abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 april 2011 @ 21:38:57 #1
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_95237230
Vorige deel: Het dreumestopic (1-2 jaar) Deel 135

De dreumesjes:

09 april 2009: Julian, zoon van nummer_zoveel
20 mei 2009: Robin en Viggo, zoons van MamaNik
05 juni 2009: Morris, zoon van Memmel
07 juni 2009: Kobus, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: "tweeling", zonen van mikoxx
20 juni 2009: Graeme James, zoon van Tessie
27 juni 2009: Jorja, dochter van Jeetjejom
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
17 juli 2009: Jaël, dochter van MamaPurk
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow, dochter van innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van Stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: 'Flip', zoon van RockabeIIa
28 september 2009: 'Driekus', zoon van mefke79
29 september 2009: 'Xeentje', dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
02 oktober 2009: Sem Yesse, zoon van Rekkie
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
27 oktober 2009: Mette, dochter van Wickie
13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x
23 november 2009: Emma, dochter van WupWup
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van ziggyziggyziggy
05 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans
15 december 2009: Elyas Yaël, zoon van Tan
17 december 2009: Rienk, zoon van Vlindur
18 december 2009: Dyon, zoon van Meimeltje
23 december 2009: Minke, dochter van lijnloos
30 december 2009: Isa dochter van NieuweUser
07 januari 2010, Aviva Gabrielle, dochter van DaviniaHR
15 januari 2010: Dijon Trevor, zoon van faja-lobi
22 januari 2010: Tirza, dochter van Elmo76
02 februari 2010: Emma, dochter van Keshet
05 februari 2010: Tessa, dochter van Marlinde
14 februari 2010: Florian, zoon van Freecell
15 februari 2010: Hannah, dochter van Octopussy
18 februari 2010: Robin Janey Kathleen, dochter van Co_OL
19 februari 2010: Ravi, zoon van simmu en sangdrax
***24 februari 2010: Daan, zoon van happyme28 en Marky***
02 maart 2010: Mart, zoon van ymme
05 maart 2010: Thomas, zoon van Leonieke
07 maart 2010: Morris, zoon van Webkim

[ Bericht 2% gewijzigd door BE op 11-04-2011 12:32:12 ]
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  vrijdag 8 april 2011 @ 21:40:03 #2
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_95237290
Arme Stef dat je billen maar snel weer genezen mogen, en naar van die dunnepoep
Lente ook al
Waterpokken nu al het klinkt zo vroeg, maar kan er helemaal naast zitten hoor, beterschap ermee! en hopelijk niet al te veel last van de jeuk!
Groof en R beterschap samen, en s6 maandag! snel opknappen hoor!
Simmu wat gaat je zoon toch lekker ineens en tandjes kunnen idd ineens zeer snel gaan.
Vermoeide mama's hopelijk brengt de lente ook snel weer energie voor jullie mee!!!
Amelie wat een lekker ijsje
Miss alijd lekker zo nu en dan even tijd voor jezelf!
Tess wel je medicijnen in nemen hoor, daar word je snel weer beter van!
Vicky
Ivan leuk he op de opvang
Karin wat kl*te van je fiets, en dat Lars maar weer fijn mag slapen!
Mefke :* slaap lekker
pi_95240973
Incantrix, die emla is volgens mij niet vrij verkrijgbaar... :{. Anders even apotheek of HA(P) bellen om het te vragen...?
Misschien bijdehandte opmerking, maar als hij vaak diarree heeft zou je misschien ook eens kunnen laten kweken om te kijken of hij misschien een parasiet heeft. Dat had Mirte, na een kuur waren we er gelukkig ook weer vanaf.

Bar, vroeg als in vroeg in het jaar of vroeg qua leeftijd?
Ik weet niet of ze veel jeuk heeft, maar ze is wel erg prikkelbaar. Dus helemaal lekker zal het vast ook niet voelen.

Tess, beterschap!

En verder weet ik het zo even niet. Maar een :* voor wie het nodig heeft.
Fake it till you make it...
  vrijdag 8 april 2011 @ 22:43:12 #4
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_95241026
qua leeftijd.
pi_95242223
Mag ik me bij het moeiemamaclubje voegen? Hannah's is weer eens verkouden en hoest zich 's nacht weer een ongeluk -O- Ik vind zelf dat ze wel erg vaak verkouden is, maar geen idee wat normaal is (ze pikt natuurlijk ook alles op bij het KDV). Het snotterig zijn is niet erg maar die rothoest telkens :X
pi_95246486
Och die arme Stef!!, wat zielig!!!
STerkte....hopelijk gaat het snel weer wat beter, wat moet dat verschonen een hel zijn voor hem en jullie.

Iris aan de waterpokkies.....snel beter worden ook hoor!

Ko zo lekker gespeeld bij mama op het werk, handig zeg!
Makkelijk mannetje is het toch zo te lezen.

Het afplakken van de ramen bij lars heeft niet geholpen, hij heeft vanavond 45 min gekrijsd....en toen is hij in slaap gevallen...ben blij dat ik niet thuis was...het is niet om aan te horen....
En als het dan uitproberen was dan hoop ik maar dat hij er nu klaar mee is
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_95250230
Hoera, Julian wordt vandaag twee jaar en mama is blij als een kind!

Heb bijna niet geslapen vannacht, verheug me zo op dat koppie als ie straks de slingers ziet en de cadeautjes! *O*
  zaterdag 9 april 2011 @ 06:37:34 #8
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_95250246
Geficiteerd Julian! *O* Veel plezier vandaag, het is volgens mij een SUPERmooie dag om jarig te zijn :Y En NZ, jij ook enorm gefeliciteerd O+
3!
  zaterdag 9 april 2011 @ 06:44:07 #9
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_95250256
mornings ;)

@Nummer-zoveel; een heeeeeel fijne 2e verjaardag van Julian toegewenst. lekker samen genieten!!

@Trix; hoe is het met Stef en zijn billen gegaan van8? arm mannetje...

@Karin; wat vervelend dat het met slapen niet zo goed gaat met Lars op het moment.. ik hoop dat het snel wat makkelijker gaat...

ff een :* voor alle zieke kindjes en hun mama's en papa's.

en o ja, ik wilde ook nog even reageren op jou Sorboo. Ik vind het zo bijzonder dat je straks gewoon zwanger gaat zijn voor iemand die je lief is. Ik vind het zo speciaal en zo mooi!! en wat zal je een bijzondere band hebben met het kindje uiteindelijk...
Houd je ons een beetje op de hoogte hier?
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_95250268
Hoera Julian *O* fijne dag vandaag jungske! Geniet van het feest en de aandacht O+
En mams ook gefeliciteerd :* geniet van het koppie <3

Sorbo!! potver! door de kleine lettertjes en de hectiek hier had ik het heul niet meegekregen }:| open jij ns even heel snel een eigen topic please! Ik wil het hele gebeuren gráág volgen maar ik kan hier niet alles bij houden. Ik weet wel zeker dat er meer mensen zijn die graag meelezen maar het heir niet mee krijgen. Ah toeeee? O+

En verder niets te melden sinds gister, kind slaapt nog dus niets nieuws gebeurd :+
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 9 april 2011 @ 06:55:12 #11
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_95250272
Vannacht is heel aardig gegaan, toen wij naar bed gingen is Stef wakker geworden en hebben we hem een papfles met sinaspril gegeven omdat hij zich rot leek te voelen en wat warmig was en daarna heeft hij doorgeslapen tot een minuut of 10 geleden *O* Hij is nu aan het spelen O+ heb zijn luier alleen nog niet opengehad..

Nijna, we gaan de ha even mailen voor die zalf :) En wie bood nou aan een tube op te sturen? Wat superlief! O+ :* ik hoop dat de ha het ons gaat geven of ons laat weten waarom niet.. We gaan die parasieten ook meteen vragen, bedankt!

We gaan vandaag maar niet zwemmen.. We hebben door gisteravond toch wel het gevoel dat hij iets onder de leden heeft.

Owja! En Sorbo, wat een supernieuws! Zo spannend! :*
3!
pi_95250427
Goeiemorgen!

Trix, het slapen lijkt echt de goede kant op te gaan, he? Heel fijn! Sterkte weer met z'n billetjed vandaag!

Driewerf hoera voor Julian!

Sorbo, spannend dat het nu zo concreet wordt. Heb je vannacht een beetje kunnen slapen?

Octo, als je het niet vertrouwt gewoon ff langs de ha, hoor, daar is ie voor.

Karin, ik hoop voor je dat het idd uitproberen is. Sterkte!

Wie had er ook alweer de waterpokken? Bij Lente begon het ook in dr gezicht, daar zat zelfs al een week 1 pok voordat het helemaal uitbrak.

Miss, ik zou zelf ook niet geneigd zijn om het bedje direct onder het raam te zetten. Het voelt zo onbeschut. Hoe hebben jullie geslapen vannacht?
  Moderator zaterdag 9 april 2011 @ 08:12:24 #13
5428 crew  miss_sly
pi_95250577
Goedemorgen!

nummer_zoveel gefeliciteerd met je grote kleine man *O* 2 al, wat groot O+

trix, fijn dat de nacht goed was, heerlijk! Doet goed he, slapen.

De waterpokken voor Iris, he wat naar. Had Mirte ze al gehad? beterschap, ik hoop dat ze niet teveel jeuk krijgt.

Wat naar Karin dat Lars toch zo moest huilen/krijsen. Ik vind het ook naar om te horen en kan er echt geen 45 minuten naar luisteren :N Hoop dat de gewoonte dan nu gebroken is, maar ik weet het niet hoor.

Onze nacht was goed! We lagen om 10 uur in bed 'tv te kijken'...schaap heeft nog wel wat gezien, ik sliep vrijwel direct :D Senna sliep tot half 5, toen werd ze wakker, huilde wat en riep 'mama mama' dus heb ik haar bij ons genomen, heeft ze wat gedronken en werden we om half 8 pas wakker *O* Nu zijn ze samen croissantjes halen voor het ontbijt O+
Misschien vandaag het kamertje maar eens omgooien. Ik weet al dat schaap in eerste instantie gaat zeggen dat het niet kan, want het plankje van de commode hangt nu boven de commode. Hangt dat dadelijk boven het bedje ofzo, dat kan toch niet!! :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_95250911
Goede morgen dames.
Even een :* voor iedereen die het nodig heeft.
Hopelijk zijn snel alle kiezen door, billen heel, verkoudheden weg, slapen alle kindjes meteen als ze op leggen en dan 12 uur lang, word er snel een baan gevonden zowat we met zn allen kunnen gaan genieten van het mooie weer!
pi_95251087
Dank jullie wel allemaal. ;)

Mijn manneke vond het in de eerste instantie maar vreemd allemaal... Slingers een beetje eng, het zingen ook, maar z'n driewieler vind ie helemaal geweldig en nu is wel weer een beetje uit z'n schulp gekropen. :D
pi_95251825
Hee julian is jarig!!! Gefeliciteerd en geniet van deze bijzondere dag nummer zoveel!

Sorbo, ik ben het helemaal met de anderen hier eens, en wil je graag volgen!!

Incantrix, ik hoop zo dat het er al wat rustiger uitziet..ik vind het zoooo zielig!!

Het klinkt gezellig bij jullie Miss....!! Lekker uitgebreid ontbijten met zijn allen...leuk!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_95251865
Oh Octo.. Die hoest idd... Hier ook zo'n rothoest

Mijn lieftallige echtgenoot heeft 1x iets gezegd bij hrt luier-verschonen en dat herhaalt zich nu elke keer :')

Ik: Tess, heb je gepoept?
Tess: ja!
Ik: wat zit er in je luier dan?
Tess: sjokolaaaaa
:')

Miss, wij moeten Tess kamer ook iets omgooien. Bed op plek van commode en commode op plek van bed.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 9 april 2011 @ 10:26:03 #18
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_95251976
:{ die billen van Stef

Twinks, een hele dikke :*
pi_95252337
Ik probeer nog maar eens om dit topic mee te volgen ;) Ik krijg het hier echt niet meer bijgelezen :N Dus val nu maar in :@
pi_95252767
Leonieke: Het gaat hier dan ook wel heel hard hoor ;)
pi_95252898
Ja, voor mij eigenlijk iets te snel :@

Ik ben vandaag trouwens aan de lenteschoonmaak begonnen waarbij de eerste stap is om alle babyspulletjes uit de kasten te krijgen.
Kwestie van de paasvakantie goed in te zetten :Y
  Moderator zaterdag 9 april 2011 @ 12:16:00 #22
5428 crew  miss_sly
pi_95254754
Vicky, een speciale reden waarom jullie het om willen gooien?
Wij hebben het grootste deel gedaan, zie het kinderkamertopic. Staat wel ok nu, dus we gaan eens kijken hoe het slaapt voor Senna...schaap legt haar nu in bed voor een middagdutje.
pi_95254774
Tess maakt de deur steeds open :')
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Moderator zaterdag 9 april 2011 @ 12:23:27 #24
5428 crew  miss_sly
pi_95254984
ow, haha, dat kan onze kabouter nog niet :D en er is niet echt iets waardoor ze er wel bij zou kunnen.
pi_95255427
Haha, wat lief dat jullie zo meeleven, maar ik ga nu nog geen topic openen hoor. Daar heb ik dan namelijk de komende maanden helemaal niks in te melden. :)

Ik gaf eerst steeds updates in het hoe gaat het met ons topic, maar dat voelt misplaatst, omdat daar vooral de meiden die het zwaar hebben hun hart luchten. Ik heb het vooral heel leuk en heb tot nu toe ook steeds positief nieuws te melden, vandaar dat het niet meer zo goed voelt om daar te posten.

Misschien dat ik een topic open als het zover is, maar anderzijds vind ik het net een pietsje anoniemer zo ín de reguliere topics. 't Is natuurlijk niet alleen mijn traject, in de eerste plaats is het het traject van mijn schoonzus en zwager, het gaat om hún kindje en hún kinderwens. Ik schrijf dus over een vrij intiem onderwerp, waar ik maar een relatief klein deel van uitmaak.

Ben er nog niet helemaal uit hoe ik het ga doen, maar ik houd jullie sowieso op de hoogte, beloofd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')