lol ok, en hoe heet dat beest?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
die heb ik uit jouw filmpje gecapt hoezo
nou, omdat jij het bent... house special voor jequote:
limoncello heeft ook de zelfde kleur dat is wel lekker, heb nog 4 flessen staan maar die moeten nog even rustenquote:
Kreeg van iemand gister Goldstrike... dat is ook niet alles.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:08 schreef bollokus het volgende:
[..]
da vink nie lekker smaken![]()
word je alleen buis van
ben daar niet zon fan van! kan nu al niet op mijn poten staanquote:
dat is met die goudflokjes nie?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:09 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Kreeg van iemand gister Goldstrike... dat is ook niet alles.
Nee, het gaat er om dat ik geen red-bull lust...quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
gaat om de juiste verhouding vodka/red bull
de limoncello die ik ken is geelquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:09 schreef bollokus het volgende:
[..]
limoncello heeft ook de zelfde kleur dat is wel lekker, heb nog 4 flessen staan maar die moeten nog even rusten
Wammes Waggel!quote:
piet slaap lekkerquote:
quote:
slaap wel pietquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:11 schreef Vultarian het volgende:
[..]
heb je ook gekopieerd uit mijn post hierboven?
ja klopt is iets geeler......quote:
waar danquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
piet slaap lekker* MaryMouse ik dacht dat je mee zou rellen vanavond
![]()
bedankt voor de moeite hoorquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
moest ff googlen.... je bent met je twee vingers en een neus sneller dan ik
] zooooo geel is die van mij niet maar wel lekkerquote:
je zou Mr. JLo hier teruglokken toch voor me.... kunnen we eindelijk de boze smileys weer gebruikenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:12 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
waar danRelleh, mag toch niet boze smilies gebruiken van jullie
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
je zou Mr. JLo hier teruglokken toch voor me.... kunnen we eindelijk de boze smileys weer gebruiken
jij gebruikt waarschijnlijk geen toegevoegde kunstmatig kleurstoffen waar je helemaal van gaat stuiterenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:13 schreef bollokus het volgende:
[..]
] zooooo geel is die van mij niet maar wel lekker
misschien heeft ie nieuwe bezorgroute aangevraagdquote:
Slaap lekker Piet.. geeft niet ik wacht ook nog steeds op de knoflooksausquote:
Je huis staat in de de fik en jij gaat op je gemak ff p2000 checkenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:14 schreef Nobodies het volgende:
Hmm, de brandweer staat weer eens voor de deur. Eventjes P2000 checken.
* MaryMouse kijkt uit het raamquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:14 schreef Nobodies het volgende:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Slaap lekker Piet.. geeft niet ik wacht ook nog steeds op de knoflooksaus
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:14 schreef Nobodies het volgende:
Je moet eens weten hoe vaak dat gebeurt dat het gebouw hier in de fik staat en ik 'ff' p2000 ga checkenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:15 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
Je huis staat in de de fik en jij gaat op je gemak ff p2000 checken
Hmm? Sambucca?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:16 schreef bollokus het volgende:
[..]
was je je drankje weer aan het fikken ipv opdrinken
die van mij ook niet zo geel, wat meer doorzichtigquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:13 schreef bollokus het volgende:
[..]
] zooooo geel is die van mij niet maar wel lekker
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
jij gebruikt waarschijnlijk geen toegevoegde kunstmatig kleurstoffen waar je helemaal van gaat stuiteren
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:17 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
![]()
2 grote citroenen met dikke schil
1/2 liter pure graan alcohol of wodka
250 à 500 gram suiker naar smaak
1/2 liter water
5 druppels citroensap
pfff.. dan ben ik blij dat de brandweer niet bij mij voor de deur staat... nu weet ik tenminste dat we niet in hetzelfde gebouw wonenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:16 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Je moet eens weten hoe vaak dat gebeurt dat het gebouw hier in de fik staat en ik 'ff' p2000 ga checken.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
pfff.. dan ben ik blij dat de brandweer niet bij mij voor de deur staat... nu weet ik tenminste dat we niet in hetzelfde gebouw wonen
Vind je me zo vreselijk? Je mag het gerust zeggen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
pfff.. dan ben ik blij dat de brandweer niet bij mij voor de deur staat... nu weet ik tenminste dat we niet in hetzelfde gebouw wonen
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:18 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Vind je me zo vreselijk? Je mag het gerust zeggen.
dat niet.... maar moet er niet aan denken om een gebouw te wonen waar regelmatig de brandweer voor de deur staat.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:18 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Vind je me zo vreselijk? Je mag het gerust zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |