Ik zat nog bij mn ouders, op mn telefoonquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:13 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Dan ben je toch oud&nieuw vieren met vrienden?! Ipv. op Fok! te ziten?!
Ah oké, als je maar niet alleen zit op zulke dagenquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zat nog bij mn ouders, op mn telefoon
Daarna wel naar vrienden geweest.
Neeee, natuurlijk niet. Feestenquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:16 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Ah oké, als je maar niet alleen zit op zulke dagen.
Och, nu zie ik het pasquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ach, ik zit nog in de mood van de spellingstoets, had je d/t-fout verbeterd![]()
.
Ja, dat las ik gister ergens op Twitter, wie heeft dat gezegd?quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:52 schreef naatje_1 het volgende:
Wat een bazennummer is dit, hoezo, popmuziek is morsdood?
https://naatje1.wordpress(...)iek-is-springlevend/quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, dat las ik gister ergens op Twitter, wie heeft dat gezegd?
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:57 schreef naatje_1 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:58 schreef Allrounder het volgende:
Pino, jij luisterde toch nooit naar Stenders?
quote:
klopt, vandaar ook mijn reactie "OH MIJN GOD" oidquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:59 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Weet ik. Voorheen moest ie niets van Stenders hebben meende ik.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:57 schreef Qunix het volgende:
Ik heb beeld... Wat was de eerste mama Dikeb?
quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:57 schreef Qunix het volgende:
Ik heb beeld... Wat was de eerste mama Dikeb?
Naja, niets hebben.. Vond het niet echt leuk.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:59 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Weet ik. Voorheen moest ie niets van Stenders hebben meende ik.
nee hoor.quote:
Genre?quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zoiets, ik ga om 2 uur ff uitzenden op onzin radio /spam
ONZ Radioquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zoiets, ik ga om 2 uur ff uitzenden op onzin radio /spam
Someone like you is ookquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:16 schreef naatje_1 het volgende:
Enige Adele nummer dat ik nog écht leuk vind, de rest is allemaal platgedraaid.
Zal met deze nog wel gebeuren.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:16 schreef naatje_1 het volgende:
Enige Adele nummer dat ik nog écht leuk vind, de rest is allemaal platgedraaid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |