quote:17:13
W.V. nam na 17 minuten de leiding toen Roberto Ricardo Pinto op links doorbrak en de bal in de verre hoek plaatste. De keeper wist zijn vingers nog wel tegen de bal te krijgen, maar kon niet vermijden dat de bal over de doellijn rolde: 1-0 voor de thuisploeg.
HOPPAAA!quote:20:28
De crosspass van Denisas Stankovskis zette de verdediging op het verkeerde been. Ed van Laer ving de bal op zijn borst op en haalde uit: 0-1.
Voor zover ik weet, is dat geen SE.quote:Op zondag 10 april 2011 20:19 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
En alweer 1-1, winger-SE... Is toch ongelovelijk hoe ik die iedere keer weer tegen lijk te krijgen. Wat moet er zo bijzonder aan de tegenstander/of zo slecht aan mijn team zijn dat dit SE zo fokking vaak voor komt?
quote:Erben Warnaar kreeg in de 20e minuut een high five van zijn medespelers toen hij het schot van Zdenko ¦ipi knap wist te keren.
quote:
quote:
Is het wel, winger die bij 'voldoende vleugelspel' de bal voor slingert en de bal die afgemaakt wordt door een andere vleugelspeler of spits (wordt in ieder geval genoemd in H13 van de spelregels). Ik kan me echter niet heugen er ooit eentje mee te hebben gekregen en voor mijn gevoel krijg ik er minstens 4-5 per seizoen om m'n oren.. Nouja, 't zal wel meevallen al met al, ik word er af en toe echter wel helemaal gek van..quote:Op zondag 10 april 2011 20:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet, is dat geen SE.
quote:
Ja. Ik was net even op HAG aan het lezen...quote:Op zondag 10 april 2011 20:24 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Is het wel, winger die bij 'voldoende vleugelspel' de bal voor slingert en de bal die afgemaakt wordt door een andere vleugelspeler of spits (wordt in ieder geval genoemd in H13 van de spelregels). Ik kan me echter niet heugen er ooit eentje mee te hebben gekregen en voor mijn gevoel krijg ik er minstens 4-5 per seizoen om m'n oren.. Nouja, 't zal wel meevallen al met al, ik word er af en toe echter wel helemaal gek van..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |