Op zich maak ik mij niet zo druk over bepaalde heden daagse dingen. Ik kan veel hebben en zal altijd met een kritisch en optimistisch oog naar dingen kijken.
Maar er is één ding waar ik mij KAPOT aan erger. Waar ik de neiging heb, om systematisch, ieder schuldig persoon te lynchen.
Reed vandaag in de trein vanuit Utrecht richting Apeldoorn, en ik keek uit het raam en zag de hele rit alleen maar rotzooi langs het spoor liggen, de HELE rit. Ik werd hier zo verdrietig van dat ik het toch wel even aan moest kaarten.
Ik heb het over:
Mensen die afval van zich af flikkeren.Er is echt geen enkel excuus om dit te doen. Toch doen echt massa's mensen het en ik begrijp gewoon niet waarom. Is het misschien gewoon luiheid? Iedereen doet het dus laat ik het ook maar doen? Waarom moet ik aanzien dat tientallen jongeren zakjes chips en ander afval gewoon naast zich neer gooien terwijl er nog op geen 3 meter afstand een afvalbak staat?
Wat gaat er in zo'n leeg hoofd om, om te denken: "hey! Laat ik dit blikje maar gewoon op de grond flikkeren want ik vind het fijn om in vuilnis te leven"
En dat is precies wat we hier doen, we leven in vuilnis.
Ik vergelijk jullie gewoon met vieze varkens die in hun eige schijt slapen.
Jullie zijn het smerigste zooitje van dit land en ik hoop echt serieus dat er ooit wat gaat gebeuren. Als het in andere landen ook gewoon kan, zoals in Japan bijvoorbeeld, waarom dan niet hier?
Zijn we gewoon allemaal zo ontzettend debiel? Ik hoop het toch niet.
Oh en voor de goede orde, ik zie dat het vaak jongeren zijn met een allochtone achtergrond, en die link ik dus weer aan het islamitisch geloof. Dacht dat varkens onreine dieren waren.
Mochten jullie er behoefte aan hebben, dan wijs ik jullie er graag op:
JULLIE GEDRAGEN JE ALS FUCKING VARKENS.Doe daar wat aan.
Verander en gooi gewoon je shit in de afvalbak en flikker ook niet je vuilniszakken langs de weg maar doe ze op de plek waar ze horen.
TL;DR:
Op vrijdag 8 april 2011 22:44 schreef Nikmans het volgende:sowieso kwaliteitsuser die TS