daar wil ik wel foto of een filmpje van zien..quote:Op zondag 10 april 2011 20:25 schreef Drassss het volgende:
Als ik deze ga winnen vreet ik mijn sok op.
Filmpje. Een foto zegt weinig.quote:Op zondag 10 april 2011 20:27 schreef MrMoon het volgende:
[..]
daar wil ik wel foto of een filmpje van zien..
Precies wat ik dachtquote:Op zondag 10 april 2011 20:27 schreef MrMoon het volgende:
[..]
daar wil ik wel foto of een filmpje van zien..
quote:In de 28e minuut sneed Tobias Falkström vanaf rechts het strafschopgebied in, zette zijn tegenstander met een schijnbeweging op het verkeerde been en scoorde 1-0 voor Dynamo.
Net even in HO! gecontroleerd, ik blijk 'm toch ook wel eens mee te krijgenquote:Op zondag 10 april 2011 20:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja. Ik was net even op HAG aan het lezen...
quote:In de 28e minuut verraste Kristiaan van Groningen de tegenstander met een pass over 40 meter naar Anthony van Groningen, die geen moment aarzelde en uit de draai de 0-1 inknalde.
quote:
ach.. ik hoor ook te verliezen.. dus ik kon er op wachten..quote:
quote:Een paar geweldige acties op de rechterflank zorgden ervoor dat bosjesmannen-speler Rikkert van Kasteel in de 32e minuut de 1-1 kon scoren. Het was weer gelijk.
quote:Op zondag 10 april 2011 20:33 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ach.. ik hoor ook te verliezen.. dus ik kon er op wachten..
[..]
Daar ben je blij om?quote:
Nu maar hopen dat geen Adebayor-actie isquote:Seran Sepúlveda van het bezoekende team kon met een geweldige kopbal de 1-1 gelijkmaker scoren in de 34e minuut, na goed werk op rechts.
1-3quote:Op zondag 10 april 2011 20:34 schreef Gijs_ het volgende:
Wat is iedereen verheugd met tegendoelpunten vanavond
niet verheugd natuurlijk... maar het mag een wonder heten als ik überhaupt een punt meeneem..quote:Op zondag 10 april 2011 20:34 schreef Gijs_ het volgende:
Wat is iedereen verheugd met tegendoelpunten vanavond
quote:Een discutabele penalty in de 35e minuut gaf de thuisploeg een 2-1 voorsprong. De keeper had geen schijn van kans toen Alexandre Demeyer de bal gedecideerd langs hem schoot.
Dat schiet opquote:07:00
Het gejuich van de TTNWS-fans was tot in de wijde omtrek van het stadion te horen toen Gabriel Camptor door het midden doorbrak en de voorsprong van zijn team vergrootte tot 3-0.
05:20
TTNWS kwam op 2-0: Amitai Yeshua kopte een hoekschop mooi door naar Germain Largilličre, die vlammend uithaalde naar de verre hoek.
02:44
Geoffrey Simonet bracht TTNWS met 1-0 aan de leiding toen hij succesvol de centrale verdediging uitkapte en de bal onhoudbaar rechts van de keeper inknalde.
VJquote:Tot diepe teleurstelling van de Klitters-fans kon Tom Ballegooij de pijn echt niet verbijten en dus moest hij van het veld. Reserve Sigurd Thøgersen nam zijn positie over.
quote:37:28
De getructe bewegingen van KKA-speler Ron van der Hoff vielen niet in goede aarde bij het thuispubliek. Zeker niet toen hij in de 37e minuut een pass van links knap meenam en doeltreffend uithaalde: 0-1.
Hehe, inderdaadquote:Op zondag 10 april 2011 20:38 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Toppertje, die nieuwe wingert van Flap
nee, maar het was toch al zeker dat ik zou verliezenquote:
quote:
Ok.quote:Op zondag 10 april 2011 20:38 schreef BrandX het volgende:
[..]
nee, maar het was toch al zeker dat ik zou verliezen
Dus dan maar gewoon het vrolijk bekijken
Hij had een SE en 1 gewone goal.
Ik had een net gemiste kans.
Dus wie weet, ik ga voor de 3-1, ben ik happy mee
quote:In de 39e minuut kwam de thuisploeg met 2-1 voor te staan. Na een voorzet van rechts stiftte Sascha Abfalterer de bal over de uitgelopen keeper, die tevergeefs naar de bal grabbelde.
finnenquote:Op zondag 10 april 2011 20:41 schreef MrMoon het volgende:
alltid ziet er goed uit moet ik zeggen..
al mn spelers komen uit finland
Hmm, ik kom "iets" te kortquote:1 286 113 81 97 275 107 74 95 F.C. Klitters
2 283 99 78 106 272 98 69 105 VV HJD
3 271 102 72 97 261 100 66 95 V.V.KH
4 263 126 75 65 253 126 63 64 de ceetjes
5 254 98 87 73 252 97 83 72 sc Friesenveen
6 249 107 84 58 244 107 80 57 batonga FC
7 235 102 75 79 230 97 65 69 The Puzzers
8 219 69 93 61 208 68 81 59 De Gekleurde Prent
hehe.. doe je goed..quote:Op zondag 10 april 2011 20:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
Zo. De belangrijkste middenvelder van mijn tegenstander ligt er ook uit...
Mn huisgenoot had dat vorige week met alleen zn eigen mids...quote:Op zondag 10 april 2011 20:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Yup. Al 3 middenvelders in de lappenmand...
Volgens mij heb ik geluk gehadquote:Op Twitter werd een ruststand van 0-2 gemeld.
Geestdrift had het meeste balbezit, namelijk 54 procent.
Dat kan ik me wel voorstellen ja...quote:Op zondag 10 april 2011 20:46 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Mn huisgenoot had dat vorige week met alleen zn eigen mids...
Die was niet zo blij
Bullshit.quote:De naam van Diederick van Oostrum galmde door het stadion nadat hij in de 12e minuut na een aanval door het midden Revival op een 1-0 voorsprong had gezet.
herkenbaar probleem. Ik heb er 2 in de lappenmand, speel aangepast daardoorquote:Op zondag 10 april 2011 20:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Yup. Al 3 middenvelders in de lappenmand...
Het gaat over mijn wedstrijd. 2 mids van mijn tegenstander, en 1 van mij eruit geschopt.quote:Op zondag 10 april 2011 20:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
herkenbaar probleem. Ik heb er 2 in de lappenmand, speel aangepast daardoor
Hier 1 in de lappen mand. Gelukkig zit ie al op +1 en kan ie zsm de deur uit.quote:Op zondag 10 april 2011 20:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
herkenbaar probleem. Ik heb er 2 in de lappenmand, speel aangepast daardoor
Het kloptquote:Op zondag 10 april 2011 21:05 schreef Flappekz het volgende:
Ik lees net op een HT-forum dat alltid de uitslagen van de huidige wedstrijden in NL schijnt weer te geven. Ik ga niet kijken!
hmmz.. das ook vaag..quote:Op zondag 10 april 2011 21:05 schreef Flappekz het volgende:
Ik lees net op een HT-forum dat alltid de uitslagen van de huidige wedstrijden in NL schijnt weer te geven. Ik ga niet kijken!
Grappig inderdaad... Dat krijg je ervan als je rechtstreeks in de DB van HT komt...quote:Op zondag 10 april 2011 21:05 schreef Flappekz het volgende:
Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken.quote:
Ik heb het wel gedaan.quote:Op zondag 10 april 2011 21:10 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken.
Ik welquote:Op zondag 10 april 2011 21:10 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken.
Edit, laat maar.quote:Op zondag 10 april 2011 21:05 schreef Flappekz het volgende:
De uitslag van de huidige wedstrijd schijnt op alltid.org al te worden weergegevenquote:
2e redding van mijn keep!quote:De gelijkmaker voor de bezoekers leek bijna een feit in de 52e minuut, toen Freek-Jan Klompe op de linkerflank het duel met zijn tegenstander aanging, maar Erben Warnaar zegevierde en blokte het schot.
Ah joh kijk ook ff.quote:Op zondag 10 april 2011 21:10 schreef Flappekz het volgende:
[..]
1-5quote:Op zondag 10 april 2011 21:15 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik ook niet..
wat wordt je uitslag dan?
Ik hoop dat ik geen blessures krijg voor de rest maakt het weinig uitquote:Op zondag 10 april 2011 21:16 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ah.. 3 - 1 verlies hier.. ik ga dus ook niet meer scoren..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |