. goed) Spelhervatting: onbekend |
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |