Ik had niet anders van je verwachtquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
aightik luister wel alleen als er ook muziek is op de nationale radio, of reclame
Kloptquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:47 schreef naatje_1 het volgende:
http://onzinradio.nl/stat moet worden aangepast
Avond SVquote:
prima, je bent een heldquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Klopt
En ik had het niet over de meet
en alle wijzigingen staan in de mail
Even opnieuw downloaden. Ik had vanmiddag precies hetzelfde namelijkquote:
Nietwaarquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:52 schreef Snuf. het volgende:
Naatje en Lama en Goudvis gingen mij pesten om mijn MacBook Pro
Dat van het niet missen was maar een grapje hoorquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:50 schreef naatje_1 het volgende:
Al begin je dat engelengeduld van je volgens mij wel een klein tikkeltje te verliezen
Dan ben je opgegevenquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:58 schreef Myraela het volgende:
Whut, ik wil ergens "Goed toch" typen en typ gewoon automatisch "Goed topic"
De fok! schade is onherstelbaarquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:58 schreef Myraela het volgende:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:58 schreef Myraela het volgende:
Liever 1 goed topic in ONZ dan 10 in OUDquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:58 schreef Myraela het volgende:
ONZquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:59 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Liever 1 goed topic in ONZ dan 10 in OUD
Gezelligquote:
Slaap lekker Jofuquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja m'n bedje opzoeken en kussens knuffelen bij gebrek aan beter.. Morgen maar wat verzoekjes in Draakje gooien voordat ik naar m'n werk ga, kan ik mooi de hele ochend luisteren..
veel plezier in dromenlandquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja m'n bedje opzoeken en kussens knuffelen bij gebrek aan beter.. Morgen maar wat verzoekjes in Draakje gooien voordat ik naar m'n werk ga, kan ik mooi de hele ochend luisteren..
Inderdaadquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:01 schreef naatje_1 het volgende:
We hebben geconstateerd dat ik, snuf, lama en goudvis allen prototype fokkers zijn en door fok zijn beïnvloed. Alleen lama misschien niet zoveel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stereotype bedoel je?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:01 schreef naatje_1 het volgende:
We hebben geconstateerd dat ik, snuf, lama en goudvis allen prototype fokkers zijn en door fok zijn beïnvloed. Alleen lama misschien niet zoveel.
Tis er alleen zo stilquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
veel plezier in dromenland
nee, prototype, want, in ieder geval ik, was al fokker voordat ik op fok zat. Dus prototype. We zijn niet helemaal fokker nog.quote:
gaan wij dansen dit uurtje?quote:
* Carooltje79 en Knetter gaan samen dansenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gaan wij dansen dit uurtje?![]()
Goede terechte klacht spoel het doorquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Alleen dat 2e gedeelte duurt zo lang
quote:
dat is dan wel weer jammerquote:
Je hebt DM is niet super erg blues maar wel een beetjenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zolang het blues is en ik het heb mag het
Deze dus.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik vertrouw op valhallen zijn smaak
Kijk je geen darts of is dit niet live?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:25 schreef djkoelkast het volgende:
Lievjes hou het heel, draakje om 1:00u tot 2:00u en van 3:00u tot weet ik veel en ik ga slapen
slaap lekkerquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:25 schreef djkoelkast het volgende:
Lievjes hou het heel, draakje om 1:00u tot 2:00u en van 3:00u tot weet ik veel en ik ga slapen
Nee. Het is live op donderdag.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:25 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Kijk je geen darts of is dit niet live?
Darten is leuk om te kijkenquote:
laterzz kerelquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:25 schreef djkoelkast het volgende:
Slaap lekker Koelkastquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:25 schreef djkoelkast het volgende:
Samenvattingenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:26 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Darten is leuk om te kijkenVoor mij is het live want ik heb het niet gezien en nog niet de uitslag gezien omg
Trustenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:25 schreef djkoelkast het volgende:
Dan moet ik altijd werkenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Samenvattingen![]()
Ik wil live![]()
Do van 20-23 ongeveer
ja hej, logisch hehquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:26 schreef Snuf. het volgende:
Omg zelf op twitter gaan er berichten rond dat je moet luisteren naar Onzin Radio omdat er toffe muziek is
Nee, het is een heel oud volksliedje en the dubliners hebben het als eerst een hit gemaakt.quote:
daarom ook die vraagtekens rond origineelquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nee, het is een heel oud volksliedje en the dubliners hebben het als eerst een hit gemaakt.
Toen deze en als laatst die van metallica
De versie van the dubliners is trouwens helemaal geweldig
waarom 160quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:32 schreef naatje_1 het volgende:
Stream Status: Stream is up at 160 kbps with 11 of 500 listeners (11 unique)
Listener Peak: 23
Ik ga hem meteen na mijn show even youtubenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Serieus dat nummer is zo stoer die moet je gewoon draaien
hmm, moge dr best wa meer worden van mij!quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:32 schreef naatje_1 het volgende:
Stream Status: Stream is up at 160 kbps with 11 of 500 listeners (11 unique)
Listener Peak: 23
Hij mag wel iets hoger hoorquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Goeie vraag.... Zo staat hij altijd bij mij
Slaap lekker SVquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:38 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga ook maar slapen denk ik....
Truste manquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:38 schreef Spaghettivreter het volgende:
Pointer sisters - Firequote:Op vrijdag 8 april 2011 23:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kutbrandweer, ik kan toch niet slapen als ze onder mijn flatje een bedrijf aan het openbreken zijn om een brandje te gaan blussen![]()
Zijn er Soul platen met " fire" als thema?
slapen tijdens deze bazenmuziekquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:38 schreef Spaghettivreter het volgende:
quote:
quote:
Thnxquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
slapen tijdens deze bazenmuziek![]()
Nja, veel plezier in dromenland en trusten en zulks
kun je wel goeien muziek luisteren.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kutbrandweer, ik kan toch niet slapen als ze onder mijn flatje een bedrijf aan het openbreken zijn om een brandje te gaan blussen![]()
En mag jij wel gewoon daar blijven?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
Blues dan haha, sorry hoor schatjequote:Op vrijdag 8 april 2011 23:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kun je wel goeien muziek luisteren.
en het thema is blues, soul is nog weer wat anders
het lijkt me best eng enzo brandquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Blues dan haha, sorry hoor schatje![]()
I got the fire blues.. Broertje heeft het helemaal op z'n heupen, zijn vorige appartement is afgebrand..
Ze hebben nog niet op de bel lopen drukken dat we eruit moeten..quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:41 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
En mag jij wel gewoon daar blijven?
Ik ben te nuchter om paniekerig te zijn, net gewoon m'n shirts van de was gehaald en gevouwen, slapen kan ik toch niet nuquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
het lijkt me best eng enzo brand
Waarom zo ver weg dan, ik kan hier ook wel wat meequote:Op vrijdag 8 april 2011 23:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum geniet volop en kan niet stilzitten![]()
ik zeur hier al zoooo lang omquote:
wat wou je doen dan?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waarom zo ver weg dan, ik kan hier ook wel wat mee
Gypsy?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik zeur hier al zoooo lang om![]()
Ik wil ook nog heul graag een jazz uurtje
en een soul uurtje
en een uurtje zigeunermuziek van joodse afkomst( moeilijke naam weet niet meer hoe het heet)
Ik vind het beide heerlijk.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:49 schreef Zokunen het volgende:
Heb liever de wat meer klassieke blues als het rock neefje
nee iets met kemtze ofzow.. kweenie pcies, morgen mijn ma vragen die weet dat welquote:
Nee, ik ben niet zo van het rock gedoe, al draai ik het met liefdequote:Op vrijdag 8 april 2011 23:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik vind het beide heerlijk.
Misschien dat ik binnenkort eens een vol uur bluesrock a la Led Zeppelin en oude AC/DC platen ga draaien
Of wilde jij dat al doen?
slaap lekker, veel plezier in dromenlandquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:52 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet zo van het rock gedoe, al draai ik het met liefde
Ik ga nu pitten
greotjens aan klaas vaakquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:52 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik ga nu pitten
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:52 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik ga nu pitten
Trustequote:Op vrijdag 8 april 2011 23:52 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik ga nu pitten
Klemzer?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee iets met kemtze ofzow.. kweenie pcies, morgen mijn ma vragen die weet dat wel
dat kan het zijn.. weet niet zekerquote:
Gegroetquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:56 schreef Spouwerranger het volgende:
Mensen, ik ben filmpje kijken. Fijne avond nog iedereen
toedelsquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:56 schreef Spouwerranger het volgende:
Mensen, ik ben filmpje kijken. Fijne avond nog iedereen
Mijn moeder zij dat ze een keer bij een concert was en toen was hij zo dronken dat hij van zijn pianokrukje afvielquote:
quote:
Dat zal wel lukken. Heb een paar goeien gedownload dus ik zit nog wel even goed voor een paar uurquote:
Toen mocht je nog echt Rock 'n Roll zijnquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:56 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Mijn moeder zij dat ze een keer bij een concert was en toen was hij zo dronken dat hij van zijn pianokrukje afviel
Thanks man!!!!!!!!quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:03 schreef BBQSausage het volgende:
Hallo
Speciaal voor jullie even weer de banner gefixt,
[ afbeelding ]
Doet ie het nog niet, even pagina vernieuwen.![]()
Bye bye man, bye bye.
Heldquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:03 schreef BBQSausage het volgende:
Hallo
Speciaal voor jullie even weer de banner gefixt,
[ afbeelding ]
Doet ie het nog niet, even pagina vernieuwen.![]()
Bye bye man, bye bye.
Heb echt heerlijk genotenquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:05 schreef ValHallen het volgende:
Hopelijk hebben jullie genoten van mijn liedjes.
Draakje neemt het nu van me over
Super goed gedaan man!!!quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:05 schreef ValHallen het volgende:
Hopelijk hebben jullie genoten van mijn liedjes.
Draakje neemt het nu van me over
doodsteek onzin radioquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:08 schreef Dalando het volgende:
Waarom staat het topic bij de centrale topics?
Jaquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dit zijn denk ik de verzoekjes die nog klaarstonden![]()
FIJNE muziek toch?quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dit zijn denk ik de verzoekjes die nog klaarstonden![]()
hoort niet om deze tijdquote:
Iedereen zocht zich rot en ik weet niet waaromquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:18 schreef humorduck28 het volgende:
Avond all.... waar staat dit ineens bij Centrale topics ?(ik zocht me rot)
Ik heb riekwest voor jou gedaanquote:
eendjequote:Op zaterdag 9 april 2011 00:18 schreef humorduck28 het volgende:
Avond all.... waar staat dit ineens bij Centrale topics ?(ik zocht me rot)
quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:06 schreef -Datdus- het volgende:
Ik luisterde friday, nu heb ik ooraids.
Dat ben jij toch... Snuf? Je wou laten weten aan mij wie je bent.. (Flauw van mij)quote:
Oh sorry ben er niet helemaal bij snap hem nu pasquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:24 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Dat ben jij toch... Snuf? Je wou laten weten aan mij wie je bent.. (Flauw van mij)
Dan vraag je hem ook nog aan zelf ook.. niet erg hoorquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:24 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Oh sorry ben er niet helemaal bij snap hem nu pas
mr.greenquote:
maar ik wil juist relaxt gaan slapenquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik heb wel zin in iets met ietsje meer tempo
Maar sowieso pas na Heartbeatquote:
maar ik ga nog niet slapenquote:
iets van dance/trance oid tussedoor zal wel lekker zijn. ben er alleen nie echt goed in thuis, weet jij wat toffe nummers die ik kan aanvragen?quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik heb wel zin in iets met ietsje meer tempo
Foutje in de opvoeding mensen, krijg ik er nog wel uit.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:31 schreef Snuf. het volgende:
SPANGENAREN ROTTERDAM WE LOVE YOU SPARTA WE DO
Liberteeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 9 april 2011 00:30 schreef _Fanta het volgende:
[..]
iets van dance/trance oid tussedoor zal wel lekker zijn. ben er alleen nie echt goed in thuis, weet jij wat toffe nummers die ik kan aanvragen?
Ach, wat maakt het uit... het is weekendquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dit is dan wel weer kut van jiskefet
Rotterdamquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:31 schreef Snuf. het volgende:
SPANGENAREN ROTTERDAM WE LOVE YOU SPARTA WE DO
Ik zat net op een terras met naatje en lama en goudvis en toen was er een live artiest zegt ie:quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Foutje in de opvoeding mensen, krijg ik er nog wel uit.
Ok ok gr gr
[..]
Liberteeeeeeeeeeeee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moest lachen
![]()
Ik mis stekeltje.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:32 schreef ValHallen het volgende:
HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE EN VERDRIET![]()
Ze maken er tegenwoordig wel weer een potje van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Die van parla & Pardoux 2002quote:
ow wacht, verzoekjes machine heeft alleen deze 2quote:
quote:
Dus je blijft nog wel wakker ?quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
nogal straks de goeie maar aanvragen
Doe dat maarquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
nogal straks de goeie maar aanvragen
tenzij je liever hebt dat ik wegga.. dan ga ik hoorquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:37 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Ow jah, retorische vraag van mij.. sorry
Jofu en knetter het nieuwe stelletje van FOK!?quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Jofunu-kun
Bericht:
K.
ik was er om 06.30 al uitquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:38 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik ben ook nogwel ff wakker, kwam pas om uur of 17:00 mn nest uitrollen
Nee dat wil ik niet.. en dan nog.. dan bleef je stiekem toch ... dus blijf maar lekkerquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
tenzij je liever hebt dat ik wegga.. dan ga ik hoor
quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jofu en knetter het nieuwe stelletje van FOK!?
Waarom denk je dat? Zij vind het gewoon een goed nummer, en haar pc wilde niet, vandaarquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jofu en knetter het nieuwe stelletje van FOK!?
ik ook rond die tijd, maar had echt weinig en kut geslapen, dus ik was tegen de middag weer lekker terug gekropenquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik was er om 06.30 al uit
Het kon tochquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Zij vind het gewoon een goed nummer, en haar pc wilde niet, vandaar
whaha het had gekunt.. maar nee.. echt neequote:
De aanvragen zijn dynamisch. Afhankelijk van hoe druk het is kan je meer of minder aanvragen in korte of lange tijdquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:42 schreef _Fanta het volgende:
Request limit reached. You can only request 1 songs every 30 minutes
net was het nog 20 minits? of zit um gewoon zwaar te spacen hiero? :S
ah oke op die manierquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De aanvragen zijn dynamisch. Afhankelijk van hoe druk het is kan je meer of minder aanvragen in korte of lange tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |